Ector Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Någon som vet ett bra program för att klippa en Mp3 fil i flera delar? Programmet behöver inte ha några andra funktioner egentligen. Bara kunna dela en Mp3 och spara som olika filer. * RP - QoS * Citera
Macaronis Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Cool Edit Pro skulle jag rekommendera. Enkelt att förstå sig på, men är desvärre inte gratis om man vill ha fullversionen. Men det kan man ju alltid lösa Citera
dropbass Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Finns en mängd olika program men något av dessa borde göra susen. Citera
eurythmech Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Jag föreslår Audacity. http://audacity.sourceforge.net/ Citera
crackzone Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Sony har ett program som heter Soundforge, som jag använder mycket. Väldigt användarvänligt, interface etc. Bara klippa o klistra o spara. No no till piratsnack! - Kubo Citera
RayIV Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Cool edit pro är min personliga favorit, grymt användarvänligt. Soundforge har jag också använt en del, men är inte fullt lika förtjust i det. Å andra sidan, ska man bara klippa upp mp3-filer så är det nog nästan enklare med soundforge. Citera
cafka Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Audacity är bra, och gratis. Rekommenderas. Citera
Recommended Posts