vonsirpe Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Grattis till klonken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 haha har aldrig haft sån tur i hela mitt liv på ett finalbord. Senaste månaderna har jag givetvis haft en jävla tur men just på FTs så har det gått trögt. Nu kom liksom all tur med en gång... sjukt sjukt sjukt. Tack alla för railen oxå . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 ATM"rungood"4life GRATTIS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 grattis:-D hur mkt blev de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 grattis:-D hur mkt blev de? 25 mörtar... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Då var det roliga slut. Lyckades faktiskt spela bra poker trots misären på ipoker men vad fan hjälper det när man blir utdragen. Blev nog 2.3k backet ikväll då jag var inne för minimum i bägge 100r. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Congrats och välkommen till klubben* Consp! *Både Rungood4life och Bodog $100k vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Baaaaah, haft inbrott i bilen inatt. Tror inte dom kom över så mkt. En mobilladdare, 1 dosa till ipoden och lite växel. Tror inte jag hade några viktiga papper i bilen. Det som är jobbigast är att dom tog en nyckel till x. Vet in om x måste byta lås nu:evil:. Inga skador på bilen vad jag kunde se. Bilen står i ett låst garage men bilen var inte låst så jag slapp krossade rutor. Hoppas att jag inte hade något annat viktigt i bilen:? Sen är det snö ute idag. Fan fan fan, skippade vinterdäcken i år:-P. Tror jag ska somna om och vakna upp utan inbrott i bilen och tort på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Congrats och välkommen till klubben* Consp! *Både Rungood4life och Bodog $100k vinnare 1 gång är ingen gång, 2 gånger...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 jaja men hur mkt vann du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Tack för gratulationerna . Rackad, $25k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Just därför vi nu degar . Ju mer jag tänker på det, ju mer känns 77 som nöten här. Jag tycker att risken är för stor. Hans raise var 1500 och han har över 40K. Antingen vinner man en liten pott lr så får man smaka doja. Men det är inte jag som är stjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Måste bara posta denna: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=155833 Så sjukt likt att det är läskigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Måste bara posta denna: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=155833 Så sjukt likt att det är läskigt . LOL verkligen... haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 16:e plats overall på OPR på ditt starskonto! Imponerande som fan, consp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MayhemMonkey Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Grattis till klonken! Finns det möjligtvis någon inspelning på den turren? Eller någon annan tour? Gillade dina andra filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Måste bara posta denna: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=155833 Så sjukt likt att det är läskigt . rofl sånna där grejer cracks me up ;P grattis till segern igår consp najs dagsbok förövrigt gubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 16:e plats overall på OPR på ditt starskonto! Imponerande som fan, consp! Har gått bra som fan på Stars senaste månaderna, hoppas det kan hålla i sig . Grattis till klonken! Finns det möjligtvis någon inspelning på den turren? Eller någon annan tour? Gillade dina andra filmer! Tack, nej ingen inspelning av den turren. Har inga direkta planer på att spela in några nya heller. Om jag gör det så är det i så fall för att skicka till folk jag pratar med på MSN, för att få input osv. Kul att du gillar filmerna jag har gjort dock . rofl sånna där grejer cracks me up ;P grattis till segern igår consp najs dagsbok förövrigt gubbar! Hehe japp sjukt kul . Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Har gått bra som fan på Stars senaste månaderna, hoppas det kan hålla i sig . Wtf, har RNGn drabbats av samvetskval? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Wtf, har RNGn drabbats av samvetskval? LOL Klykaments! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Funderade tidigare idag på att grinda MTTs på kvällen men skippade det. Körde en kort session NL400 HU, körde mot riktigt roliga motståndare och byggde upp rätt störd image i början . Swingade massvis under hela sessionen men slutar bara -$194. Här är en hand där jag gärna skulle vilja ha kommenterar. Jag har varit riktigt aggro och trebettat väldigt mycket, Fi ser mig nog som semispewig. Fi spelar ett rätt stabilt spel generellt. Skulle även vilja veta vad vår plan är på olika rivers. Observera stackdjup. Full Tilt Poker, $2/$4 NL Hold'em Cash Game, 2 Players LeggoPoker.com - Hand History Converter Hero (BB): $1,258.50 SB: $871.25 Pre-Flop: T:diamond: Q:spade: dealt to Hero (BB) SB raises to $12, Hero raises to $44, SB calls $32 Flop: ($88) T:spade: 8:diamond: 3:diamond: (2 Players) Hero bets $62, SB calls $62 Turn: ($212) 4:diamond: (2 Players) Hero ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Turnbet känns rätt kallt ifall fi är kapabel att höja med luft/stål/drag. Isåfall sätter vi oss ju i en riktigt jobbig position där vi först måste ta ett svårt beslut på turn och sedan bestämma oss hur vi gör på river. Jag tror att jag check-synar turn även fast det kanske finns bättre altenativ. Jag ska fundera lite på handen. Återkommer nog med ett bättre/längre svar, speciellt om riverspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 MTT spelet är mer riggat än vanligt ikväll. Går desto bättre HU. Började med en 1k€ och en 500€ förlust. Sen vände det:-P. vinst i 1k€ sen radade jag upp 500€ vinster. Pausade vinsterna med en 300€ förlust för att sen hoppa på 500€ tåget igen . Blev precis slowrollad av honom, AA mot min AQ men AQ stog som tur va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Avslutade med några HU förluster. Blev iaf $2300 upp för kvällen trots att jag inte hade någon itm i de MTTs jag spelade. Rätt nöjd med spelet ändå, va deep i rätt många innan utdragningarna kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
metkrok Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 vart spelar du €1k HUs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts