Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Såg me de nu =)

De nya boren lägger inte sig som 6max i PT av någon anledning.

Det beror på att PT sorterar HU, 6-max och 10-max efter bordsnamnen. Du får vänta på nästa uppdatering eller använda "treat all hands as" helt enkelt.

Postad

Gå in på preference och NL/PL Level fix ifall du har glömt å tryckt dit "treat all as"

Du kan trycka på "Or => Define shorthanded table"

Så kan du ställa in bordsnamnen själv.

Postad
Våra tekniker jobbar på det problem som uppstod i och med releasen i natt. Problemet påverkar Sit & Go-borden. Tack för ert tålamod!

När beräknas det vara klart? Har sett ut så hela dagen.

Postad
En liten fråga bara: Hur mycket snabbare är de nya speedborden i händer/timme ca?

Ungefär vartannat bord i listan är Speed om man sorterar efter hands/h.

Så ingen jätteskillnad.

Postad
Tester genomförs nu och om allt funkar så ska problemet med S&G-borden vara åtgärdat inom kort. Tack för ert tålamod!

Funkar är att ta i. Det har kommit upp en "Anmäl" knapp, men det fungerar inget vidare när man väl har tryckt på den. Man läggs på nån "lista" bland andra och väntar på...? vackert väder eller vad? Ska det vara så här i framtiden också, där man läggs på en väntande lista istället för att bara kunna lira mot första bästa som innan? Isåfall, får man fråga varför?

Postad

Med den nya omöjligheten att kolla in notes och se spelare som man kan söka på så är tableselection ett minne blott... Jag hamnade tack vare den nya uppgraderingen på ett bord med 7 grinders med mycket bra +statistik. Detta tackar jag Everest och den nya uppdateringen för, ni är skyldiga mig 20$!