hackson Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Bra jobbat everest! Och flagger istället för landsnamnet. Citera
Sladdafan Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Såg me de nu =) De nya boren lägger inte sig som 6max i PT av någon anledning. Funkar SNG för dig? får inte fram några bord Citera
stenarn Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Såg me de nu =) De nya boren lägger inte sig som 6max i PT av någon anledning. Det beror på att PT sorterar HU, 6-max och 10-max efter bordsnamnen. Du får vänta på nästa uppdatering eller använda "treat all hands as" helt enkelt. Citera
hackson Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2008 Gå in på preference och NL/PL Level fix ifall du har glömt å tryckt dit "treat all as" Du kan trycka på "Or => Define shorthanded table" Så kan du ställa in bordsnamnen själv. Citera
fozzilman88 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Sng funkar inte för mig iaf, ser borden men går inte att regga sig och inga reggade. Varför finns bara flerbordssng för 10dollar och under? Citera
EverestPoker Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Våra tekniker jobbar på det problem som uppstod i och med releasen i natt. Problemet påverkar Sit & Go-borden. Tack för ert tålamod! Citera
Dempa1 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Våra tekniker jobbar på det problem som uppstod i och med releasen i natt. Problemet påverkar Sit & Go-borden. Tack för ert tålamod! När beräknas det vara klart? Har sett ut så hela dagen. Citera
fozzilman88 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 När beräknas det vara klart? Har sett ut så hela dagen. beräknat någon gång under 2008, möjligen början på 2009:roll: :roll: :roll: Citera
Dempa1 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 beräknat någon gång under 2008, möjligen början på 2009:roll: :roll: :roll: Nåt i den stilen Citera
stallpi Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 För mig funkar inga sit&go bord Går ej att anmäla sig och alla bord är inställda . CG funkar och även turneringar. Citera
Pepperpum Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 En liten fråga bara: Hur mycket snabbare är de nya speedborden i händer/timme ca? Citera
hackson Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 En liten fråga bara: Hur mycket snabbare är de nya speedborden i händer/timme ca? Ungefär vartannat bord i listan är Speed om man sorterar efter hands/h. Så ingen jätteskillnad. Citera
EverestPoker Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Tester genomförs nu och om allt funkar så ska problemet med S&G-borden vara åtgärdat inom kort. Tack för ert tålamod! Citera
Dempa1 Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Tester genomförs nu och om allt funkar så ska problemet med S&G-borden vara åtgärdat inom kort. Tack för ert tålamod! Funkar är att ta i. Det har kommit upp en "Anmäl" knapp, men det fungerar inget vidare när man väl har tryckt på den. Man läggs på nån "lista" bland andra och väntar på...? vackert väder eller vad? Ska det vara så här i framtiden också, där man läggs på en väntande lista istället för att bara kunna lira mot första bästa som innan? Isåfall, får man fråga varför? Citera
hampulito Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 ni har infört turbo och multi sngs, men bara upp till 20$????? Den enda skillnaden på speed borden är att det är kortare betänketid, problemet är ju att tiden mellan potterna är alldeles för lång. Citera
EverestPoker Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Problemet med S&G-borden ska nu vara löst. När ni har provat det nya upplägget får ni gärna återkomma med saklig feedback som jag kan vidarebefordra till ledningen för Everest Poker. Citera
Megadeth Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Kolla in mina och andras mycket sakliga argument under tråden "vad fan händer everest" everestrepresentanten!! Efter alla grejer med Everest är detta iaf det absolut sjukaste! Bra jobbat Everest! Citera
Megadeth Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Med den nya omöjligheten att kolla in notes och se spelare som man kan söka på så är tableselection ett minne blott... Jag hamnade tack vare den nya uppgraderingen på ett bord med 7 grinders med mycket bra +statistik. Detta tackar jag Everest och den nya uppdateringen för, ni är skyldiga mig 20$! Citera
Recommended Posts