Wallstreet86 Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Tjena! Skulle uppskatta tips om bra klienter för just NL50, dvs där det är minst antal grinders och mest antal fiskar helt enkelt. Lirat lite på Boss men tyckte det var lite väl mkt TAG´s och grinders. Tack på förhand Citera
hackson Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Everest om du bara bryr dig om motstånd (Inge rakeback, kassa bonusar) Citera
Kape Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Party är väl inte direkt nerlusat med grinders och det är ju riktigt bra trafik där. Jag tror att deras försämrade bonusar skrämt bort en hel del grinders medan fiskarna spelar kvar. Citera
Wallstreet86 Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2008 Tack för tipsen till att börja med! Everestpoker har jag med hört ska vara rätt lättspelat. Samma sak med Party Poker som jag lirat en gång förut och tyckte var väldigt slaskigt och bra . Hur tycker ni SS står sig i jämförelse och isåfall upp till vilka nivåer är det ganska kasst motstånd? Citera
Recommended Posts