Gå till innehåll

Everest börjar bli söndergrindat?


Duracell

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

spelar bara sng`s och man märker en sjuk skillnad de senaste månaderna tycker jag. Sharkscopar mycket och på 10$ borden var det i stort sett bara röda minussiffor med något enstaka undantag. Nu för tiden är till och med denna nivå full av deltidsgrindare. När jag spelar på så låg nivå vil ljag fan inte sitta och möta astighta grindare där turneringarn tar 2 timmar! Ett slöseri med tid!! Förr var denna nivå rena guldgruvan och jag överdriver inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EPT statistik: Svenskerne er de største fisk

 

Annonce:

Svenskerne har haft ry for at være verdens allerbedste folkefærd ved pokerbordene, men de dage er ovre. Ifølge en opgørelse som det finske PokeriTieto.fi har foretaget er Svenskerne nemlig de største taber af alle på den europæiske poker tour. Vore brødre på den anden side af sundet har i løbet af denne sæson sammenlagt tabt intet mindre end €1.319.310, hvilket er mere end dobbelt så meget som tourens anden store tabernation (Italien).

 

Källor: Acemag.dk/PokeriTieto.fi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte samma sak efter en seg oktober (tror jag det var), sen har jag haft tre kanonmånader dec-jan-feb. Så jag tror att det går i vågor.

Helt klart går det att vinna en del på NL100 (FR) fortfarande.

Däremot har bonusarna försämrats för hobbylirarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest är söndergrindat!

 

Jag sitter och spelar flera bord varje dag och bara för två veckor sedan så var det mycket, mycket lösare! Massa fisk som nu är borta! Det är nog den där gubben på TV som dragit in alla hajar och gjort dem medvetna om Everest.

 

"Hi, mister Poker!" My ass!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EPT statistik: Svenskerne er de største fisk

 

Annonce:

Svenskerne har haft ry for at være verdens allerbedste folkefærd ved pokerbordene, men de dage er ovre. Ifølge en opgørelse som det finske PokeriTieto.fi har foretaget er Svenskerne nemlig de største taber af alle på den europæiske poker tour. Vore brødre på den anden side af sundet har i løbet af denne sæson sammenlagt tabt intet mindre end €1.319.310, hvilket er mere end dobbelt så meget som tourens anden store tabernation (Italien).

 

Källor: Acemag.dk/PokeriTieto.fi

 

Det är ju väldigt hög varians på det där. Det har inte spelats tillräckligt många EPT:er för att det där ska ha någon signifikans. En enda storklonk av en svensk så visar statistiken förmodligen annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EPT statistik: Svenskerne er de største fisk

 

Annonce:

Svenskerne har haft ry for at være verdens allerbedste folkefærd ved pokerbordene, men de dage er ovre. Ifølge en opgørelse som det finske PokeriTieto.fi har foretaget er Svenskerne nemlig de største taber af alle på den europæiske poker tour. Vore brødre på den anden side af sundet har i løbet af denne sæson sammenlagt tabt intet mindre end €1.319.310, hvilket er mere end dobbelt så meget som tourens anden store tabernation (Italien).

 

Källor: Acemag.dk/PokeriTieto.fi

 

Är inte detta ett ganska märkligt inlägg i tråden?

Jag förstår inte.

 

Men det skulle vara intressant om du kan presentera er interna statistik på hur pass mycket svenskarna förlorar på Everest poker jämfört med spelare från andra nationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när sidan tappat sin lösa fisk och bonusen blivit mycket jobbigare än för 2 år sen så är det dags att ta sitt pick och pack och leta ny sida. Nl50 fullring har till och med massa dagliga grinders vilket är riktigt illa då nivån tidagre var riktigt sweet :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest är söndergrindat!

 

Jag sitter och spelar flera bord varje dag och bara för två veckor sedan så var det mycket, mycket lösare! Massa fisk som nu är borta! Det är nog den där gubben på TV som dragit in alla hajar och gjort dem medvetna om Everest.

 

"Hi, mister Poker!" My ass!!!

 

Snarare när Everest "uppgraderade" klienten med notes, PT-stöd mm. Då slutade jag spela i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte detta ett ganska märkligt inlägg i tråden?

Jag förstår inte.

 

Men det skulle vara intressant om du kan presentera er interna statistik på hur pass mycket svenskarna förlorar på Everest poker jämfört med spelare från andra nationer.

 

Inte ens då vore det ett vettigt inlägg, som sajtrepresentant borde man väl kanske vara mån om att svara på frågor angående deras sida.

 

Ganska gamla nyheter iofs, tänker man efter ett par sekunder så kommer man på att bredden som blivit i Sverige jämfört med de flesta andra europeiska länder gör ju att vi producerar fler stora namn än många andra eu-grannar men framför allt står vi ju för överlägset mest fisk. Vore väldigt naivt att tro något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...