Niclaz Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Fyra förra veckan och femma igår. Så jävla surt! Siktade ju på att iallafall ta andraplatsen i totalserien! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Fyra förra veckan och femma igår. Så jävla surt! Siktade ju på att iallafall ta andraplatsen i totalserien! Bubbla är ju också kul... Men andraplatsen totalt är min, den släpper jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Sammanlagda läget uppdaterat (se #1) och sista turren beställd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Vissa dagar spelar man ju som en kratta så jag förtjänade att åka ut idag, trist. Får ta igen det nästa gång. Doc, det vore trevligt med en turnering i höst - och kanske en sommarturre? Själv åkte man på bubblan efter en totalt misslyckad bluff... Tänkte hyfsat rätt, men det blev helt fel. Jo, i höst vore det kul att köra det här upplägget igen. Jag kan nog ta på mig administrationen då också om ingen annan vill. Men på sommaren är jag bortrest tidvis ganska mycket, så ska det bli något då så får någon annan styra upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Sista gången idag då. Blir vi några som flyr kvälls-solen för en stund framför datorn kl 19.45? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Jag bara måste lira, solhatande som man är med en flickvän som jobbar sent ikväll. Ska plocka min första vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Själv ska jag försöka fly påtvingade hushållsnära tjänster. Å bara det är en bedrift om jag lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Då var det dax igen! Har ju tyvärr missat de senaste 2 måndagarna (skidåkning i Sälen senast), men nu är kavajen på och jag ska bara se till att hålla Doc på en armlängds avstånd. Final i Forumturneringen och Aprilfinal i Sverigerankingen, kan det finnas bättre anledning till att missa vårkvällssolen!?! Vi ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Själv ska jag försöka fly påtvingade hushållsnära tjänster. Å bara det är en bedrift om jag lyckas. Meddela frugan att hushållsnära tjänster faktiskt är avdragsgilla numera så löser det sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KenHag Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Anmäld men kan bli några minuter sen då jag slutar jobba 20:00,men förhoppningsvis kommer ifrån redan 19:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m0ilanen Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Ja, man får väl göra debut ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Meddela frugan att hushållsnära tjänster faktiskt är avdragsgilla numera så löser det sig nog. Jag kan tala om att det köpte hon inte men jag slog nog världsrekord i antalet puttsade fönster/timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Ja då var turneringssegern klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Jag kan tala om att det köpte hon inte men jag slog nog världsrekord i antalet puttsade fönster/timme. Hur blev resultatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Hur blev resultatet? I mina ögon "kristallklart" . I hennes ögon "Ett haffsjobb" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 I mina ögon "kristallklart" . I hennes ögon "Ett haffsjobb" Tar du beställningsjobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Trea och 336 kr rikare! Men ändå besegrad av frugan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thelema Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Snyggt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Snyggt jobbat! Tack ska du ha! Har varit riktigt kul, hoppas på mer! Och du klonkar ju detta nu! Rättvist! Vi hörs!!! (Tack Doc för allt jobb, toppen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Tack ska du ha! Har varit riktigt kul, hoppas på mer! Och du klonkar ju detta nu! Rättvist! Vi hörs!!! (Tack Doc för allt jobb, toppen!) Grattis till totalsegern! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Grattis till totalsegern! Tack, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Stämmer in i hyllningskören till DocLame. Fint genomförd serie och härlig stämning i turneringarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KenHag Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Synd det är slut då,bara hoppas det återupptas någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Bra spelat Thelema, trea totalt, om jag inte har räknat helt fel. Grattis till turneringsvinnaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Snyggt jobbat sbjhmy! Grattis! Osis Thelema, gott jobbat annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts