Thelema Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 DocLame . vad hände? Finalbordet kom och inte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 DocLame . vad hände? Finalbordet kom och inte du? Det hände JJ mot QQ all in pre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LazarusS Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Då var själva premiären avverkad. Kul idé som lockade fram mitt allra främsta supertomtespel!!! Härligt. Ska försöka vara med nästa vecka igen. Grattis till den som nu går och vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nuttii Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 2outhad som vanligt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Och KK för andra veckan som inte kan stå. Precis som frugan alltid säger: Den står aldrig. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thelema Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Det hände JJ mot QQ all in pre... Bläää *imiterar din tunga* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nelly Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Och KK för andra veckan som inte kan stå. Precis som frugan alltid säger: Den står aldrig. . Med tanke på att det bevisligen blivit nåt produktivt (kottar), så dit den inte når, dit spottar den Usch, egnahemsriggen har slagit till, pannan har lagt av, tydligen kompressorn i frånluftsvärmepumpen som inte vill vara med längre, glömde bort tiden och lyckades som vanligt missa måndagsturren. Kanske lika bra det, ni är verkligen otroligt duktiga, inget microlimitlimpande precis. Jag får iallafall nöjet av att hänga på staketet och spana in erat spel. Lycka till ni som är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thelema Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Så åkte jag på bubblan. Nya tag nästa måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 slutställning 1 demimonde 600 2 real_hoson 360 3 Bäjx 240 GG allihopa...synd vi bara var 12 idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Hmm... bara 12 pers? Alternativet med solsken som lockar, kanske? Men då ska man kanske kunna hamna på finalbordet i alla fall. För mig blev det en solig kväll på Ullevi istället. Klonk där idag! Sedan ville jag ju ge dig en chans att avancera Doc... Snyggt jobbat topp 3 idag och grattis! Ps. Engeln: Det kan vara bra att inte ha en bollrädd kille imål... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SjuktDrabbad Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 gg allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niclaz Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 Usch, motrigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 fan detta ser skoj ut! räkna med mig på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SjuktDrabbad Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 själv hade man medrigg ända tills det blev headsup :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2008 Sammanlagda läget uppdaterat (se inlägg #1). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 28 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2008 Då var det dags idag igen, näst sista gången nu. Kanske återkommer i höst med en sådant här upplägg om det finns intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 åh, det vare länge sen jag hade tid för denna forumturneringen. Jag var med i omgång 1 men nu ere dags att bättre på resultaten! ses på borden ikväll/ Agneta67 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Som regerande veckomästare så får man ju vara med ikväll igen....heja mig, Heja MFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Jaha, jag får väl in och slaska+ bubbla igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 28 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2008 Jaha, jag får väl in och slaska+ bubbla igen då Optimisten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Optimisten? Nej, realisten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 28 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2008 Då ska vi se. Vore väl fan om jag bustade först idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thelema Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Vissa dagar spelar man ju som en kratta så jag förtjänade att åka ut idag, trist. Får ta igen det nästa gång. Doc, det vore trevligt med en turnering i höst - och kanske en sommarturre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Skönt att man är så rungood när det drar ihop sig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Fan va kul att en fisk som jag kan få vinna lite:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts