Captain Morgan Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Hej, Trevliga saker . Om man är kvalificerad så får man gärna maila oss på support@pokerstars.com för exakt information om vad som ingår. Det samma gäller den här frågan, om man är kvalificerad så får man gärna maila oss på support@pokerstars.com för information om vilka rum osv. Skriv gärna på svenska om ni vill det. Med vänlig hälsning, Karl PokerStars Support Har mailat (på svenska) men fortfarande (en vecka senare) inte fått något svar? Hur lång tid bör det ta? Citera
vuns187 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Har mailat (på svenska) men fortfarande (en vecka senare) inte fått något svar? Hur lång tid bör det ta? testa ett mail på engelska... Citera
Captain Morgan Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 testa ett mail på engelska... Har gjort det också men kände inte att jag fick svar på mina frågor. Citera
PokerStars_Karl Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Hej, Det verkar väldigt konstigt. Om du har skickat mailet till support@pokerstars.com antingen på engelska eller svenska så är svarstiden vanligen väldigt kort. Vill du PM:a mig ditt användarnman så skall jag leta upp dina mail. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Captain Morgan Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Hej igen, Enligt de uppgifter jag har fått så måste du vara 21 när du registrerar dig och registreringen stänger senast den 2:e Juni. Mvh, Karl PokerStars Support Du menar väl ändå senast den 2:e JULI ?? Citera
PokerStars_Karl Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Hej, Precis, Juli skall det vara. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Captain Morgan Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Tack! (fyller 21 den 30:e juni =) Måste man pre-registrera sig via wsop.com eller kan man köpa in sig direkt på plats dagen innan? Brukar Harrahs sätta nån gräns på antalet spelare? Citera
PokerStars_Karl Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Hej, Jag skulle rekommendera att du registrerar dig via de länkarna som skickats från wsop@pokerstars.com och föranmäler/förbetalar dig så slipper du det senare. Specifika frågar svaras lättast av wsop@pokerstars.com. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
MrP Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Står så här att läsa ang Wsop stepturneringarna hos er: 1 WSOP Steps tickets are valid only for entry into WSOP Steps tournaments. 2 WSOP Steps tickets are not transferrable to other players. 3 WSOP Steps tickets are not redeemable for cash or any other value. Frågan är vad som händer med ev outnyttjade tickets. Förfaller dom rent av eller måste man vänta ett år på en ny chans att nyttja dom? Citera
Akumila Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Står så här att läsa ang Wsop stepturneringarna hos er: 1 WSOP Steps tickets are valid only for entry into WSOP Steps tournaments. 2 WSOP Steps tickets are not transferrable to other players. 3 WSOP Steps tickets are not redeemable for cash or any other value. Frågan är vad som händer med ev outnyttjade tickets. Förfaller dom rent av eller måste man vänta ett år på en ny chans att nyttja dom? Outnyttjade EPT-tickets gick ju att använda i WSOP-, APPT-, samt LAPT-stepsturneringar. Kan tänka mig att det är något liknande här. De kommer i alla fall inte förfalla, det är jag säker på. Citera
PokerStars_Karl Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Hej, De kommer inte att förfalla, värdet kvarstår och biljetten kommer att kunna användas i någon annan liknande STEP-turnering. Det är inte bestämt exakt vilka STEP-turneringar de kommer kunna användas i. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
pommesxd Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Vem har tagit flest wsop paket på stars? Hörde för ett tag sen att stevie444 hade vunnit över 40st, vet dock ej om det stämmer Citera
PokerStars_Martin Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Hej pommesxd, Tyvärr är det information som vi inte kan avslöja, då det är privat kontoinformation. Vi hoppas att ni har förståelse för detta. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
PokerStars_Karl Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Hej, WSOP-satelliterna avslutas den 30:e Juni. Dubbla VPPs för alla WSOP satelliter gäller månaden ut. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts