nldeuce Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Tjena jag spelar dagligen på Full tilt poker, Jag spelar nl100 nl 200 flera timmar om dagen på 6 bord. Får 27 % rakeback som under en månad blir runt 1500 dollar. (på NL100) Tänkt gå över till ipoker av 2 anledningar, det börjar bli stort, samt att hört att det ska vara en hel del fiskar där. Men vilken klient är bäst och ger bäst rakeback? Tror ni man kan få en bättre deal än min Full tilt deal? ifs vilken procent sats? Tack på förhand för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 du kommer få minst dubbelt så bra deal som din FT deal om du letar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Hur får man 54% på ipoker då? Verkar vara ett av de snålaste nätverken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 du kommer få minst dubbelt så bra deal som din FT deal om du letar. Krävs det att man sätter in minst $3k och spelar minst NL50 på 8 bord 24/7 eller kan man få en bra deal som man även tjänar på fastän man inte drar in över $200 i rb/månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Krävs det att man sätter in minst $3k och spelar minst NL50 på 8 bord 24/7 eller kan man få en bra deal som man även tjänar på fastän man inte drar in över $200 i rb/månad? Det går att få deal ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Jo lite drygt nätverk men finns alltid vissa skins som pressar. Där jag lirar nu krävs av mig att jag lirar in 23k points mot 40% för att sedan ha bonusar som representerar 60%. Om jag även kommer över 5k USD i rake per månad får jag en bonus på 14%. Jag kommer inte svara på några pm om var man får denna deal då det är emot forumets regler. Bara vet att detta är ungefärligt max på ipoker till min vetskap så ni vet det när ni letar deals. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Ok, men för folk som inte spelar högt som fan och blåkör 8bord 24/7 är det bara skit alltså? Var väl någorlunda ok när de tillät RB. Nu verkar nätverket bara suga hårt. Begriper inte hur det kan vara så populärt. Lyckas inte hitta någonting vettigt på det nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norr_no Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 innom iPoker är det i dagsläget svårt att få rakeback, då dom har satt stopp för detta. Det samma gäller för Ongame. Det man kan göra för att fixa detta, är att fixa sig en "never ending" bonus. Skulle gärna berättad vars man hittar en sådan deal, men vill inte bli bannad härifrån:P /norr_no Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Givet trafiken kan jag antagligen lägga runt $3000/månad i turneringsavgifter på ipoker, finns det nåt ställe man kan pressa på att få över hälften tillbaka mer reguljärt än tillfälliga bonusar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts