santiago Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Är nordic skattefritt? Med största sannolikhet; ja. Citera
kompiserik Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Vad är det frågan om? Varför har Expressen tagit bort koden från sin hemsida ifall de ska ha en ny tävling ikväll? Någon som vill hjälpa mig? Citera
pop1 Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Vad är det frågan om? Varför har Expressen tagit bort koden från sin hemsida ifall de ska ha en ny tävling ikväll? Någon som vill hjälpa mig? Kolla på ett annat stort forum. FB Peter Citera
MajkTheBike Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Varför tar neteller 1.5 % när man sätter in cash på nodicbet? Ingen annan site gör det så länge man inte går mellan 2 valutor. Från nordicbet klienten. Det är en avgift på 1.5% på alla insättningar, som går oavkortat till Neteller. Sjukt, jäkla piss sajt! Citera
D.H. Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Varför tar neteller 1.5 % när man sätter in cash på nodicbet? Ingen annan site gör det så länge man inte går mellan 2 valutor. Neteller tar nog alltid den slanten, men pokersajterna brukar välja att stå för kostnaden så att spelaren slipper. Citera
rickard_o_h1 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Någon som vet vilket nätverk Nordicbet ingår i? Citera
OrkarInte Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 någon som cashat ut från nordicbet till SEB. Jag satte in via visa och det gick inte att casha ut till neteller. ville bara veta vad som switkod (clearing nr?) är? Citera
Albin72 Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 någon som cashat ut från nordicbet till SEB. Jag satte in via visa och det gick inte att casha ut till neteller. ville bara veta vad som switkod (clearing nr?) är? http://www.seb.se/pow/default.asp Trodde jag skulle kunna lägga ut länken men nej nej... Sök efter swift/Iban på SEB-hemsida samt titta på första sökposten.... Citera
FraXioN Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 någon som cashat ut från nordicbet till SEB. Jag satte in via visa och det gick inte att casha ut till neteller. ville bara veta vad som switkod (clearing nr?) är? http://www.seb.se/pow/default.asp Trodde jag skulle kunna lägga ut länken men nej nej... Sök efter swift/Iban på SEB-hemsida samt titta på första sökposten.... Här är länken: http://taz.vv.sebank.se/cgi-bin/pts3/pow/wcp/templates/sebcollection.cfmc.asp?DUID=DUID_3B8FDBE75FC23B7BC12571DC004181A8&sitekey=seb.se Citera
Jishuku Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Nu dog just klienten medans jag var i ett cashgame. Och man kommer inte åt kontot. wtf? Undrar hur det kommer gå på SM om deras servrar krashar hela tiden. Citera
Fiddy Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Nu är det mycket strul, tror det kommer bli körigt på Sm också. Satt också och spelade när man blev utslängd och pengarna finns inte på kontot. Citera
chrissy Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 hello..nån som har koll på hur rakebacken fungar??va ju nått nytt, inga prima sidor får ha över 30% tror jag, mailade supporten men fick svar på norska...vilke tjag fatta mindre bra Citera
elvis77 Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Verkar omöjligt att öppna konto på Nordicbet, har följt instruktionerna och startat konto på Nordicbet först, sen laddat ner pokerklienten och sen ska man logga in med samma namn och lösen. Då kommer det upp "logging onto pokernetwork" sen händer det NADA. Någon som vet vad som kan vara fel ? Citera
FreezyLocc Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 skönt att buddytransfer verkar funka som det ska.. kanske man hinner få pengar innan sm.. elllllllllllllllller inte .. Citera
Jishuku Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 jaha.. nu dog skiten igen, mitt i en turnering. sämsta klienten jag varit med om nånsin. Citera
Moleskin Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Kan man ändra så att borden inte automatiskt hoppar upp när det blir ens tur? Har kollat lite snabbt i menyn men inte hittat nåt. Citera
bohboh Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 hur hittar jag till buddy transfern och hur länge brukar en överföring normalt ta ???? hjälp! Citera
Njursparven Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Hur lång tid brukar det ta att ta ut till neteller? Kanske tar lite längre tid nu, säkert många som vill ta ut sina vinstpengar från SM. Citera
amlxxx Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Jag har gode erfaringar omkring dette. Hvis jag ber om en bankcashout en kveld, har jeg det ofte inne på kontoen neste morgen . Har dog endel nettverksproblemer, men det har vel de flesta sidorna! Citera
Njursparven Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Hur funkar cashbacken? Jag har rejkat $229 och det står cashback: $68. När får jag dom? Citera
L-S Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Hur lång tid brukar det ta att ta ut till neteller? Kanske tar lite längre tid nu, säkert många som vill ta ut sina vinstpengar från SM. Maxuttaget till NetEller är väl $2000? Kör till bankkonto. Citera
lolboll Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Ingen du får någon cashback måste du betalt minst 300 $ i rake/månad innan du får nåt, tabellen ser ut såhär: Över 2500 $ 50% 1200-2499 $ 30% 700-1199 $ 20% 300-699 $ 10% Så finns bättre erbjudanden på andra prima sidor om det är det man är ute efter. Gäller det här fortfarande? har mailat deras support men dom sa att det är emot primas regler att berätta hur det fungerar före man gjort sin första deposit. Citera
hf89fc Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 när får man rakebacken? support@nordicbet.com Det brukar gå på ca:20 min att få svar Citera
Recommended Posts