Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 485
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vad är det frågan om? Varför har Expressen tagit bort koden från sin hemsida ifall de ska ha en ny tävling ikväll? Någon som vill hjälpa mig?

Kolla på ett annat stort forum. FB

Peter

• 2 weeks later...
Postad

Varför tar neteller 1.5 % när man sätter in cash på nodicbet? Ingen annan site gör det så länge man inte går mellan 2 valutor.

Från nordicbet klienten.

Det är en avgift på 1.5% på alla insättningar, som går oavkortat till Neteller.

Sjukt, jäkla piss sajt!

Postad
Varför tar neteller 1.5 % när man sätter in cash på nodicbet? Ingen annan site gör det så länge man inte går mellan 2 valutor.

Neteller tar nog alltid den slanten, men pokersajterna brukar välja att stå för kostnaden så att spelaren slipper.

Postad
någon som cashat ut från nordicbet till SEB. Jag satte in via visa och det gick inte att casha ut till neteller. ville bara veta vad som switkod (clearing nr?) är?

http://www.seb.se/pow/default.asp

Trodde jag skulle kunna lägga ut länken men nej nej... Sök efter swift/Iban på SEB-hemsida samt titta på första sökposten....

Här är länken:

http://taz.vv.sebank.se/cgi-bin/pts3/pow/wcp/templates/sebcollection.cfmc.asp?DUID=DUID_3B8FDBE75FC23B7BC12571DC004181A8&sitekey=seb.se

Postad

Verkar omöjligt att öppna konto på Nordicbet, har följt instruktionerna och startat konto på Nordicbet först, sen laddat ner pokerklienten och sen ska man logga in med samma namn och lösen. Då kommer det upp "logging onto pokernetwork" sen händer det NADA.

Någon som vet vad som kan vara fel ?

Postad

Jag har gode erfaringar omkring dette. Hvis jag ber om en bankcashout en kveld, har jeg det ofte inne på kontoen neste morgen :) . Har dog endel nettverksproblemer, men det har vel de flesta sidorna!

Postad
Hur lång tid brukar det ta att ta ut till neteller?

Kanske tar lite längre tid nu, säkert många som vill ta ut sina vinstpengar från SM.

Maxuttaget till NetEller är väl $2000?

Kör till bankkonto.

• 2 weeks later...
Postad
Ingen du får någon cashback måste du betalt minst 300 $ i rake/månad innan du får nåt, tabellen ser ut såhär:

Över 2500 $ 50%

1200-2499 $ 30%

700-1199 $ 20%

300-699 $ 10%

Så finns bättre erbjudanden på andra prima sidor om det är det man är ute efter.

Gäller det här fortfarande?

har mailat deras support men dom sa att det är emot primas regler att berätta hur det fungerar före man gjort sin första deposit.