baller Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 http://www.poker.se/nyhet.php?artid=870 heja heja, bra jobb nordicbet Citera
stoffe83 Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 På primas klient, finns det någonstans man kan se hur många raked hands man har spelat? Citera
jojje2k Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 kod till slitz-freerollen? Citera
Johnny Mancusa Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Kan man inte överföra pengar mellan nordic bet? Citera
DocAman Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 kod till slitz-freerollen? Kolla slitz hemsida! Men, var kan man hitta koden till Pressen SM-Kval på NordicBet? Citera
clawtter Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 nån som kan koden till PRESSEN SM-KVAL på Nordicbet vid halv 8? Citera
DaPine87 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Men snälla människor, varför tror ni att det finns en kod? Citera
DocAman Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Men snälla människor, varför tror ni att det finns en kod? ? Vad menar du? Vad är detta för turnering? Citera
DaPine87 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Men snälla människor, varför tror ni att det finns en kod? ? Vad menar du? Vad är detta för turnering? Antagligen har turneringen en kod just för att obehöriga inte ska vara med i den. Skulle turneringen vara för alla så skulle dem inte haft nån kod. Citera
DocAman Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Men snälla människor, varför tror ni att det finns en kod? ? Vad menar du? Vad är detta för turnering? Antagligen har turneringen en kod just för att obehöriga inte ska vara med i den. Skulle turneringen vara för alla så skulle dem inte haft nån kod. Låt mig formulera om frågan: Vad är det för hemligt sällskap som man måste vara med i för att få tillgång till denna "fantastiska" turnering? Detta måste ju i alla fall räknas som allmän information eller är detta också hemligstämplat? Citera
pozz2 Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 förstår att dom håller det hemligt. Tänk bara på följderna. Mer reklam för Expressen, folk hade reggat sig bessingslöst, anarki hade rådit, det hade varit folk på sateliten. Ja Ni fattar....... Citera
traubenzucker Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Lösenordet till Expressens är: Poker-SM17574 Citera
Yucelo Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 de hade bonus innan att om man spelade ihopa 750 raked hands så fick man 75$....finns den fortfarande?? Citera
narcissist Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Är det Expressen som sponsrar den som är i kväll då? Det står inget om det, lite svårt att komma över lösenord då samt bevisning på usel marknadsföring om man inte ens vet vem som står för det. Citera
Dala1494 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Nån snäll själ som kan koden till slitz freerollen imorgon kväll....antar att jag är blind eftersom jag inte hittar den i slitztidningen...eller så är det så att den inte finn:) Citera
Lifecruiser Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Gå till Menu sedan till options så hittar du handhistory. /Lifecruiser Citera
Lifecruiser Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Jag undrar bara om Nordicbet har någon form av hand history? Själv har jag inte kunnat finna detta. Skulle vara tacksam för svar om någon vet om de har eller inte har detta gå till Menu sen till options där hittar du handhistory /Lifecruiser Länk: http://www.nordicbet.com/ Mvh Simon (Grattis till sajttråd - Kubo) Citera
kompiserik Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Vem anordnar freroolen ikväll? någon som vill ge kod? Citera
sympathetic Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Jag vann "Gratis SM-kval" freerollen alldeles nyss! HELT SJUKT! Seriös fråga: Finns det någon möjlighet, tror ni, att erhålla buyin för SM Finalen istället för platsen? Alltså att få dom där $300+20 istället för att spela tävlingen? Citera
Reflection Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Jag vann "Gratis SM-kval" freerollen alldeles nyss! HELT SJUKT! Seriös fråga: Finns det någon möjlighet, tror ni, att erhålla buyin för SM Finalen istället för platsen? Alltså att få dom där $300+20 istället för att spela tävlingen? Varför inte fråga NordicBet? Citera
Klabbe99 Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Jag vann "Gratis SM-kval" freerollen alldeles nyss! HELT SJUKT! Seriös fråga: Finns det någon möjlighet, tror ni, att erhålla buyin för SM Finalen istället för platsen? Alltså att få dom där $300+20 istället för att spela tävlingen? Nej Citera
Recommended Posts