Gå till innehåll

Vilka tvprogram skäms ni för att ni kollar på?


mrfiskman

Recommended Posts

Jag börjar bikta mig:

 

En dag för ca 7 år sen, jag var nästan 19 och världen låg för mina fötter. Jag skulle ta världen med storm, flytta berg och tömma hav. Då hände det som inte fick hända jag låg hemma sjuk nästan 2 veckor i sträck. Under tiden som magsjuk och ynklig började jag (lite mot min vilja) kolla på våra bästa år (days of our lives)

 

I början var det bara som tidsfördriv, ja jag skulle ju aldrig bli så nördig att jag följde nån evighetssåpa där allt stod stilla.

 

När jag sen blev frisk så slutade jag kolla tvärt. Några månader senare åkte jag på en stor förkylning och blev återigen sängliggande några dagar. Samma elände igen days of our lives på tvn.

 

Skillnaden denna gång var att jag fastnade i skiten och än idag 7 år senare kollar jag ibland för att hålla kolla på Marlena, john,philip,sami och de andra.

 

Jaja skitsamma.

 

Kollar ni på något ni skäms för?

 

(Haha nu ska jag se andra avenyn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det enda tvprogram som jag kollar på som är out of the ordinary, för en snubbe i min ålder dvs, är SvampBob Fyrkant. Kollar på det tillsammans med min dotter som inte ens fyllt två år än och jag är rätt så säker att jag har mer behållning av det än hon. Ett litet guilty pleasure helt enkelt. Men skäms för det, det vete fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte längre..

 

När jag var mindre kollade jag på Sailor Moon. Det berättade jag dock inte och självklart var jag med och retade alla andra som tittade på programmet :D

 

sailor moon min vän...ödet är dolt, går ej att se...*nananna*

maskerade rosen var rätt grym, jag var rätt säker på att de var den där killen som jobbade i affären men helt säker var jag aldrig

 

 

days of our lives är inte detsamma sen stefano lämnade, han satte bra prägel på serien, det är så jävla löjligt ändå hur de är någon mystisk mördare dödar alla gamlingar som inte få vara med i serien längre..har hållt på i 1år nu eller något

 

läste någonstans att de har hållt på i 35år? fyfan vad drygt egentligen..

 

so i've heard iaf, är ju inte så att jag sitter och kollar själv

 

 

edit

 

belle och hennes polare är enda anledningen till att jag zappar över till det ibland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ligger på lång-grinden i Top Model med min flickvän, tjejen är en galen modefantast och själv hakade jag på för att ha en dag där i veckan där vi "alltid" umgås..

 

Eftersom jag har sparat exempelvis söndagar för turneringsgrind osv osv..

 

Efter tiotalet avsnitt för något år sedan var jag faktiskt ganska hooked, många VÄLDIGT vackra kvinnor/flicko och en hel del intriger.

Dock inget jag är så stolt över, vet iofs inte om jag skäms för det heller men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sailor moon min vän...ödet är dolt, går ej att se...*nananna*

maskerade rosen var rätt grym, jag var rätt säker på att de var den där killen som jobbade i affären men helt säker var jag aldrig

 

 

days of our lives är inte detsamma sen stefano lämnade, han satte bra prägel på serien, det är så jävla löjligt ändå hur de är någon mystisk mördare dödar alla gamlingar som inte få vara med i serien längre..har hållt på i 1år nu eller något

 

läste någonstans att de har hållt på i 35år? fyfan vad drygt egentligen..

 

so i've heard iaf, är ju inte så att jag sitter och kollar själv

 

 

edit

 

belle och hennes polare är enda anledningen till att jag zappar över till det ibland

 

 

Ja Mimi är skitsnygg.

 

Serien spårade ur när Marlena blev besatt av djävulen och förvandlades till en panter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh jag tittar på Gilmor Girls (eller vad det heter) nästan varje dag! Sen var det Kyle XY programmet direkt efter Gilmor Girls så jag följde det också. Blev till och med lack förra veckan när Kyle XY slutade för att säsongen var slut.

 

Det sjukaste var att igår när jag zappade igenom kanalerna så såg jag att den nya säsongen började, men det är perfekt visningstid på söndageftermiddag då man bara är bakfull ändå.

 

Sedan stör jag mig på att jag följer 2½ Men och How I Met Your Mother som går så sent så jag borde sova istället men fast jag sett alla avsnitt så ser jag det ändå, varje kväll..

Just det, Jag ser det bara för det är efter Scrubs. Och varför ser jag Scrubs varje kväll när man sett alla avsnitt som går om och om och om och om... igen ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...