Durin Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 För helvete, lär er skriva riggtigt! Fråga er svenskalärare vad det är för skillnad på de och dem. Och fattar ni inte så skriv dom. Tragiskt att svenskar börjar bli lika kassa på sitt språk som amerikanerna är på amerikanska..... :ola::ola::ola: Jaja, rant over. Mina ciklider la förresten ägg för några dagar sedan. Nu har dem kläckts till små yngel! Citera
oleby Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 För helvete, lär er skriva riggtigt! Fråga er svenskalärare vad det är för skillnad på de och dem. Och fattar ni inte så skriv dom. Tragiskt att svenskar börjar bli lika kassa på sitt språk som amerikanerna är på amerikanska..... :ola::ola::ola: Jaja, rant over. Mina ciklider la förresten ägg för några dagar sedan. Nu har dem kläckts till små yngel! Roligt med ynglen, lycka till med dem! Citera
Nidson Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Roligt med ynglen, lycka till med de! . Citera
Durin Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 Roligt med ynglen, lycka till med dem! Dem är fina och dem äter som små grisar nu! Citera
Durin Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 Förresten borde man klämma in mer "dess" i språket! Fint ord. Citera
MikeTime Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 För helvete, lär er skriva riggtigt! Hoppas du skämtar.... Citera
Gummo Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 För helvete, lär er skriva riggtigt! Fråga er svenskalärare vad det är för skillnad på de och dem. Och fattar ni inte så skriv dom. Tragiskt att svenskar börjar bli lika kassa på sitt språk som amerikanerna är på amerikanska..... :ola::ola::ola: Jaja, rant over. Mina ciklider la förresten ägg för några dagar sedan. Nu har dem kläckts till små yngel! "riggtigt", borde inte denna ligga i riggtråden i så fall? För övrigt så innehåller ju texten ovan ett antal språkliga fel. Är det skillnad på dina fel och de fel du angriper? Själv har jag problem med både stavning och grammatik . Citera
Juggler Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Troll/dåligtskämt/levlingstråd stängd. Citera
Recommended Posts