Gå till innehåll

partypoker welcome back bonus


Cmart

Recommended Posts

Jag fick en bonus på $70 dollar direkt till mitt partykonto för de hade "saknat mig". Jag ska spela in 850 partypoints inom en viss tid för att den ska "släppas".

 

Så jag drog in och körde en $55 sng och vann $250.

 

Nu har jag $70 som är "restricted" och $195 som är available.

 

Frågan är om jag får behålla dessa $195 även om jag skiter i att spela ihop mina 850 partypoints på angiven tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man för ett år sedan satt oh spelade in flera jävla tusen dollar i rake till dem per månad. Och sedan skiter i dem i 6 månader för att dem ändrar saker och sviker affiliates. Då tycker jag att de borde erbjuda en sådan spelare en bonus för att komma tillbaka. Ne... Vilka ger dem den till? Nån rookie som spelade en hand och sedan går det 2 dagar dem inte spelar på och då dyker en welcome back bonus upp.

 

Party Poker suger stenhårt numera. Och det dem har gjort är piss. Punkt slut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick $40 som påfyllning på mina $0,17 som fanns kvar på kontot. De vill ju att jag ska spela ihop 320 partypoints för att få casha ut men det kan de glömma. Nåväl, har väl ca $50 på kontot nu och $35 tänker de ta tillbaka.

 

In med skiten på PLO 0,10/0,25 och shortstacka! Sen testade jag deras HellKat-turneringar som har en riktig lottostruktur och är slut efter 5 eller 15 min.

 

Jag saknar dock Partys SnG lite då jag aldrig nått samma ROI på någon annan site utan bonus i ryggen. Funderar trots alla deras tillkortakommanden att sätta in en slant igen för att spela lite SnG och MTT där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått den där bonusen fast på $75 som jag kan spela för. Men jag har samtidigt blivit erbjuden en reload på $100. Jag funderar faktiskt på att rensa dessa. Tror ni man kan rensa båda samtidigt för samma partypoints?

Hur segt är det att få points? Någon som vet ungefär hur många spelade händer på NL100 FR som krävs att få 500 points?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått den där bonusen fast på $75 som jag kan spela för. Men jag har samtidigt blivit erbjuden en reload på $100. Jag funderar faktiskt på att rensa dessa. Tror ni man kan rensa båda samtidigt för samma partypoints?

Hur segt är det att få points? Någon som vet ungefär hur många spelade händer på NL100 FR som krävs att få 500 points?

 

500 Partypoints på NL100 = 2000 rejkade händer = en x20 bonus = kass!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått den där bonusen fast på $75 som jag kan spela för. Men jag har samtidigt blivit erbjuden en reload på $100. Jag funderar faktiskt på att rensa dessa. Tror ni man kan rensa båda samtidigt för samma partypoints?

 

Jag testade precis och det gick inte. De drar points på den första bonusen du reggat först. Jag tog forfeit på den första eftersom reloaden är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade precis och det gick inte. De drar points på den första bonusen du reggat först. Jag tog forfeit på den första eftersom reloaden är bättre.

 

Det du ska göra är att du först depositar så att reloadbonusen hamnar först i kön. Efter det så kör du "opt in" så får du dina cashout restricted-pengar. På så sätt clearas först reloadbonusen och sedan cashout-restricted-bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började lite smått på reloadbonusen. 180 händer gav mig ca 24 points på NL100 så bonusen lär ta lite tid. Men det är okej fick en fin insättningsrigg då jag drog in mer än 4 inköp på dessa händer..:lol:

 

Ska man inte kunna se att poängen dras av från bonusen?

Antalet poäng som krävs är fortfarande 600 för min bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började lite smått på reloadbonusen. 180 händer gav mig ca 24 points på NL100 så bonusen lär ta lite tid. Men det är okej fick en fin insättningsrigg då jag drog in mer än 4 inköp på dessa händer..:lol:

 

Ska man inte kunna se att poängen dras av från bonusen?

Antalet poäng som krävs är fortfarande 600 för min bonus.

 

Om man klickar på bonuskoden där det står info om bonusen så kommer det upp en ruta med hur mycket man har kvar. Man måste dock stänga ner bordet man spelar på för att det ska uppdateras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...