Gå till innehåll

Prima Launches new poker software


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 201
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Köp en 30" skärm. Trodde alla megagrinders hade det (:

Jag kör 7-8 bord utan problem. Blir väl sitout då och då., Men lär man sig hur ljuden låter så blir det nog bättre..

 

Ska dock snacka med min "kontakt" som är en av de som är chefprogrammerarare och be han fixa lite saker. För den är faktiskt katastrofalt dålig =)

 

jag grindar 9 bord på en widescreen laptop med mini-view och blir aldrig sitting out med gamla clienten, ljudet kör jag inte heller med tycker bara man blir tiltad

men ja som någon sa det svåraste är att se vilka som är i potten, man ser ju knappt vilka som har sina kort kvar ibland får man fan sitta och leta i 7 sec för att se vad som händer på bordet normalt sätt har jag kunnat analysera en hel hand på ett bord på 1 sec detta är så dåligt att jag funderar starkt på att byta nätverk :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en 30" skärm. Trodde alla megagrinders hade det (:

Jag kör 7-8 bord utan problem. Blir väl sitout då och då., Men lär man sig hur ljuden låter så blir det nog bättre..

 

Ska dock snacka med min "kontakt" som är en av de som är chefprogrammerarare och be han fixa lite saker. För den är faktiskt katastrofalt dålig =)

Be han fixa lite högre ljud så man hör när de blir ens tur och när man har 10 sek kvar!!

Att kunna kryssa i hur man vill agera innan de blir ens tur är oxå en fördel att kunna göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sistnämnda fungerar ju dock. Eller iaf på "normal view"?

 

Dock om man ska trycka i att man vill checka innan det är ens tur sen hinner det bli ens tur och man trycker på exakt samma ställe så kommer man trycka på CALL istället det kan vara det han menar men ajg vet inte.. alltså om man planerar att kryssa i "check" rutan så blir det att man callar om man har dålig timing och att det blir ens tur precis när man trycker :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer nu skriva en hel del whine så ni som inte orkar höra whine behöver inte läsa...

 

Denna nya clienten måste vara det absolut sämsta jag sätt i hela mitt liv, jag är 9 table regular grinder sedan ca. 1 år tillbaka och jag brukar normalt sätt kunna grinda i 12h på raken utan att jag blir trött i huvudet eller nåt.. men med denna nya clienten klarar jag itne 5 minuter knappt, jag provade precis spela och tvingade mig att spela så mycket som 20 minuter och efter det fick jag nog, känns som nån slagit in båda mina ögon med basebollträ och huvudet verker så mycket som det aldrig gjort förr, jag tog precis min första huvudverkstablett på ett halvår vilket inte är något bra tecken... jag kommer utan tvekan byta client om dom inte fixar den eller lägger till option så man kan ha den gammla clienten eller någonting.. jag klarar ej av detta..

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom insåg tillslut att primas gammla klient var den absolut fulaste av dom alla.

 

Pff! Den gamla var den mest stilrena på marknaden. Den nya har ett jättestort problem i att man ser ju inte vems tur det är att agera. Inte är det lätt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen har som jag kan se hittils klagat på att prima laggar efter uppdateringen, gäller det bara mig eller? För mig är det fördröjningar och lagg hela tiden oavsett mängden bord.

 

jo det laggar för mig också, polarn som sitter brevid och grindar också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad håller prima på med egentligen...

 

Prima var ju endast bra pga att klienten var snabb och enkel.

Nu är den både Krånglig, ful och seg.

 

Ett steg helt i fel riktning för prima som näverk, kan nästan tro jag lirar på en mix av Party/Stars nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta en ju f-n inte sant.. Helt sanslöst kasst! Har människorna bakom detta idiotiska påhitt verkligen testspelat innan?? Jag är så jä-la tiltad att ja inte kan finna ord för det! Från att ha haft marknadens "cleanaste" layout, till att ha blivit den plottrigaste. Tidsmätaren under all kritik.. Ljudet är bedrövligt!!! Timar ju fan ut när ja spelar 3 bord mot vanligtvis 7-8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Besviken över att de även har förstört miniview som var så ren och enkel tidigare.

 

Jag har skrivit till supporten och även gett feedback i deras tråd på 2+2. Råder alla med klagomål att göra detsamma så att en snabb ändring sker.

 

Det är skitsvårt att se vilka som är med i potten, klienten segar och korten har väl blivit mindre oxå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...