Gå till innehåll

Prima Launches new poker software


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 201
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag har alltid gillat gamla klienten. snabb, ren och effektiv. enda negativa för mig är att det kommer in på tok för mycket amerikansk haj och ingen amerikansk fisk. kan de börja värva lite mer fisk så ska prima nog kunna bli jättetrevligt.

Från 2+2

 

seriously where can i download any prima site i wanna play with the swedes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det behövs mer fisk....

 

Tycker det är trist mycket "ok" spelare på prima.

 

Som jag skrev innan så går det på FL 1/2 knappt vinna. På siter som ongame har jag nu på 1/2 1.4BB/100 på händer. Och 1.1BB/100 på 2/4 på 225K händer.

 

Det räcker för mig, men på prima ligger jag inte i närheten. Utan bonusar & rakeback ligger jag på typ 0.1-0.3BB/100 på runt 500.000 händer.

 

 

Skulle jag jämföra NL spelet, som jag e nybörjare på. Nivåer jag testat upp till NL200. Så är det väl liknande. På unibets egna bord har du syn av flera i varje pot, och blir nersynad av mitten par etc hela tiden utan några re raise om dem inte sitter på royal flush.. Mer sällan man ser sådant spel på prima. Där är det mothugg hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det behövs mer fisk....

 

Tycker det är trist mycket "ok" spelare på prima.

 

Som jag skrev innan så går det på FL 1/2 knappt vinna. På siter som ongame har jag nu på 1/2 1.4BB/100 på händer. Och 1.1BB/100 på 2/4 på 225K händer.

 

Det räcker för mig, men på prima ligger jag inte i närheten. Utan bonusar & rakeback ligger jag på typ 0.1-0.3BB/100 på runt 500.000 händer.

 

 

Skulle jag jämföra NL spelet, som jag e nybörjare på. Nivåer jag testat upp till NL200. Så är det väl liknande. På unibets egna bord har du syn av flera i varje pot, och blir nersynad av mitten par etc hela tiden utan några re raise om dem inte sitter på royal flush.. Mer sällan man ser sådant spel på prima. Där är det mothugg hela tiden.

 

1M händer och du spelar 1/2... kanske du gör något fel? tror jag spelade runt 60k händer på FLT 0.5/1->1/2. jag har spelat en del 20/40 på prima och tyckte inte det var överdrivet mycket svårare än party oktober 2006... hett tips är stoxtraders limitbok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle jag jämföra NL spelet, som jag e nybörjare på. Nivåer jag testat upp till NL200. Så är det väl liknande. På unibets egna bord har du syn av flera i varje pot, och blir nersynad av mitten par etc hela tiden utan några re raise om dem inte sitter på royal flush.. Mer sällan man ser sådant spel på prima. Där är det mothugg hela tiden.

Den tiden är slut på Unibet. Börjar vara totalt söndergrindat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1M händer och du spelar 1/2... kanske du gör något fel? tror jag spelade runt 60k händer på FLT 0.5/1->1/2. jag har spelat en del 20/40 på prima och tyckte inte det var överdrivet mycket svårare än party oktober 2006... hett tips är stoxtraders limitbok

 

Jo jag brister nog i mycket. Saken är väl också att jag är för tight vad gäller bankrullen. Vågar inte gå upp och går ner då jag blir beatad 2 ggr osv.

 

Tjänat bra iaf dock så jag kan överleva min varddag och det e allt jag önskar för närvarande.

 

Får kolla på stox.. Kanske kan ge mig mer stålars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1M händer och du spelar 1/2... kanske du gör något fel? tror jag spelade runt 60k händer på FLT 0.5/1->1/2. jag har spelat en del 20/40 på prima och tyckte inte det var överdrivet mycket svårare än party oktober 2006... hett tips är stoxtraders limitbok

 

Jag har spelat på prima från och till sedan januari 2007 och tycker nivån har höjts drastiskt på $1/2 de senaste månaderna. Det är milsvid skillnad mellan Party Poker $1/2 och prima.

 

Vet inte hur det är på högre nivåer men det finns inte mycket bord där alls. 2 bord på vardera 2/4, 3/6 och 5/10 sen inget mer alls. På 1/2 är det 20 bord!! Det säger ju rätt mycket om hur sjukt primas bonussystem är.

 

Håller dock med om att stox bok är nyttig. Det finns värde i att köra över de tightaste spelarna och speciellt de weak-tighta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, det såg ju riktigt trevligt ut.

 

Jag har saknat funktionerna för att ändra storlek på bord, game stats (hoppas att de är per bord) och möjligheten att färgkoda spelare. Sen verkar ju det skett en allmän uppryckning i utseende/funktionalitet på både klient och lobby.

 

Är det någon som har testat på 32Red Poker och kan ge lite mer omfattande recenssion? Är det någon som har info om när de andra väntas följa efter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hmmm, det såg ju riktigt trevligt ut.

 

Jag har saknat funktionerna för att ändra storlek på bord, game stats (hoppas att de är per bord) och möjligheten att färgkoda spelare. Sen verkar ju det skett en allmän uppryckning i utseende/funktionalitet på både klient och lobby.

 

Är det någon som har testat på 32Red Poker och kan ge lite mer omfattande recenssion? Är det någon som har info om när de andra väntas följa efter?

 

jag testade 32reds nya bord....har aldrig någonsin sett ett sämre utförande,totalt värdelöst....ser inte ens ut som ett pokerbord.

 

hoppas att inte alla prima sajter ändrar layout,typ bet365...den typen av bord är det enda jag spelar på....skulle det ändras så lägger jag av direkt,vet nog fler som gör det,vet inte varför riktigt men har skitsvårt att spela på typ Party Poker,fulltilt och liknande...tycker att det är alldeles för mycket detaljer,blir bara rörigt....hoppas verkligen inte att alla primas sajter ändrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det va ett tag sen du va inne på bet365 va ? ;) .... De tillhör numera ipoker sen någon månad tillbaka.

 

 

 

ja jag vet...;-) menade naturligtvis bara layouten på bordet som den var på prima,den ändrades ju när dom bytte...själv slutade jag spela på bet 365 då,tyckte bara det blev mycket sämre stil på bordet.

 

sen fattar jag inte varför man gör en liten rund eller fyrkantig sak av "responsetime" rutan...helt värdelöst,det är det som stör mig mest,en rak enkel linje såsom prima alltid haft är ju helt perfekt...mkt lättare att läsa av andra m.m....

 

Prima kommer ju definitivt inte få fler spelare bara för att dom ändrar mjukvaran/layouten...snarare tvärtom....dom flesta som spelar på laddies/prima gör ju det för att dom tycker att den mjukvaran/layouten är bäst och enklast....nej jag fattar verkligen inte varför dom ska ändra layouten,på ett amerikanskt pokerforum så har en representant från eurolinx startat en tråd och vill ha feedback från den nya mjukvaran,eurolinx och 32red är ju dom 2 som hitills ändrat till det nya....och feedbacken är inte direkt positiv rakt av om man säger så....alla klagar på något,samtidigt som flera vill ha kvar det gamla....fattar verkligen inte varför dom ska ändra,dom kan väl inte vara så korkade att dom tror att dom ska få fler spelare bara för det....majoriteten spelare väljer ju sajt efter rakeback och bonus....dom borde satsa pengarna på att höja bonusar och rakeback istället,då skulle det ju definitivt komma fler spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag skulle in och lira på purple lounge hade dom ändrat till den nya layouten, jag står inte ut!! De sköna ljuden är borta och allt känns otydligt och långsamt. Klarade knappt av att spela 3 bord (kör annars 8).

Någon datahacker som vet om det är möjligt att spela med den gamla layouten på något sätt?

Annars måste jag nog byta site :S

 

EDIT: Alternativt om det finns någon primasida som inte kommer byta till den nya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...