Mogge13 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 vafan ? Är det bara jag som inte kan sätta in pengar ? Kommer bara upp "We cant processe your request right now.. bla bla" Citera
Mogge13 Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Samma här nu funkade det (eller för en timme sen rättare sagt) Citera
rymz2008 Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Äntligen har dom fixat slidbaren, och även lite nya avatars som jag skiter fullständigt i iom att jag ändå använder Phil Ivey Citera
Mogge13 Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Äntligen har dom fixat slidbaren, och även lite nya avatars som jag skiter fullständigt i iom att jag ändå använder Phil Ivey Otroligt bra att dom har fixat slidebaren! Det var det enda jag kunde komma på att jag skulle vilja ändra på, tänkte på just det för några dagar sen bara =) Nu är den lika skön som stars Citera
rymz2008 Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Otroligt bra att dom har fixat slidebaren! Det var det enda jag kunde komma på att jag skulle vilja ändra på, tänkte på just det för några dagar sen bara =) Nu är den lika skön som stars Tycker ändå stars är skönare men det är en smaksak =D Har du på Classic, Linear eller Exponential gällande slidebaren? Citera
Mogge13 Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Tycker ändå stars är skönare men det är en smaksak =D Har du på Classic, Linear eller Exponential gällande slidebaren? Har den på exponential nu och sen på att den ska ändra "bet amount" med en big blind för varje "hack". Håller också med om att stars är lite skönare dock. Citera
rymz2008 Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Har den på exponential nu och sen på att den ska ändra "bet amount" med en big blind för varje "hack". Håller också med om att stars är lite skönare dock. Mjo för där kan man liksom trycka mitt på slidern och då går den uppåt en BB vilket inte fungerar på FTP just nu. Hoppas dom fixar det. Citera
Full Tilt Support Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Hej rymz2008, Exakt den funktionen är faktiskt inkluderad. Du kan kolla vår hemsida för med information om vår nya release, tyvärr bara på Engelska än så länge. Saxxat därifrån: "Increase/Decrease bet amount by big blind" means that for each time you click on the bet slider, the bet amount will increase/decrease by the amount of the big blind, depending on which side of the slider pointer you click on. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
rymz2008 Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Ok nu såg jag, jag råkade visst trycka i rutan där betamounten var så det blev lite knas Citera
Full Tilt Support Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Alltid trevligt när man kan hjälpa till. Någon som har några åsikter om Sen Registrering till turneringar? Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Bluwajt Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Alltid trevligt när man kan hjälpa till. Någon som har några åsikter om Sen Registrering till turneringar? Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Överlag positivt tycker jag. Innebär ju att övervärde försvinner lite oftare kanske, men är ju sällan det ändå tycker jag så gör inte så mycket. Citera
rymz2008 Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Bara för mig som typ klienten "laggar" rätt mycket? När man ska maximera upp rutan så liksom hackar den upp och även när man spelar händerna osv så hackar det en del. Och ja, jag har en BRA dator. Citera
Recommended Posts