Agent Cooper Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 När man spelar hos Whitebet står det Total Poker på borden. Supporten slingrar sig och verkar inte vilja svara på frågan om varför en annan sajts namn används som logotype på borden. Jag vet att Redbet äger både Total Poker och Whitebet men det gör inte saken mer logisk. Någon som kan förklara detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Scam scam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Scam scam Nja, inte speciellt troligt. Å andra sidan kan jag inte komma på några vettiga förklaringar, så kanske ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Har sidan något lojalitetsprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 någon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aeglos Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 Jag har spelat på whitebet en tid. Själva pokerspelet är jag mycket nöjd med men jag börjar tycka att sidan känns lite skum. Jag har aldrig tagit ut några pengar därifrån och det går inte att ta ut pengar med VISA eller banköverföring (endast neteller och moneybookers) och supporten skriver att "Funktioen som tillåter bankuttag kommer inom kort att komma upp på våran hemsida". (Sidan har ändå funnits ett tag och det borde väl vara det typ första man gör?) Om man googlar "whitebet" får man 500 träffar. Jag har provat att googla massa andra pokerrum och får alltid minst 100 000 träffar! (Hur kan det vara så extremt få träffar??? ) Det är någonting med hela designen och hur sidan är upplagt som känns konstigt. Är det någon som vet något mer om whitebet, om det är seriöst, om någon fått ut några pengar därifrån mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 Du kan be supporten skicka över pengar till ditt konto på Redbet och därifrån göra en utbetalning till bankkonto. Sen är det väll ganska uppenbart att Whitebet inte är att jämföra med sidor som Party,Fulltilt,Start m.m Så det är väll inte så konstigt du får mindre träffar på google... Möjligt att hissen inte gick ända upp idag. Jag har spelat på whitebet en tid. Själva pokerspelet är jag mycket nöjd med men jag börjar tycka att sidan känns lite skum. Jag har aldrig tagit ut några pengar därifrån och det går inte att ta ut pengar med VISA eller banköverföring (endast neteller och moneybookers) och supporten skriver att "Funktioen som tillåter bankuttag kommer inom kort att komma upp på våran hemsida". (Sidan har ändå funnits ett tag och det borde väl vara det typ första man gör?) Om man googlar "whitebet" får man 500 träffar. Jag har provat att googla massa andra pokerrum och får alltid minst 100 000 träffar! (Hur kan det vara så extremt få träffar??? ) Det är någonting med hela designen och hur sidan är upplagt som känns konstigt. Är det någon som vet något mer om whitebet, om det är seriöst, om någon fått ut några pengar därifrån mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 3 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2008 Har sidan något lojalitetsprogram? Nja, dom har sånt där som man inte får prata om. För övrigt måste jag säga att jag är positivt överraskad över Whitebet. Satte in pengar med Neteller spelade ett tag och kunde sedan göra ett uttag med banköverföring. Pengarna fanns på mitt bankkonto inom 5 minuter!! Inget krångel förutom att man först var tvungen att föra över pengarna till Redbet. Enda som fortfarande känns lite B är loggan på borden. Jag menar, hur seriöst känns det när en annan sajts namn står på borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 Nja, dom har sånt där som man inte får prata om. För övrigt måste jag säga att jag är positivt överraskad över Whitebet. Satte in pengar med Neteller spelade ett tag och kunde sedan göra ett uttag med banköverföring. Pengarna fanns på mitt bankkonto inom 5 minuter!! Inget krångel förutom att man först var tvungen att föra över pengarna till Redbet. Enda som fortfarande känns lite B är loggan på borden. Jag menar, hur seriöst känns det när en annan sajts namn står på borden? Hur funkar denna procedur o hur lång tid tar det,kontaktar man livechat eller fixar man själv i klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 Hur funkar denna procedur o hur lång tid tar det,kontaktar man livechat eller fixar man själv i klienten? Du kan föra över från Redbet till Whitebet manuellt i cashiern, från Whitebet till Redbet tror jag du måste kontakta supporten som då fixar det omgående, men funktionen skulle läggas till senare, vilket jag inte kan svara på om det är gjort i dagsläget, var ett tag sen jag pratade med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gosklasse Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 jag har tagit ut 5K$ till neteller därifrån, inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 kan man använda poker office till whitbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Har tagit ut $9k via neteller , inte några problem där hlr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 liten lätt bump... angående överföringen till bankkonto, någon ny info om det? gick det som det är nu alltså att säga till support att kunna föra över pengar till redbet och därifrån vidare? måste man då ha konto på redbet först? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Man kan ta ut direkt från whitebet till bankkonto beroende på vem i supporten man pratar med, vissa där hävdar att först föra över till redbet är enda lösningen. ja man måste ha konto på redbet. prova logga in med samma konto på redbet som whitebet, det fungerar iaf tvärtom om man signat på redbet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Säg då att man inte har ett redbet konto? ställer till problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Spelat på siten i 4månader, redets support och cashout är garanterat det bästa på hela nätet. Skicka mail o be dom föra över från whiteb. till redbet. går fort som snus. Ingen scam här inte, men har funderat på logon dock, totalpoker?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Var erbjuds rakeback på whitepoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 rb på ongame är förbjudet... och vore ja du skulle ja redigera det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Någon som har använt PT för klienten? need som help pleeeewz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 testade, verkade funka fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Asså, pinsam stämmning... Men var finns knappen till ongame i PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Har skrapat ihop en del user points och undrar om man kan utnyttja dom till nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 21 Juli , 2008 Rapport Share Postad 21 Juli , 2008 Asså, pinsam stämmning...Men var finns knappen till ongame i PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 jag som slarvläser det var inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts