Gå till innehåll

Aktuella driftstörningar hos 24hPoker!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag sitter med 2-par och plötsligt händer detta:

 

Game 46153852

RoccX, you have 10 seconds left to respond.

RoccX did not respond in time

RoccX was folded.

-----------------------------------------------

 

Jag har aldrig haft problem med detta på någon annan site. På 24h har jag det då och då. Här loosade jag en hand pga en bugg. Jag diconnectade inte utan det bara frös. Skräp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite orolig när jag läser denna tråd. Jag hade nämligentänkt börja spela på 24h. Men nu överväger jag att stanna kvar på Paradise och Party. Där har jag inte en enda gång haft problem av teknisk karaktär. Inte en enda gång!

 

Så, rekommenderar ni mig att inte spela på 24h? Är det för mycket problem där?

 

H/Sagge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite orolig när jag läser denna tråd. Jag hade nämligentänkt börja spela på 24h. Men nu överväger jag att stanna kvar på Paradise och Party. Där har jag inte en enda gång haft problem av teknisk karaktär. Inte en enda gång!

 

Så, rekommenderar ni mig att inte spela på 24h? Är det för mycket problem där?

 

H/Sagge

 

Nej, det är inte mycket problem där. I princip ingenting. Det var det under januari men nu är servrarna uppgraderade och mjukvaran finslipad. Vad många glömmer när de klagar på klienten är att deras uppkoppling inte alltid är så stabil som de tror att den är.

 

Du får väl testa och se själv, kostar inte många kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får det bli så.

 

Nu ska jag uteslutande spela på 24h i minst en månad och se hur det går. Har hört från källor jag litar på att det är mycket fisk där även om det totals sett är väldigt lite folk som spelar där jämfört med Party och Paradise.

 

Får se om en månad om jag är nöjd med utfallet :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får det bli så.

 

Nu ska jag uteslutande spela på 24h i minst en månad och se hur det går. Har hört från källor jag litar på att det är mycket fisk där även om det totals sett är väldigt lite folk som spelar där jämfört med Party och Paradise.

 

Får se om en månad om jag är nöjd med utfallet :-)

 

Återkom gärna med löpande rapporter om du orkar. Alltid lika intressant att höra!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite orolig när jag läser denna tråd. Jag hade nämligentänkt börja spela på 24h. Men nu överväger jag att stanna kvar på Paradise och Party. Där har jag inte en enda gång haft problem av teknisk karaktär. Inte en enda gång!

 

Så, rekommenderar ni mig att inte spela på 24h? Är det för mycket problem där?

 

H/Sagge

 

Nej, det är inte mycket problem där. I princip ingenting. Det var det under januari men nu är servrarna uppgraderade och mjukvaran finslipad. Vad många glömmer när de klagar på klienten är att deras uppkoppling inte alltid är så stabil som de tror att den är.

 

Du får väl testa och se själv, kostar inte många kronor.

 

 

 

Ja nu är det på det sättet att jag spelar mycket poker över internet, och på många siter och har aldrig råkat ut för detta tidigare. Min uppkoppling var det heller inget fel på vid tillfället eftersom jag som vanligt hade ett pacificfönster uppe samtidigt helt utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade på 24h igår och laddade sen ner klienten men har inte kunnat öppna klienten.

Får meddelande "The Poker Client cannot be started. An error occured while updating the software. Please try again later."

 

Någon som vet vad detta kan bero på? Av dom som jag känner som spelar där så har ingen haft några problem under de senaste dagarna.

 

Edit: Fick igång de nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det bara jag, eller segar hela b2b-nätet?... trodde först jag hamnat vid ett bord med trögskallar av värsta grad, men det fortsatte vid nästa bord och så har det vart nu i ett par h...

 

Loggade in för första gången idag för att anmäla mig till 2-7 draw och det va ruskigt segt att bara anmäla sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att min första intryck av 24 är riktigt dåligt. låga potter, sega bord, omstart av servern väldigt ofta, klient som saknar en del sköna detaljer, ingen "live" handhistory etc. får väl traggla vidare innan jag skrapat ihop mina VIP-poäng. Hoppas att det blir litet bättre snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...