Saxofon Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Nu är jag i startskottet för att starta eget. Blev dock inget inom ämnet poker. Har dock en idé på lur. Vad säger ni, om jag säger; POKERJOYSTICK? Måste fråga hur den skulle fungera och vad skulle vara bra med den om man jämför med en mus? Citera
FiSherman63 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Nu är jag i startskottet för att starta eget. Blev dock inget inom ämnet poker. Har dock en idé på lur. Vad säger ni, om jag säger; POKERJOYSTICK? En lysande idé. Och när du har sålt några miljoner enheter kan du släppa uppföljaren POKERRATTEN. Efter det kommer folk givetvis köa i veckor för att få köpa de oumbärliga tillbehören POKERGASPEDAL och POKERBROMS. De med bristande skott-disciplin kommer givetvis slänga sig över POKERSÄKERHETSBÄLTET som du släpper kort efter. The sky is the limit! Nu måste jag gå och dricka min POKERJOLTCOLA. Tjenixen. Citera
bodybuilder120 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 är det nån som över huvud taget fattar nåt? Citera
medullaoblongata Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Pjoker? De e najs! Jag spelar det med en joystick, det är det som ger en power! O det, det e najs! Citera
pastapesto Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Om du nu ratade din första idé till förmån för en pokerjoystick så skulle jag gärna vilja veta vad din ursprungliga idé var. Citera
Applet13 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Vill inte såga men det låter som om ideérna är ganska hastigt uppkomna. Ta det lite lugnt, och även jag undrar vad den ursprungliga idén var. Har svårt att tro att något som en pokerjoystick skulle slå igenom men du får väl förklara alla detaljer för oss. Citera
KenHag Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 En lysande idé. Och när du har sålt några miljoner enheter kan du släppa uppföljaren POKERRATTEN. Efter det kommer folk givetvis köa i veckor för att få köpa de oumbärliga tillbehören POKERGASPEDAL och POKERBROMS. De med bristande skott-disciplin kommer givetvis slänga sig över POKERSÄKERHETSBÄLTET som du släpper kort efter. The sky is the limit! Nu måste jag gå och dricka min POKERJOLTCOLA. Tjenixen. Stort LOL Citera
Lisa87 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Stort LOL +1 När du ändå är på G så kan du väl fixa så man kan göra deal om 2 stycken turn/river? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Det är nog så illa så att pokerjoystick var den stora idén, han skriver ju att den nya inte har med poker att göra. Citera
baller Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Det finns dom som spelar med gamepads already, det är inte direkt någon nyhet... Citera
honest99 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Det är alltid lätt (och roligt) att såga nya ideer, men varför skulle inte en joystick kunna slå. Ibland verkligen hatar jag mitt tangentbord. Slår folk dessutom sönder joysticken lika ofta som tangentbordet, torde vinst-potentialen vara enorm. Bygg in lite tilt-funktioner. Citera
Dogg_56 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Varför inte lägga in vibratorfunktion i joysticken....efter en fyllekväll när man kommer hem o slaskar kort och somnar kan man vibratorn väcka en när man somnat framför datorn.... Citera
sturedenstore Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Pjoker? De e najs! Jag spelar det med en joystick, det är det som ger en power! O det, det e najs! hahaha dagens första gapskratt! för er som inte fattar: Citera
schenker Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Nu är jag i startskottet för att starta eget. Blev dock inget inom ämnet poker. Har dock en idé på lur. Vad säger ni, om jag säger; POKERJOYSTICK? Ja, med en joystick så kan man ju tilta åt alla håll. Citera
FiSherman63 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Det är alltid lätt (och roligt) att såga nya ideer, men varför skulle inte en joystick kunna slå. Ibland verkligen hatar jag mitt tangentbord. Slår folk dessutom sönder joysticken lika ofta som tangentbordet, torde vinst-potentialen vara enorm.Bygg in lite tilt-funktioner. Köp en mus? Citera
pastapesto Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Varför inte lägga in vibratorfunktion i joysticken....efter en fyllekväll när man kommer hem o slaskar kort och somnar kan man vibratorn väcka en när man somnat framför datorn.... Eller elstötar. Perfekt fylle- och tiltkontroll. Citera
Partyjack Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Någon skrev; "Har du tänkt på det så har någon annan också gjort det" Snacka om årets fetfel. Citera
FreePlopp Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 Hahaha, på er alla. Detta var inte min ursprungliga idé. Joystick skrev jag bara som en kul grej. Tänkte ändå att det kunde vara lite tufft att lira poker med en gamepad a'la Nintendodosa. Hade iaf gett mig lite nostalgiska minnen. Den ursprungliga idén blev lite modifierad, av en moderator, och blev i slutändan ett pokerskin som skulle kunna bli jäkligt snyggt. Nu finns det ju ungefär femtielva olika skins, men detta är lite speciellt. Jag kom dock på en sak efter detta; Jag orkar inte med mer poker, behöver göra något annat. Därför startar jag en slags reklambyrå, som företagen i min hemstad verkligen behöver. GL, and have fun with my joystick. Citera
FreePlopp Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 Någon skrev; "Har du tänkt på det så har någon annan också gjort det" Snacka om årets fetfel. Citera
schenker Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Hahaha, på er alla. Detta var inte min ursprungliga idé. Joystick skrev jag bara som en kul grej. Tänkte ändå att det kunde vara lite tufft att lira poker med en gamepad a'la Nintendodosa. Hade iaf gett mig lite nostalgiska minnen. Den ursprungliga idén blev lite modifierad, av en moderator, och blev i slutändan ett pokerskin som skulle kunna bli jäkligt snyggt. Nu finns det ju ungefär femtielva olika skins, men detta är lite speciellt. Jag kom dock på en sak efter detta; Jag orkar inte med mer poker, behöver göra något annat. Därför startar jag en slags reklambyrå, som företagen i min hemstad verkligen behöver. GL, and have fun with my joystick. OK, lycka till! Och när du får suget för poker tillbaks så ser jag fram emot ett slags poker-skin. Citera
Klyka Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 hahaha dagens första gapskratt! för er som inte fattar: Jag har ju sett den, men kopplade ändå inte. Sjukt bra referens! Citera
Recommended Posts