Gå till innehåll

Ikväll är det melodifestival!


mrfiskman

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För det första, alla låtar låter ungefär likadant, har man inte hört dem i samma deltävling eller samma år så känner man igen dem från tidigare år, ingen som sticker ut. Sen har ju ab sedan länge bestämt vilka som ska gå vidare, och där sitter unga som gamla medlemmar av svenska folket och rättar in sej i ledet efter ab och röstar som man ska, innan man ens hört bidragen.

 

Vidare så står det typ 1000 bögar på 10kvm i hawaiiskjortor och svänger med färggranna jättedildos nedanför scen och försöker skapa stämning i detta "årets händelse"... x 43 deltävlingar. De är nog troligen där för att svettas med andra likasinnade på "Lilla Pride" än för att de tycker skiten är bra. Sedan får de flukta ca 3 min på dessa förnäma herrar i Svergies homoelit som visar upp sej i tur och ordning.

 

Ännu vidare så kan man ju undra över upplägget, först ska man såklart lyssna igenom eländet, och om man mot förmodan fortfarande sitter kvar när alla låtit klart så ska de röstas för kung och fosterland, (efter att man sett en snabbgenomgång förstås!), allt enligt det röstfacit som ab lagt ut tidigare i veckan. Sedan får man efter flera minuters olidligt spännanande tystnad veta vilka som... Gått vidare? Nä, kommer inte på fråga... Utan vilka 5 av 8(?) som inte åkt ut.

 

Därefter ska de ses snabbgenomgång igen följt av bedrövlig uppvisning i kategorin "Överlevde dom musiken ska fan vi tråka ihjäl dom", sen blir det snabbgenomgång. Därefter ska det röstas igen, fortfarande efter samma facit, för att äntligen få fram... en vinnare? Nä, under inga omständigheter... Utan vilka 4 av 5 som inte åkt ut!... Snabbgenomgång! Sen, mina vänner, ska det under största möjliga tidslöseri framgå vilka 2 av 4 som... gått vidare?.... Tokheller! Utan vilka, en i taget och under största längsta möjliga tystnad(givet), som inte gått vidare, men inte heller åkt ut såklart. Nej då, de vore för synd om dem, därför ska de få sjunga i något som heter "andra chansen", (kan jämföras med ett kl 3 ragg på gaybaren, om man misslyckats tidigare så har konkurrensen minskat nu.), där man då ska få spela sin vedervärdiga dynga en gång till, för man får nämligen inte byta oljud, trots att det en gång använda alltså inte räcker till.

 

Sedan får man höra en snabbgenomgång, och vidare, återigen under största längsta olidliga möjliga tystnad, veta vilka 2 av 2 som gått och vunnit! (Jo, det är sant!), och därmed får representera... Sverige i den stora internationella tävlingen?... Nej, fan heller!... Man får representera sej själva i något som ska likna en Sverige-final där de "bästa"(läs gayigaste) från varje utdragen dötrist delfinal ska göra om alltihopa.... Aldrig förr har så många dött tristessdöden i Sverige!

 

Allt ovanstående under ledning av Kristian Luuk, som förvisso var bra förr i nått program han hade, men numera bara är överdriven och tråkig.... eller om det var överdrivet tråkig...

 

Inte blir det bättre av att man vet att, när varje deltävling är färdigt lämnar CB sin loge full med kladdiga pappershanddukar och proteinpölar...

 

Detta är min åsikt, hoppas jag inte trampat någon på tårna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jajaja nu blickar vi mot finalen.

 

Bwo ska vinna allt och representera sverige. jag vet inte om det beror på att jag gillar låten eller om det är för att jag ärligt talat är kär i rolinski (så jävla snygg) :-)

Jag gillar BWO, men tippar att Amy Diamond vinner. Småglinen med kontantkortstelefoner kommer att rösta på henne så att deras kort blir tomma.

 

Amy vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...