Johnstoner Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Hej, Sett att på mångra andra klienter kan man kolla hand history efter en hand för att se vad motståndaren spelade för kort.. Finns det funktionen på Purple Lounge? Inte vad jag sett men knappen kanske sitter dold någonstans:roll: MVH Johnstoner Citera
Sideshow Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Hej,Sett att på mångra andra klienter kan man kolla hand history efter en hand för att se vad motståndaren spelade för kort.. Finns det funktionen på Purple Lounge? Inte vad jag sett men knappen kanske sitter dold någonstans:roll: MVH Johnstoner Finns tyvärr inte på Microgaming / Prima Citera
VaNiaL Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Vilka siter finns den funktionen på? Citera
Johnstoner Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2008 Vilka siter finns den funktionen på? Nu nämner jag bara några sidor.. inga nätverk, för dem har jag inte koll på. Parbet, Ultimate bet, Party Poker, Full Tilt? Finns säkerligen många fler med det är dessa jag känner till Citera
Recommended Posts