Lisa87 Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Har mailat supporten FLERA gånger och inte fått ett svar på 4 dagar.. Det gäller ganska seriösa grejjer så det vore bra om någon i supporten svarar.. Varför tar det sån tid? SÅ mycket kan ni inte ha att göra så det ska ta 4 dagar.. Jag vet att en kompis mailat supporten och fått snabbare svar, och då mailade han samma dag som mig.. Citera
WokadGnu Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Vilket forum befinner du dig i? Citera
Burning Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Skicka PM till FTP-representanten. Citera
Lisa87 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2008 Skicka PM till FTP-representanten. Gjort för 4 dagar sedan utan svar.. vilken site? Start > Pokerforum > Pokersajter > Full Tilt Poker Anyway.. Fick äntligen mail från supporten. Tråd kan låsas Citera
Gahlster Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Måste haft otur, har säkert mailat supporten 20 ggr eller nått och alltid fått svar inom ivf 48h. Citera
Lisa87 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2008 Måste haft otur, har säkert mailat supporten 20 ggr eller nått och alltid fått svar inom ivf 48h. Jo.. Tidigare gånger har jag fått svar inom 48h men inte nu.. Det stod att dom haft väldigt mycket att göra på senaste dagarna.. Får väl lita på dom då.. jaja.. Problem löst iaf. Tråden kan låsas Citera
Full Tilt Support Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Hej alla, Vill bara tillägga att vi givetvis besvarar alla frågor som ni skickar till oss, med vissa fall kan det dock ta lite längre tid, speciellt om det krävs en undersökning av fallet innan vi kan ge ett definitivt svar. För att underlätta processen och få snabbare svar så kan det vara bra att tänka på att alltid skriva från den adress som är registrerad på ditt konto och alltid ge så mycket information som möjligt för att undvika följdfrågor. Till exempel är det givetvis enklare att svara på en tydligt formulerad fråga än "vad händer" eller något annat ospecifikt. Kan också vara intressant att veta att det finns en svensk support adress: support-se@fulltiltpoker.com Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Saxofon Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Undrar om full tilt har någon support överhuvudtaget, mailade första gången för 10 dagar sen men icke ngt svar. mailade igen för 3 dagar sen men fortfarande inget svar... Otroligt dåligt! Citera
Carloskar Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Sämre support får man leta efter. Bra site i övrigt. Synd. Väntat några veckor nu.. Citera
Full Tilt Support Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Hej Carloskar & Saxofon, Har inga detaljer om vad det är ni har skrivit in med för frågor men generellt sett så kan jag säga att allt som kräver en undersökning kan tyvärr ta tid eftersom vi är måna om att skicka ut korrekt information. Svar angående anslutningsproblemen som uppstod förra veckan kan också ta något längre tid än normalt. Om ni har en generell fråga som inte gäller ett specifikt konto är ni välkomna att fråga här direkt på forumet. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Juggler Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Låst på trådskaparens begäran. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.