Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har mailat supporten FLERA gånger och inte fått ett svar på 4 dagar..

Det gäller ganska seriösa grejjer så det vore bra om någon i supporten svarar..

Varför tar det sån tid? SÅ mycket kan ni inte ha att göra så det ska ta 4 dagar..

Jag vet att en kompis mailat supporten och fått snabbare svar, och då mailade han samma dag som mig..

Postad
Skicka PM till FTP-representanten.

Gjort för 4 dagar sedan utan svar..

vilken site?

Start > Pokerforum > Pokersajter > Full Tilt Poker

Anyway.. Fick äntligen mail från supporten.

Tråd kan låsas

Postad
Måste haft otur, har säkert mailat supporten 20 ggr eller nått och alltid fått svar inom ivf 48h.

Jo.. Tidigare gånger har jag fått svar inom 48h men inte nu..

Det stod att dom haft väldigt mycket att göra på senaste dagarna.. Får väl lita på dom då..

jaja.. Problem löst iaf.

Tråden kan låsas

Postad

Hej alla,

Vill bara tillägga att vi givetvis besvarar alla frågor som ni skickar till oss, med vissa fall kan det dock ta lite längre tid, speciellt om det krävs en undersökning av fallet innan vi kan ge ett definitivt svar.

För att underlätta processen och få snabbare svar så kan det vara bra att tänka på att alltid skriva från den adress som är registrerad på ditt konto och alltid ge så mycket information som möjligt för att undvika följdfrågor. Till exempel är det givetvis enklare att svara på en tydligt formulerad fråga än "vad händer" eller något annat ospecifikt.

Kan också vara intressant att veta att det finns en svensk support adress: support-se@fulltiltpoker.com

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

• 3 weeks later...
Postad

Hej Carloskar & Saxofon,

Har inga detaljer om vad det är ni har skrivit in med för frågor men generellt sett så kan jag säga att allt som kräver en undersökning kan tyvärr ta tid eftersom vi är måna om att skicka ut korrekt information. Svar angående anslutningsproblemen som uppstod förra veckan kan också ta något längre tid än normalt.

Om ni har en generell fråga som inte gäller ett specifikt konto är ni välkomna att fråga här direkt på forumet.

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support