Gå till innehåll

Baluupaz


Staash

Recommended Posts

Jepp, han lirade i Montpellier. Fan, alltså jag måste tanka det spelet, eller köpa det någonstans. Så jävla tungt...

 

 

Tsigalko som postades ovan var en riktigt sjuk fan. Minns även Wael Reyad. Nötspelare som kunde lyfta vilket skitlag som helst till skyarna...

 

Nikiforenko, Assane N´Diay (stavning?) Mark Kerr, Chiotis i kassen osv osv. Fantastiskt spel det där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade en Ronald Gomez som också spottade in mål. Minns dock varken vilket år det var eller vilken land han kommer ifrån. Mäktig målgörare hursomhelst!

 

Nu har man lyckats hamna i PH-träsket också. Det är inte direkt kanonbra med tanke på att man behöver få in volym.

 

Bara ett avsnitt till. Bara ett till....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grekland måste ju haft bästa landslaget i det spelet, sjukt egentligen.

 

Chiotos, Tobros, Perros, Papadoupoulos, Skalidis etc. Glömt flera men fanns ju massor, minns att jag o några polare körde cm-lan och med regeln max 1 grek per lag..

 

HAHA!

Menar du allvar? Har aldrig tänkt på det..

 

Hade å andra sidan aldrig en tanke på att förorena mitt lag med en grek!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, fast det var ju i en uppdaterad version av spelet, alla var ju fakespelare dessutom. Men Papa o Skalidis var ju anfallare i klass med tsigalko utan tvekan.

 

Borde jag ju anat. Jag är vansinnigt fotbollsintresserad och kände inte igen en enda av spelarna du nämnde, förutom Papadoupolus.

 

Skall bli mkt intressant att ta del av det nya spelet. Hoppas på många fina uppdateringar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, fast det var ju i en uppdaterad version av spelet, alla var ju fakespelare dessutom. Men Papa o Skalidis var ju anfallare i klass med tsigalko utan tvekan.

 

01/02 kunde man ju vinna CL varje år bara man hade Tsigalko..spelade liksom ingen roll om du hade en IRL Kibebe, Manooooooja, Fylle-Thylle, Duleeee med fotboja, Nathan Paulse eller whatever.. Fan jag skulle vilja ha en egen Tsigalko 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

LUDER!!

 

Jag lyckas slå Chelsea borta med Aston Villa med 2-0 och då kommer felmeddelandet att FM måste stängas ner..

 

 

Edit:

 

Sweet!

Jag lyckas med det omöjliga och slår dom med 2-1 efter två baljor av Agbonlahor trots underläge med 1-0 nästan omgående. Ofta man slår Chelsea två gånger?! I rad?! PÅ BORTAPLAN?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LUDER!!

 

Jag lyckas slå Chelsea borta med Aston Villa med 2-0 och då kommer felmeddelandet att FM måste stängas ner..

 

 

Edit:

 

Sweet!

Jag lyckas med det omöjliga och slår dom med 2-1 efter två baljor av Agbonlahor trots underläge med 1-0 nästan omgående. Ofta man slår Chelsea två gånger?! I rad?! PÅ BORTAPLAN?! :)

 

 

FM -_- fattar inte hur ett spel kan ha så mycket buggar... hur svårt ska det vara? dom har ju gjort 10 spel exakt likadana typ, men alla har errors :D GGWP!!

 

angående AstonVilla IRL!!

 

Hur går det för Ireland? varit skadad eller whats up? :( gillar honom mycket, men har inte varit uppdaterad nog om hur det går för han..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FM -_- fattar inte hur ett spel kan ha så mycket buggar... hur svårt ska det vara? dom har ju gjort 10 spel exakt likadana typ, men alla har errors :D GGWP!!

 

angående AstonVilla IRL!!

 

Hur går det för Ireland? varit skadad eller whats up? :( gillar honom mycket, men har inte varit uppdaterad nog om hur det går för han..

 

Begriper det heller inte, men det stoppar mig inte från att köpa det varje år trots allt. Finns inget bättre!

 

Houllier har satt honom i frysboxen. Han anser att han inte jobbar tillräckligt hårt för laget och vill väl se mer. Såg honom ett par gånger i City på den gamla goda tiden och han var oftast bland dom bättre. Nu har AV tre centrala mittfältare skadade (Sidwell, Reo-Coker och Petrov) och då börjar dom plocka upp ungdomar från reservlaget trots att Ireland står redo att hoppa in. Har snackats en del om att han kommer försvinna när fönstret öppnar. Fulham och Blackburn sägs vara intresserade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://http://svtplay.se/t/144214/ung_och_bortskamd

 

 

Denna serien kan absolut sätta fart på PF, det finns inga tvivel. Personligen kan jag inte kolla utan att bli smått förbannad!

 

Finns verkligen såna här människor? På riktigt?

 

Länken funkar inte för mig, men mina föräldrar hade sett det där och sa att det var riktigt sjukt. Vill också se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flickvännen köpte ett PS3 till mig som 2 år tillsamans present. Hon trodde jag skulle bli sjukt glad, men sanningen är att jag inte spelar så mycket tv-spel och har egentligen aldrig gjort. Det enda spelet jag egentligen spelat är Super Mario Bros 3 på gamla trendiga nintendo 8 bitars.

 

Skall man vara fräck och be om ett Wii eller helt enkelt behålla det för att det helt enkelt är bäst? Det säger i alla fall de flesta polare jag snackat med..

 

Har haft det i en vecka utan att ens plocka upp det eftersom jag inte riktigt visste hur jag skulle göra och igår sa flickvännen "Ajaa, vi går väl och lämnar tillbaka spelet då". Känns trist att lämna tillbaka det och det känns trist att behålla det, av olika anledningar. PFs åsikter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du säger som det är och ber om ett wii (om jag förstår texten rätt att du vill ha det, vet inte heller prisskillnad) så tycker jag hon borde ta det bra. Tror hon blir glad av att se att du blir glad, sedan skulle jag känna mig elak om jag inte använde det:-?

 

Om jag skall vara helt ärlig hade jag nog klarat mig utan någon konsol överhuvudtaget, men Wii känns lite mer intressant iomed möjligheten att spela SuperMario. Har dock hört lite olika saker om Wii. En del säger man lätt tröttnar och att det är kasst!

 

Jo, exakt där mitt problem ligger. Hon har lagt ner mycket pengar på en fin present som hon trodde jag skulle bli skitglad för och sen bara står det där, det känns inte rätt alls..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, nu funkar den!

 

Skall bli intressant att få höra en liten kommentar efter du kikat :mrgreen:

 

Edit:

 

Lägger den här också: http://svtplay.se/t/144214/ung_och_bortskamd

 

Tycker idén är rätt fantastisk. Skeppa in ett gäng dryga och bortskämda kids i ett hus osv. Programmet i sig var väl inte jättebra. Dock alltid kul att se hur människor runt om i detta land mår skit på olika sätt. Tycker det är lite synd att en ska ut varje avsnitt. Suger ju om nån sjuk jävel åker. Lär väl följas mer eller mindre. Ganska najs att ha på i bakgrunden när man grindar imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker idén är rätt fantastisk. Skeppa in ett gäng dryga och bortskämda kids i ett hus osv. Programmet i sig var väl inte jättebra. Dock alltid kul att se hur människor runt om i detta land mår skit på olika sätt. Tycker det är lite synd att en ska ut varje avsnitt. Suger ju om nån sjuk jävel åker. Lär väl följas mer eller mindre. Ganska najs att ha på i bakgrunden när man grindar imo...

 

Redan fått två idoler iaf, Lorenzo för att han verkade baller. Sedan där där rödhåriga tvspels/wowlirarn som inte säger så mkt. Är så gullig när han väl snackar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ni vart tillsammans i två år så är det väl np att säga

Nej, alltså hon kommer inte säga så mycket. Hon har redan sagt att det är okej, men samtidigt vet man hon blir liiite sådär stött fast hon inte vill medge det. Det tror jag i alla fall. Hade nog hoppats någon skulle såga/hylla wii eller PS3 så man fick ett lättare val 8-)

 

Tycker idén är rätt fantastisk. Skeppa in ett gäng dryga och bortskämda kids i ett hus osv. Programmet i sig var väl inte jättebra. Dock alltid kul att se hur människor runt om i detta land mår skit på olika sätt. Tycker det är lite synd att en ska ut varje avsnitt. Suger ju om nån sjuk jävel åker. Lär väl följas mer eller mindre. Ganska najs att ha på i bakgrunden när man grindar imo...

 

Haha, gjorde exakt likadant!

 

Redan fått två idoler iaf, Lorenzo för att han verkade baller. Sedan där där rödhåriga tvspels/wowlirarn som inte säger så mkt. Är så gullig när han väl snackar :)

 

Lorenzo är väl en av dom få som har åtminstone lite innanför pannbenet om jag inte minns fel. Resten är ju bara totalt efterblivna. Man kan liksom inte tro att det är på riktigt, vissa grejer dom säger..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flickvännen köpte ett PS3 till mig som 2 år tillsamans present. Hon trodde jag skulle bli sjukt glad, men sanningen är att jag inte spelar så mycket tv-spel och har egentligen aldrig gjort. Det enda spelet jag egentligen spelat är Super Mario Bros 3 på gamla trendiga nintendo 8 bitars.

 

Skall man vara fräck och be om ett Wii eller helt enkelt behålla det för att det helt enkelt är bäst? Det säger i alla fall de flesta polare jag snackat med..

 

Har haft det i en vecka utan att ens plocka upp det eftersom jag inte riktigt visste hur jag skulle göra och igår sa flickvännen "Ajaa, vi går väl och lämnar tillbaka spelet då". Känns trist att lämna tillbaka det och det känns trist att behålla det, av olika anledningar. PFs åsikter?

 

Du kan väl behålla det, det har ju en bluerayspelare och du kan strömma tvserier/filmer/musik (spotify t o m) från datorn till tvn om du inte har någon sådan lösning sedan tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...