Metaddict Postad 19 Juni , 2009 Rapport Share Postad 19 Juni , 2009 Usch, beta inte turn. Beta kanske inte ens flop, men absolut inte turn. Som spelat flop och turn gillar jag river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2009 Usch, beta inte turn. Beta kanske inte ens flop, men absolut inte turn. Som spelat flop och turn gillar jag river Kände också det kanske inte var riktigt lysande, men som du säger när man kommit till river finns det väl bara ett läge Dock lite trist när man ser sig bli nersynad av bottenpar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 19 Juni , 2009 Rapport Share Postad 19 Juni , 2009 Glad midsommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Glad midsommar! Tack detsamma! Den blev faktiskt riktigt bra. Först firade jag flickvännen som fyllde år med hennes familj och bekanta och sen drog vi vidare till en av hennes bästa vänner som hade någon fest med massa goda vänner. Den sista ölen sveptes under promenaden hem så även sjukt bra mängd öl medtaget, stort. Nu har jag precis varit iväg med flickvännen och fixat lite godis och skit innan man bänkar sig framför tv-apparaten för lite serier och film. Later! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 22 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Sitter hemma hos brorsan nu och datorn har fuckat upp tre gånger, vilket innebär att den bara bestämmer sig för att frysa också får man starta om skiten genom att trycka ner knappjäveln läääääänge. Tur i oturen är att jag denna gången inte satt på något bord och således inte torskade några pengar, men börjar bli något trött. Förslag på ny grinddator? Ludvvig har redan givit mig ett som var bra, men tar gärna emot fler. Inne och spelade lite tidigare. Började med att torska 18k på typ 5 minuter och sen var man långt nere i skiten, QQ vs KQ är standard med K på flopp när man synat 4bet OOP eller? Sen AQ vs JJ hade jag också inne innan det började vända. Nyckelpott blev AJs vs ? i heads up-match på 558 flopp med två hjärter, blev deg på floppen för fulla inköp och färgen satt river till min glädje. Slutade 7.6k upp efter diverse svårigheter. In en sväng på äckel-ongame och trycka lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 22 Juni , 2009 Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Bojkotta OnGame tills de har fått programvaran att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 22 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Bojkotta OnGame tills de har fått programvaran att funka. Roger that! Igår hade jag stora problem och det kan inte fortsätta så, så en bojkott är på sin plats. Nu åker jag till Kroatien med flickan imorgon också så blir inget lir på en vecka i vilket fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 22 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 Gick in en sväng till på Svenska Spel och knåpade ihop 5-6k till och fick utstå glåpord i vanlig ordning när jag råkade dega med AQ vs 4bet, knapp vs blind. Hur jävla superilla kan det vara? Lirade även lite Expekt. Hade tydligen lite dollar där sen jag spelade FM-turren för ett par månader sen eller något, slutade ett inköp upp. Kanske skall bygga där också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 23 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Polaren kommer och hämtar upp oss nu. Kroatien nästa, ses om en vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Om du ska ha en laptop kör du på en alienware alla dagar i veckan 15" varianten Om du vill ha en stationär skulle jag bygga ihop nåt i7 quadcore intel system, förmodligen vattenkyld för o slippa oväsendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Om du ska ha en laptop kör du på en alienware alla dagar i veckan 15" varianten Om du vill ha en stationär skulle jag bygga ihop nåt i7 quadcore intel system, förmodligen vattenkyld för o slippa oväsendet. Struntsnack! Om du skall ha en laptop måste du polarisera skärmstorleken Antingen köper du någon ultraportabel eller så köper du en "bärbar" dator med 17" eller 19" så att du får en riktigt bra grindupplevelse. /Mattias Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheCop Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Dell Vostro 1700 med 1920*1200 upplösning funkar perfekt. Är mycket nöjd med den och har haft den i ca 1år nu... Till saken hör att den gått ner rejält i pris nu med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Struntsnack! Om du skall ha en laptop måste du polarisera skärmstorleken Antingen köper du någon ultraportabel eller så köper du en "bärbar" dator med 17" eller 19" så att du får en riktigt bra grindupplevelse. /Mattias Asch, 1920x1200 är ju det viktiga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hawaii Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-317264-150 played at "St Gallen" for USD RM from 2009-06-18 17:35 until 2009-06-18 17:36 St Gallen! coolt (jaja, ska börja hänga dakt på pf nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 1 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2009 Dell Vostro 1700 med 1920*1200 upplösning funkar perfekt. Är mycket nöjd med den och har haft den i ca 1år nu... Till saken hör att den gått ner rejält i pris nu med! Rimligt att den går på ~ 4k eller? Det verkar ju sjukt! Jag måste kolla fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 1 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2009 St Gallen! coolt (jaja, ska börja hänga dakt på pf nu) St Gallen var fan nöten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 2 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2009 Har fortfarande inte fixat min handhistory så får dra denna fritt från minnet: Foldas fram till knapp som höjer 150 och jag slår om i SB till 500 och får syn av BB och knappen viker. Jag sitter på AA och floppen kommer J84 regnbåge. Jag betar ut 650 och får omslag till 1400. Han har 6-7k bakom, hur spelar vi denna bäst? Undrar även om gemene man 4betar 77 från knapp vs notorisk 3betare i SB och gärna får in det eller finns 4betfold? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 4bettsfolda 77 ip är ingenting att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 4bettsfolda 77 ip är ingenting att rekommendera. Håller med! Då spelar du helst syn vs 3bet relativt djup? Låt säga 100bb, vill du få in det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Inne en sväng och trotsade min bojkott och plussade 300$ på OnGame, men det är ett jävla skit att ingen av funktionerna fungerar än. Seigt värre! Nu blir det stranden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Om du ska ha en laptop kör du på en alienware alla dagar i veckan 15" varianten Om du vill ha en stationär skulle jag bygga ihop nåt i7 quadcore intel system, förmodligen vattenkyld för o slippa oväsendet. Säkert bra prestanda men man vill ju inte ha en laptop som är lika hög som en tegelsten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 100bb djupa så är alla alternativen okej med 77 i BvsBB lägen. Föredrar dock folden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Säkert bra prestanda men man vill ju inte ha en laptop som är lika hög som en tegelsten Nje, jag håller med. Måste erkänna jag är lite gay vad gäller design och så har det varit ända sen man valde fotbollsskor i ung ålder. Skulle alltid ha dom snyggaste - inte dom som var skönast Jag vill ha en snygg dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Haha, den var ju himla läcker! (Kanske inte SÅ gay..) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts