Gå till innehåll

Baluupaz


Staash

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

50 kronor plus på 3h spelade. Fantastiskt!

Råkade tappa 300$ på OnGame och det var ju inget vidare. Hade inte marginalerna på min sida denna sessionen, men det har jag haft alla andra så det är inget att gnälla om.

 

Näsjäveln vägrar sluta rinna och nu börjar öronen också ta stryk. Det blir således ingen träning idag heller. Hatar att vara dunderförkyld..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka nivåer spelar du på ongame?

 

1-2 nuförtiden, har spelat upp mina färska 650 dollar till 1600 för att sen tappa till 1300 som är nuvarande rullen. Kör väl 1-2 såvida jag inte tappar ner till under 1000 dollar. Går jag över 2k dollar så börjar jag väl klättra. Ett litet projekt!

 

Dudå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog en liten snabb session på ongame och smällde upp 6 bord och började köra, hade bland annat TT vs 88 i blinds som stod och KK vs AA som förlorades. En rolig hand blev min T9, flopp kommer A96 och jag cbetar och får syn, turn kommer en 9a till och jag blir checkraisad, jag tar syn. River är ytterligare en 9a så jag får 4tal. HÄR, i detta läget, känner min dator att det är läge att frysa och bara dö liksom. Hur jävla standard är det? Kan ju tilta för mindre jävla skitdator!

 

Stannade väl plus ett par ynka dollar eller något, fick kolla upp resultatet när jag klickat igång skiten igen. Hade förhoppningar det gick lite bättre men så bra fick man inte ha det. Nu blir det sängen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det min dator som är seg eller är OnGames klient extremt laggig? Satt ett par händer nyss och mot slutet gick det inte att få något att funka, riktigt irriterande. Tajmade ut varje hand och fick lämna..

 

 

Men tanke på att du får en hygglo dator för vad potterna du spelar så ffs! SLUTA SNÅLA!!!

 

Köp en dator för 10-12k lätt värt varenda krona att allt går klockrent och inget laggar fast o.s.vo.s.v. KÖP :lol:

 

 

gl med liret o.s.v

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tanke på att du får en hygglo dator för vad potterna du spelar så ffs! SLUTA SNÅLA!!!

 

Köp en dator för 10-12k lätt värt varenda krona att allt går klockrent och inget laggar fast o.s.vo.s.v. KÖP :lol:

 

 

gl med liret o.s.v

 

du har uppenbarligen inte spelat ongames nya klient

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tanke på att du får en hygglo dator för vad potterna du spelar så ffs! SLUTA SNÅLA!!!

 

Köp en dator för 10-12k lätt värt varenda krona att allt går klockrent och inget laggar fast o.s.vo.s.v. KÖP :lol:

 

 

gl med liret o.s.v

 

Jag är i ärlighetens namn liten kär i min nostalgiska dator :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha om du tycker det är värt att tima ur en 400euro+ pott för att din data är sämst så fine....

 

 

:roll::-P

 

Du har en poäng! :roll:

Kanske kan köpa en att ha som grinddator annars och behålla min trotjänare för dom lite mindre uppdragen, alltid ett alternativ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kallt på en skala?

 

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-313685-148

played at "Addis Abeba" for USD RM from 2009-06-18 16:59 until 2009-06-18 17:01

 

 

 

Seat 3: darkjam007 ($330.95 in chips)

Seat 4: 9ram9 ($116.05 in chips)

Seat 5: SetofBs ($148.55 in chips)

Seat 6: Baluupaz ($154.10 in chips)

Seat 7: edl1313 ($28.20 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Baluupaz posts blind ($0.50), edl1313 posts blind ($1).

 

PRE-FLOP

darkjam007 folds, 9ram9 folds, SetofBs raises to $3.50, Baluupaz raises to $11.50, edl1313 folds, SetofBs calls $11.50.

 

FLOP [board cards: 5 of Clubs,Queen of Diamonds,3 of Spades ]

Baluupaz bets $16, SetofBs calls $16.

 

TURN [board cards: 5 of Clubs,Queen of Diamonds,3 of Spades,2 of Diamonds ]

Baluupaz checks, SetofBs checks.

 

RIVER [board cards: 5 of Clubs,Queen of Diamonds,3 of Spades,2 of Diamonds,10 of Hearts ]

Baluupaz bets $43, SetofBs bets $121.05 and is all-in, Baluupaz folds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah har SetofBs gått ner på nl100 numera. Lirade mkt 5/10 o även 10/20 i början av året.

 

Hur klarar du av o lira på nya P5 layouten?

 

Jaså? Då kanske du vet vad han är för en spelare? Har inga reads överhuvudtaget, men utgår från att standard 0.5-1 spelaren inte går bananaz med AQ i det läget? Eller någon annan bluff va?

 

Jag har inte spelat på OnGame alls tidigare utan startade precis när dom var på väg att ändra hela skiten men gillar den väl skapligt. Får dom bara ordning på buggarna och allt sätter sig så det inte segar så är det spelbart. Just nu är det lite väl mkt som behövs rättas till..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske kall bluff, kanske iskall. Turnkortet är kanske inte det bästa att barrela på, men frågan är om inte hans syner är kallare? Kanske världsklass!

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-317264-150

played at "St Gallen" for USD RM from 2009-06-18 17:35 until 2009-06-18 17:36

 

 

 

Seat 1: Rasbrakas ($214.95 in chips)

Seat 2: wdfv08 ($106.75 in chips)

Seat 6: Baluupaz ($174 in chips)

Seat 8: vocas1985 ($347 in chips)

Seat 9: ..Mixu.. ($795.75 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Baluupaz posts blind ($1), vocas1985 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

..Mixu.. folds, Rasbrakas folds, wdfv08 calls $2, Baluupaz raises to $8, vocas1985 folds, wdfv08 calls $8.

 

FLOP [board cards: 9 of Clubs,3 of Spades,6 of Clubs ]

Baluupaz bets $12, wdfv08 calls $12.

 

TURN [board cards: 9 of Clubs,3 of Spades,6 of Clubs,4 of Diamonds ]

Baluupaz bets $24, wdfv08 calls $24.

 

RIVER [board cards: 9 of Clubs,3 of Spades,6 of Clubs,4 of Diamonds,Jack of Hearts ]

Baluupaz bets $66, wdfv08 calls $62.75 and is all-in.

 

SHOWDOWN

Baluupaz shows [ 10 of Hearts,Ace of Diamonds ]

wdfv08 shows [ 3 of Diamonds,Ace of Clubs ]

wdfv08 wins $212.50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...