GePe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 någon mer som sitter i månadsfinalen? Rullar den på eller är den fryst helt? jag får iaf inte upp mitt bord Citera
_zed_ Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Samma med 300+30 turren nu. Inställd. Sparka testledaren. Citera
rickardx Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 blev utkickad från mina bord. får "unable to login" nu.,.. segt. Citera
Ambe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Ska man köpa att den är överbelastad? Om jag inte minns fel så sa dom att svs ska ha , rätta mig om jag har fel 140 000 medlemmar. Borde inte klienten klara av 7500 pers då? Citera
jierli Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Varför ens ha en jävla turnering för en tjuga? Måste dom ha en turnering för alla fattiga speltorskar? Måste dom få en chans att försöka bli mindre gula? Ta lite rakepengar och fixa servrarna och gärna en fet och fungerande lina. Jävla BOSS tomtar. ok så folk som spelar mer för hobby och för att det är kul ska inte få göra det? De måste in å gambla med lönen för att få samma förutsättningar som de asociala "proffsen"? Citera
Bryggargatan Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 SR Jan Final avbruten... lol hade 11 k =), vilka pengar ska man betala tillbaka? man har ju kvalat via SR?? Citera
Teddybear Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Skönt att dom har uppdaterat så allt funkar bra nu! Citera
dmor21 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 nån som har koll på vad som sker på SvS?.. vet nån vad orsaken är? Hur kommre dom betala ut pengarna? // Citera
fraallan Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 jo men vänta tills du kommer förbi kön det blir inte bättre då kan jag lova =) Citera
Santa_Bege Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Plus att det är nästan 7000 online. Så många har nog aldrig jag sett online. Rekord? Jo, men är det inte lite märkligt att när man blir uppsatt i kö så räknar den på ens kö-plats. När jag startade om klienten var det 6.400 inloggade och min kö-räknare började på 1.000, men inte ökade totalt antal inloggade upp till 7.400... Fast det är klar, man blir ju inte inloggad så det är väl 999 stycken som bara kikar i lobbyn utan att logga in.. Citera
fraallan Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 nån som har koll på vad som sker på SvS?.. vet nån vad orsaken är? Hur kommre dom betala ut pengarna? // pengarna kommer skänkas till svenskidrott de gjorde ju rekord i år inte konstigt Citera
Anderssson Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Triss i ess(kåk på river) mot fyrtal första handen... wow Och nu kan jag inte stänga ner skiten !!! Citera
fraallan Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Triss i äss(kåk på river) mot fyrtal första handen... wow japp det är det som är uppdateringen lite mer nötigare händer mot varandra =) Citera
JagGårGul Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Lär inte bli nåt spel ikväll! Lyckades ta mig in på ett bord och såg att samma pratbubbla kom från 10 pers efter varann.......Nja, blir nog paus ikväll! Faan, e ju suuuuugen ! Citera
TheCop Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Va trött man blir på SS.... Blir väl ingn poker förräns i morgon verkar det som.. Funderar på att byta site. Vet någon om FTP e skattefri? Citera
PeO Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Alla cashgamebord verkar ligga nere. Vissa turneringar är ingång andra avbrutna. Nu har de att jobba Svenska Spel. Citera
NoSense Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 ok så folk som spelar mer för hobby och för att det är kul ska inte få göra det? De måste in å gambla med lönen för att få samma förutsättningar som de asociala "proffsen"? Varför måste man vara asocial för att vara proffs? Är du dum på riktigt? Ett troll? Många proffs spelar 3-4h/dag och då räcker tiden fint till att vara social. Men tycker DU, "hobbylirarn" att det är kul spel just nu? Varför lägga en billig turnering som spelas av många när de inte har kapacitet ens för 5000 spelare. Är det bara nötter som jobbar på SVS? Fast jag är inte direkt förvånad över det statliga monopolets inkompetens... HOPPAS det här jävla strulet är spiken i monopol kistan iaf Citera
Anderssson Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 japp det är det som är uppdateringen lite mer nötigare händer mot varandra =) lol Citera
Ambe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 dagens måste vara att svs avbryter månadsfinalen i SR men låter pokerlotto spelas färdigt. vaaa? Citera
Roger71 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Att dom inte stänger ner istället innan det funkar, bättre det än att det är 7000 spelare som blir förbannade på hackande och slocknande bord. Citera
JagGårGul Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Alla cashgamebord verkar ligga nere. Vissa turneringar är ingång andra avbrutna. Nu har de att jobba Svenska Spel. Skitsamma, får väl sluta med att raila lite high stakes då! Citera
Recommended Posts