Sideshow Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Enligt Kalla Fakta har SS 138k spelare?, en namnlista med 40 namn känns väl inte sådär wowowow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 personligen tycker jag timebank är jobbigt.. däremot är tiden lite för kort på svenska spels bord, för att inte tala om turbo... 10 sekunder längre skulle inte skada Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Enligt Kalla Fakta har SS 138k spelare?, en namnlista med 40 namn känns väl inte sådär wowowow. Man måste börja nånstans.. Sen tycker jag att 138k spelare låter väääldigt mycket.. Möjligtvis 138k som har ett svs konto som används till stryktips, bingo och dylikt. Tvivlar på att 138k spelar poker. Var har du listan mot time-bank då? Den får du stå för. personligen tycker jag timebank är jobbigt.. däremot är tiden lite för kort på svenska spels bord, för att inte tala om turbo... 10 sekunder längre skulle inte skada Ingen dålig idé, men tråden är för timebank och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 personligen tycker jag timebank är jobbigt.. däremot är tiden lite för kort på svenska spels bord, för att inte tala om turbo... 10 sekunder längre skulle inte skada Ser inte iden med turboborden riktigt. Det snabbar inte upp spelet nämnvärt heller. När jag kollade sist var det ca 40händer/timme på FR borden utan turbo och 44händer/timme med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 ante88 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Robin S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acidboy Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 acidboy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yesz Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 yesz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Adden123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 AcidSpy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 popquee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 AnteSvante Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Mkt bra första dag på insamlingen, låter den ligga ett par dagar till så skickar jag mailet nån gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 proxi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 struve Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
n0odles Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 n0odles Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 grandyz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 forb får la hjälpa till jag med då även om jag knappt spelar där. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Ängeln17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nezor Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Nezor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 seagul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kongas Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 DocKonga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frallan Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 F_e_B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 pepsi90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 _zed_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts