Sideshow Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Enligt Kalla Fakta har SS 138k spelare?, en namnlista med 40 namn känns väl inte sådär wowowow. Citera
pisak84 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 personligen tycker jag timebank är jobbigt.. däremot är tiden lite för kort på svenska spels bord, för att inte tala om turbo... 10 sekunder längre skulle inte skada Citera
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2008 Enligt Kalla Fakta har SS 138k spelare?, en namnlista med 40 namn känns väl inte sådär wowowow. Man måste börja nånstans.. Sen tycker jag att 138k spelare låter väääldigt mycket.. Möjligtvis 138k som har ett svs konto som används till stryktips, bingo och dylikt. Tvivlar på att 138k spelar poker. Var har du listan mot time-bank då? Den får du stå för. personligen tycker jag timebank är jobbigt.. däremot är tiden lite för kort på svenska spels bord, för att inte tala om turbo... 10 sekunder längre skulle inte skada Ingen dålig idé, men tråden är för timebank och inget annat. Citera
DrRoland Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 personligen tycker jag timebank är jobbigt.. däremot är tiden lite för kort på svenska spels bord, för att inte tala om turbo... 10 sekunder längre skulle inte skada Ser inte iden med turboborden riktigt. Det snabbar inte upp spelet nämnvärt heller. När jag kollade sist var det ca 40händer/timme på FR borden utan turbo och 44händer/timme med. Citera
sturedenstore Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2008 Mkt bra första dag på insamlingen, låter den ligga ett par dagar till så skickar jag mailet nån gång i veckan. Citera
forb Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 forb får la hjälpa till jag med då även om jag knappt spelar där. =) Citera
Recommended Posts