zombien Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Hei. Jeg tar også denne bonusen og er snart ferdig. Jeg casha ut litt av gevinsten for to dager siden og da gikk det helt fint. Så når jeg skulle cashe ut igjen i går fikk jeg "Money could unfortunatly not be withdrawn" og den beskjeden får jeg ennå. WTF? Har maila support flere ganger og null svar.. dårlig service imo.. Citera
katten99 Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 And yes you can buy things from the shop with the bonus points you earn. Best regards Heysupport Svar på frågan om man kan använda poängen man spelar in under bonusen i shopen, bra. Citera
Hintze Postad 10 Februari , 2008 Rapport Postad 10 Februari , 2008 Någon som vet om heypoker har sin bas inom EU (dvs skattefritt)? Citera
HeySupport Postad 10 Februari , 2008 Rapport Postad 10 Februari , 2008 Hei. Jeg tar også denne bonusen og er snart ferdig. Jeg casha ut litt av gevinsten for to dager siden og da gikk det helt fint. Så når jeg skulle cashe ut igjen i går fikk jeg "Money could unfortunatly not be withdrawn" og den beskjeden får jeg ennå. WTF? Har maila support flere ganger og null svar.. dårlig service imo.. Hej, Skicka mig ett PM med ditt nickname! Med vänliga hälsningar Heypoker support Citera
FraXioN Postad 10 Februari , 2008 Rapport Postad 10 Februari , 2008 Hej, Skicka mig ett PM med ditt nickname! Med vänliga hälsningar Heypoker support Hur länge kommer ni erbjuda denna bonus? Eftersom Ongame förbjudit bonusar som är lägre än 8x. Kommer ni låta de som signat upp för bonusen spela klart med samma villkor? Ongame has indeed cracked down on their Anti-Rakeback policy, which includes eliminating any bonuses under 8x http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=119026 Citera
_slipknot1_ Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Kört med denna bonus nu lr? Eftersom Ongame inte tilllåter under 8x nu? lr går det igenom först i mars? Någon som vet? Citera
Duracell Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 har heypoker något lajalitetsprogram dvs kan man få månadsbonusar/relaodbonusar? Citera
Djens Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 har heypoker något lajalitetsprogram dvs kan man få månadsbonusar/relaodbonusar? En månatlig lunch med valfri kvinnlig let´s dance dansös på operakällaren för de som rejkar över $2000 /månad. Citera
schenker Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Kört med denna bonus nu lr? Eftersom Ongame inte tilllåter under 8x nu? lr går det igenom först i mars? Någon som vet? Klart den funkar (även om jag inte är klar med min ännu). Hollywoodpoker har också Reloads med 6x och 7x...är Ongames beslut något som kommit alldeles nyligen? Citera
schenker Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 lojalitet`? Inte vad jag känner till, men dom har en schysst shop i vilken du kan utnyttja dina VIP-poäng. Citera
Durin Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Klart den funkar (även om jag inte är klar med min ännu).Hollywoodpoker har också Reloads med 6x och 7x...är Ongames beslut något som kommit alldeles nyligen? Ja Citera
FraXioN Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Klart den funkar (även om jag inte är klar med min ännu).Hollywoodpoker har också Reloads med 6x och 7x...är Ongames beslut något som kommit alldeles nyligen? Från första februari ska det gälla. Men skinsen får ett tag på sig att anpassa sina bonusar så de följer de nya reglerna. Citera
Anderssj Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Någon som har koll på hur mycket poäng man får om man spelar 5 dollars sng? Citera
FraXioN Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Någon som har koll på hur mycket poäng man får om man spelar 5 dollars sng? 5 poäng per $1 i rake för MTT's och SNG's. Så är det en $10+$1 så får du 5 poäng (motsvarar alltså 83% rakeback). Citera
Anderssj Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 5 poäng per $1 i rake för MTT's och SNG's. Så är det en $10+$1 så får du 5 poäng (motsvarar alltså 83% rakeback). Okej jättetack för svaret. Citera
jemten Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Hej, Skicka ett mail till supporten eller ett PM till mig så löser vi det! Ursäkta strulet! Med vänliga hälsningar HeySupport Samma problem här. Skickade ett PM med användarnamn. Jag upptäckte det för övrigt för sent: bonusen har betalats ut. Missar jag resteb nu? Citera
Fnii! Grrp! Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Gäller den fortfarande? Jag vill inte starta den just nu, gäller den februari ut? Citera
Vrakman Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Gäller den fortfarande? Jag vill inte starta den just nu, gäller den februari ut? Jag har fått svar från supporten att den går att starta feb ut! Citera
FraXioN Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Jag har fått svar från supporten att den går att starta feb ut! Nu är bonusen borta från förstasidan.. Citera
_slipknot1_ Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Nu är bonusen borta från förstasidan.. Skeit! Skulle signa idag väntade på neteller:-( men någon hade ju varit i kontakt med support? Feb ut? kan heysupport på sidan här bekräfta? pm:a? Citera
Vrakman Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Nu är bonusen borta från förstasidan.. Hej Magnus! Du kan när som helst i februari göra en isättning med deposit coden heymax och få 30 dagar på dig att klara den. Så bonusen gäller alltså till sista februari men gör du en insättning 15 feb så har du till 15 mars att klara den. Mvh Heysupport Kan ju ha att göra med Ongames nya "regler"... Citera
Ezkash Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Hej Magnus! Du kan när som helst i februari göra en isättning med deposit coden heymax och få 30 dagar på dig att klara den. Så bonusen gäller alltså till sista februari men gör du en insättning 15 feb så har du till 15 mars att klara den. Mvh Heysupport Kan ju ha att göra med Ongames nya "regler"... Ok... Annars fick jag det här svaret igår... Hej! Tyvärr måste vi meddela att 6x bonusen inte längre är gilltig sedan nätverket inte tillåter bonusar under 8x vipen, detta är en ny åtgärd från deras sida. Vi har gjort en ny bonus med 8x vipen istället där du ska använda deposit code hey8 där du får 100% på din insättning upp till 2500$. Du har 30 dagar att klara bonusen och den betalas ut I en klump. Så gör en deposit och använd hey8 så får du denna bonus. Vi är hemskt ledsna för detta och hoppas att du förstår att vi måste följa nätverket regler. Mvh heysupport Citera
Fnii! Grrp! Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Hur många vip/$ är det? Skitsamma egentligen. Ongames klient suger ordentligt. Edit: Ongame är verkligen jättedåligt. Citera
vafantroru Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 om man gjorde insättningen när 6x bonusen gällde då? jag satte in 600 dollar för två veckor sen, måste jag spela ihop 3600 poäng för att få min 600 dollar bonus eller måste jag spela ihop 4800 poäng??? Citera
Recommended Posts