Gå till innehåll

Heybonus reloadbonus max 2500$ (100%), 6 vip points per $


ponttuss

Recommended Posts

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

God kväll!

 

Under gårdagen gjorde vi en förändring vår bonus på grund av att den stred mot Ongamenätverkets regler. Dessa nya regler från Ongame kom oss tillhanda efter att bonusen startat och så fort vi fick klarhet i de nya reglerna gjordes ändringen. Alla spelare som har påbörjat 6x bonusen får givetvis spela klart den under de förutsättningar som gällde från början, dvs, 6x VIP:en.

 

Tanken med bonusen var att den skulle gälla februari ut, men vi måste anpassa oss efter nätverkets regler. Supportens information var att bonusen skulle gälla februari ut, så när spelare har frågat om hur länge bonusen skall gälla har de svarat februari ut.

 

Är det någon som har frågor kring sin bonus, tveka inte att skicka ett PM till mig!

 

Vi ber om ursäkt för förändringen men hoppas på förståelse!

 

Trevlig kväll!

 

Med vänliga hälsningar

 

Heypoker Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll!

 

Under gårdagen gjorde vi en förändring vår bonus på grund av att den stred mot Ongamenätverkets regler. Dessa nya regler från Ongame kom oss tillhanda efter att bonusen startat och så fort vi fick klarhet i de nya reglerna gjordes ändringen. Alla spelare som har påbörjat 6x bonusen får givetvis spela klart den under de förutsättningar som gällde från början, dvs, 6x VIP:en.

 

Tanken med bonusen var att den skulle gälla februari ut, men vi måste anpassa oss efter nätverkets regler. Supportens information var att bonusen skulle gälla februari ut, så när spelare har frågat om hur länge bonusen skall gälla har de svarat februari ut.

 

Är det någon som har frågor kring sin bonus, tveka inte att skicka ett PM till mig!

 

Vi ber om ursäkt för förändringen men hoppas på förståelse!

 

Trevlig kväll!

 

Med vänliga hälsningar

 

Heypoker Support

 

Tråkigt att höra, då har ni just förlorat en storkund. Jag pratade med er support i förrgår och då lät allt frid och fröjd, pratade tom om de nya Ongamereglerna och de var väl införstådda i dessa och därför skulle bonusen bara gälla februari ut. Jag hade tänkt signa upp nu i helgen men nu blir det tyvärr inget då det finns mycket bättre villkor än de $1000 10x som ni erbjuder nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför måste ni hoppa från 6x till 10x??

 

Varför kan ni inte erbjuda 8x som är fullt i enighet med ongames nya regler vilket skulle göra mig med många fler som kund hos er?

 

Jag kan faktiskt inte begripa hur ni kan släppa så många potentiella kunder till andra skins,inte undra på att 360 holding verkar ligga nära konken.

 

Kan ju hoppas Pokerhost-Magnus köper upp vraket så det blir lite ordning o service;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra, då har ni just förlorat en storkund. Jag pratade med er support i förrgår och då lät allt frid och fröjd, pratade tom om de nya Ongamereglerna och de var väl införstådda i dessa och därför skulle bonusen bara gälla februari ut. Jag hade tänkt signa upp nu i helgen men nu blir det tyvärr inget då det finns mycket bättre villkor än de $1000 10x som ni erbjuder nu.

 

De har 8x....jag kommer få rabatt i vipshopen för att de lovade 6x så det lär du med få. Då är Heypoker bäst just nu...Tower var det förut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...