Skumdum Postad 25 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2008 En taskig knekt finns ju också Jo.. Men vad tror folk överlag, checksynar hon knekten? Jag har ju redan lagt fram varför jag inte tror det men det är ju knappast det ultimata svaret. Citera
Elitloppet Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 Tror check/syn kan finnas med J utan/dålig kicker på dragig bräda då han inte vill bygga en stor pott med en relativt svag hand eftersom han aldrig leder speciellt mycket om han får action. Tror faktiskt det är mer troligt att han spelar check/syn med en svag knekt än med ett drag, aggressiva spelare spelar ju gärna sina drag aggressivt these days. Citera
Skumdum Postad 25 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2008 Tror check/syn kan finnas med J utan/dålig kicker på dragig bräda då han inte vill bygga en stor pott med en relativt svag hand eftersom han aldrig leder speciellt mycket om han får action. Tror faktiskt det är mer troligt att han spelar check/syn med en svag knekt än med ett drag, aggressiva spelare spelar ju gärna sina drag aggressivt these days. Problemet är ju att brädan är så dragig. Men visst, kanske kan hon tänka så för att checkraisa en blank turn. Inte alls omöjligt. Citera
greywolf Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 Inte fold ett litet om slag eller syn. Omslaget får bort de flesta tunna värdebett, Ax,split. Har inte räknat och ingen direkt uppfattning om hur stor del av rangen detta består av.Mer än 1/3 lär vi vinna med syn i alla fall. Readberoende alltså om omslaget är bättre. tack. Citera
Rebonius Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 Som sagt så ska hon inte kunna ha 22-99 efter preflopspelet om hon inte leker med mig fullständigt. Blev fel i rubriken, skrev i öppningsinlägget längst ner där. Okej. Tycker att det är dåligt att räkna bort 4an eftersom hon antagligen valuebettar den. Jag tror fortfarande att syn är bäst. Citera
escobar Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 Okej.Tycker att det är dåligt att räkna bort 4an eftersom hon antagligen valuebettar den. Jag tror fortfarande att syn är bäst. Han raknar inte bort fyran, han raknar bort 44. Citera
Recommended Posts