Gå till innehåll

The - Well SKANKE


Skanke

Recommended Posts

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken SnG nivå spelar du?

 

Lirar 22 och 33 dollars på ongame med vissa hybris inskag av 54roro.

 

Vad vill du jobba med när du blir vuxen?

 

Skulle kunna tänka mig att inte jobba alls tills kidsen är äldre men jag är för dålig i poker för det. Annars tycker jag dagis jobbet är toppen men skulle inte orka det fulltid. Har så svårt att se vad jag som 58åring skulle syssla med. Skulle tänka mig att ha en liten affär här på orten jag bor där det är lite blandat cafe/köpenlitermjölk/hyrdinfilm/komochdraenflipper stuk på.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du poker är roligt?

Inte så roligt som det borde vara med den tiden jag lägger ner på det...

 

Hur många är barnen, vad heter dem?

 

Frida,Hampus och Jonatan släppte sambon fram efter att hon hade hakat mig på kroken.

 

Tilda och Lova har jag varit med att producera själv.

Vad är det största du har vunnit?

 

9,5K euro på en MTT, Spelade nog på 24H skinnet på B2B då.

 

Har min trasiga laptop kommit till någon nytta?

 

Jajjamän, men nu vill den inte riktigt starta alla dagar...

Hur ofta är du inne på PF per dag?

Sjukt ofta.

 

Varför byta bort en del av ditt "varumärke"?

 

Har bara haft Mario nån månad....

 

Hur många bad beats har du åkt på under 2007 ?

 

Sista halvåret 2007 var det svettigaste hittills. Betydligt mer än jag utdelade iallafall....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket deg har du totalt plockat ut från pokern, och hur stor del av degen har gått rakt upp i näsan?

 

 

Har ingen större koll på hur mycket deg, ca 400K sek är nog inte en så jävla stor överdrift iallafall.

 

Lyckats hålla mig borta från tyngre grejer än alkohol och tur är väl det med tanke på vad det skiten ställt till med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mat? Vad bjuder du på om du fixa till en schysst 3-rätters. Och vad dricker du till?

 

Matlagning och Skanke går bort.

 

Förätt: Får bli Nybakade baugetter, med egengjord vitlökssmör. Vitlöken är oxå egenodlad. Dricka ingen aning.

 

Varmrätt: Strutsfilé med tre sortes potatisar, Klyft, hackebacks och så finns det bakadpotais för den tjocke. Lite olika såser borde man väl oxå få till. Till det dricker övriga rödvin jag dricker Cola.

 

Efterätt: Frukter i massor, helst exotiska. Annanas, mango, mungo:), och allt vad de heter. Till det dricker vi ramlösa....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart kommer nicket skanke ifrån ? blir du aggresiv på fyllan?

 

Martin Schkanke eller hur han stavas den norske rallycrossföraren. Jag heter Martin och några kompisar tyckte det var jätte kul.....:roll:

 

 

Jag blir full på fyllan alldeles för full alldeles för fort. Det har även hänt aggresiva saker på fyllan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...