Leoo Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Tjäna. Videon som cirkulerade förut när Matusow plockar upp K,K HU mot A,A och floppar K,et men den andra killen sätter en runner runner färg. Var länge sen jag såg de, och finns inte längre på youtube. Undrade om nån har en länk till en annan sida där den finns, lr bara lite info om vilken turnering det var. Har faktiskt ingen anning! mvh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Monster bad beat? Snarare story of my poker life:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Det är ganska sent i ett WSOP Main är jag rätt säker på. Skulle gissa på 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Var finalbordet i WSOP 2005, men pengarna åkte in pre så nån bad beat vet jag inte om det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Var finalbordet i WSOP 2005, men pengarna åkte in pre så nån bad beat vet jag inte om det är.[/QUOT] I badbeat avsnittet med fulltilt proffsen så varju samtliga eniga om att det var det värsta .. Men det var inte HU, och 2005, då var det raymer som utdelade det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Main Event 2005, finalbord. Året Hachem vann. Och självklart var det inget jävla bad beat, han torskade en 18 prollare ilksom. Om några Full Tilt-åsnor kallade det bad beat så syftade dom antagligen på den jobbiga känslomässiga biten "oooh får in degen med KK yahooo...vad FAN? Han har essen, SJUKT. JAAAA Set...fler outs...fuck! Det är inte sant! Ute =(" i sitt livs mest betydelsefulla pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Daniel Bergsdorf åkte ur på samma finalbord med JJ mot TT. Det är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Framstjärten Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Main Event 2005, finalbord. Året Hachem vann. Och självklart var det inget jävla bad beat, han torskade en 18 prollare ilksom. Om några Full Tilt-åsnor kallade det bad beat så syftade dom antagligen på den jobbiga känslomässiga biten "oooh får in degen med KK yahooo...vad FAN? Han har essen, SJUKT. JAAAA Set...fler outs...fuck! Det är inte sant! Ute =(" i sitt livs mest betydelsefulla pott. Visst fanken var det en badbeat om "färgkillen" redan före floppen hade en klart sämre hand, klart sämre hand på floppen, klart sämre hand på turn men klonkar magiskt på rivern. Hur kan du påstå att det INTE var en badbeat?? . Vad är en badbeat för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Visst fanken var det en badbeat om "färgkillen" redan före floppen hade en klart sämre hand, klart sämre hand på floppen, klart sämre hand på turn men klonkar magiskt på rivern. Hur kan du påstå att det INTE var en badbeat?? . Vad är en badbeat för dig? Läs om, läs rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Visst fanken var det en badbeat om "färgkillen" redan före floppen hade en klart sämre hand, klart sämre hand på floppen, klart sämre hand på turn men klonkar magiskt på rivern. Hur kan du påstå att det INTE var en badbeat?? . Vad är en badbeat för dig? åsna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Visst fanken var det en badbeat om "färgkillen" redan före floppen hade en klart sämre hand, klart sämre hand på floppen, klart sämre hand på turn men klonkar magiskt på rivern. Hur kan du påstå att det INTE var en badbeat?? . Vad är en badbeat för dig? Det är väl ingen bad beat? AA mot KK. KK drar ut på flopp och AA klonkar tillbaks. Thats life. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Visst fanken var det en badbeat om "färgkillen" redan före floppen hade en klart sämre hand, klart sämre hand på floppen, klart sämre hand på turn men klonkar magiskt på rivern. Hur kan du påstå att det INTE var en badbeat?? . Vad är en badbeat för dig? En bad beat är att åka på en extremt osannolik förlust, antingen genom att bli ordentlig utdragen (runner-runner) eller genom att torska med en väldigt stark hand mot en ännu starkare (nötkåk mot fyrtal). Att torska med KK mot AA är ingen bad beat, eller att torska med AA mot KK heller för den delen. Det är vanliga beats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpzie Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Verkligen ingen bad beat, riktigt skönt bästa handen vinner i ett sånt läge av wsop. om det var all in pre som jag antar det var så fattar jag inte hur du kan kalla det bad-beat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rk2005 Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Det kan inte har varit när greg raymer vann. Mike åkte i alla fall inte ut eftersom jag vet att han bustar med AK mot AQ efter att ha blivit rivrad sen sätter han sig en bit ifrån finalborde och börjar gråta... http://youtube.com/watch?v=O86sUHibtd8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ödmjuk Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 BADBEAT? Jag känner en kille som satt med KK blev calad med AJ Floppen kommer K33 Turn 3 Flop 3... ! Kicker A vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Det kan inte har varit när greg raymer vann. Mike åkte i alla fall inte ut eftersom jag vet att han bustar med AK mot AQ efter att ha blivit rivrad sen sätter han sig en bit ifrån finalborde och börjar gråta... http://youtube.com/watch?v=O86sUHibtd8 Står ju i två inlägg att det är FT 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 BADBEAT? Jag känner en kille som satt med KK blev calad med AJ Floppen kommer K33 Turn 3 Flop 3... ! Kicker A vinner Nähä! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billey Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 BADBEAT? Jag känner en kille som satt med KK blev calad med AJ Floppen kommer K33 Turn 3 Flop 3... ! Kicker A vinner kak slar kicker A, fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 kak slar kicker A, fisk Ehh va? Var det ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stackarn Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Jag tror inte det var ironi. Det var anledningen att jag spelar poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blom1337 Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Jag tror inte det var ironi. Det var anledningen att jag spelar poker... :lol: :lol: Ja, verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Jag tror inte det var ironi. Det var anledningen att jag spelar poker... Haha, grymt första inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 sett ungefär samma sak uppe på cc i STHLM 50-50 nlt texas två killar sitter på AA o den tredje 77 självklart höjt innan flopp. flopp kommer 722 första aa better starkt den andra går inmeallt o kåken synar,,,turn 2 river 2.....lite halvsurt så där va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 HYFSAT STOR POTT VA DET:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=5237 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts