Fiddy Postad 12 Januari , 2008 Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Har tagit ut pengar på Fulltilt nu igår, har nu gått 24 timmar och inga pengar. Brukar det alltid vara så lång tid på FT innan pengarna når neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPlogg Postad 12 Januari , 2008 Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 ja..FTP är sega för dom måste godkänna uttaget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 12 Januari , 2008 Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Brukar gå rätt fort, men mitt senaste uttag (24h sen) har inte heller kommit in på NETeller. Om det är ditt första uttag sägs det ta lite längre tid, men vet inget om det. Eftersom du inte är ensam i den här 24h perioden så kan vi nog anta att de kanske har mer än vanligt att göra av nån anledning. Ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fiddy Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 hmm fortfarande inga pengar, vilken skitsite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 12 Januari , 2008 Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Brukar inte ta så här lång tid, tycker ofta de sköter det snabbt och snyggt. Får man fråga hur stor summa det gällde? Vanligtvis brukar mina uttag på $500-$1500 ta några timmar, men det här uttaget var på $6k så kanske tar längre tid med större uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Tycker man inte behöver säga skitsite för att ett uttag tagit över 24h under en helg. Fär att svara på din fråga, det brukar inte ta sådan lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Jag har spelat på 20+ sajter och det är få som skickar inom 24 timmar. De finns, men de är inte många Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zenjam Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 tjena, om du läser deras policy så ser du att det tar 2-4dgr innan stålarna e på plats:mrgreen: samma gäller för monebookers mfl..så håll ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Black_Jim Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Det är inte för att det är ett större uttag, jag har tagit ut en liten slatt som vart liggandes och den har heller inte kommit in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fiddy Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Tycker man inte behöver säga skitsite för att ett uttag tagit över 24h under en helg. Fär att svara på din fråga, det brukar inte ta sådan lång tid. Nej men om man är lite småarg slinker massa konstiga saker ur Fortfarande inga pengar by the way, 40 timmar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Tänkte bara uppdatera att jag fått pengarna nu ivf! Som sagt Fiddy det brukar gå mycket fortare. Det här (36h) var längsta tiden det tagit på vääldigt lång tid. FT sköter det ofta, som jag skrev innan, mycket snabbare. Så behöver inte tro att det är så här varje gång. Lycka till! Mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robziolito Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Nej men om man är lite småarg slinker massa konstiga saker ur Fortfarande inga pengar by the way, 40 timmar nu. Tålamod...Hur mycket $ handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Har aldrig tagit mer än de 72h de hävdar att det kan ta som mest. Däremot har detta hänt på PS, skitsite eller varians? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Hej Fiddy & alla andra, Såvida det inte finns några hinder för ett uttag till NETELLER så ska det behandlas och godkännas i omedelbart. Ni kan läsa om dom vanligaste uttagsmetoderna på: http://www.fulltiltpoker.com/sv/withdrawal.php Eftersom jag inte känner till vilka alias ni spelar under kan jag inte kontrollera saken närmare, givetvis diskuterar vi inte heller kontodetaljer öppet på forumet. Lycka till i fortsättningen, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 FTP-->Neteller har funkat omedelbart för mig. Däremot Neteller-->bank tar några dagar (senast var det tre bankdagar, möjligen fyra). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Hej igen alla, Precis som Björn beskriver så kan vi givetvis inte ta ansvar för behandlingstider hos tredje part. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts