Floppus Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Hej! Jag lirade en 22 dollars turnering på Pokerstars. de va cirka 1400 betalande och det var nu bara 10 st kvar..10 plats = 168$ , 9=268$, så de skillde 100 dollar... Jag ligger på 8 plats, får a-k på knappen då ingen annan synat, tänker ett tag och kör sen en all in.. SB lägger sig. BB (som låg 3a) tänker ett tag å synar senare.. han visar upp 3-3. när floppen visade a-k-3 så blev jag galen. Turn visade sen k, ( vid detta tillfälle skrek jag av glädje). jag va 100% säker på att jag skulle vinnna, men!... rivren visade en 3a. (har nog inte varit mer chockad i hela mitt liv! de va hemskt).. dels för att potten va värd minst 100$. den kunde även ha varit värd 6k$ då första pris var 6k.. För mig är detta stora pengar då jag e student. men för det mesta är det inte pengarna det handlar om utan hur handen utspelade sig, har inte sätt någon mer galen hand. Skriv om ni varit med om någon värre hand lr känn medkänslan! Citera
DontTilt76 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Ok.... Livepoker Jag har jj, raisar kraftigt pre... 2 syn flop 277.... jag betar, en syn, en raisar, jag syn, en lägg... turn J.... Jag betar, andre raisar, och jag går all in... Han visar upp 22...... Det är jag som är dealer, och slänger upp den sista 2an på bordet.... Men men, det är poker, ch varitmed om mååångaliknande händer, men denna handen har stört mig mest, då den utspelade sig live Citera
Floppus Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2008 hehe, 1 out, å han träffar den, inte illa ! Va e de mest turliga ni varit med om då ? Citera
pokerpewe Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 vunnit mot en floppad fyrtal i sjuor med JJ på handen JJ kommer runner-runner wonderful! Citera
Bobby_Chacon Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 RR pre med TT. flop T 2 3 rainbow. Betar ut flop och han ställer in och visar upp 77. Turn kommer 7 och river 7. 0,1 procentarn... Citera
Cash Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Minns när jag spelade en MTT en gång förut, sen bustade jag på finalbordet, så jävla löjligt spel.. Citera
grattis Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Badbeats händer även dem bästa, bara att bita ihop och spela på =) Citera
Framstjärten Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Hej! Jag lirade en 22 dollars turnering på Pokerstars. de va cirka 1400 betalande och det var nu bara 10 st kvar..10 plats = 168$ , 9=268$, så de skillde 100 dollar... Jag ligger på 8 plats, får a-k på knappen då ingen annan synat, tänker ett tag och kör sen en all in.. SB lägger sig. BB (som låg 3a) tänker ett tag å synar senare.. han visar upp 3-3. när floppen visade a-k-3 så blev jag galen. Turn visade sen k, ( vid detta tillfälle skrek jag av glädje). jag va 100% säker på att jag skulle vinnna, men!... rivren visade en 3a. (har nog inte varit mer chockad i hela mitt liv! de va hemskt).. dels för att potten va värd minst 100$. den kunde även ha varit värd 6k$ då första pris var 6k.. För mig är detta stora pengar då jag e student. men för det mesta är det inte pengarna det handlar om utan hur handen utspelade sig, har inte sätt någon mer galen hand. Skriv om ni varit med om någon värre hand lr känn medkänslan! Nej det där var ju verkligen för jävligt. Jag hade nog legat i koma ett tag efter det sjuka oflytet. I turneringar händer ju de galnaste saker och har ni tänkt på vilket makalöst träffsnitt de största stackarna brukar ha mot mindre? . Typ J3 off mot KK så vinner J3. Citera
Framstjärten Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 RR pre med TT. flop T 2 3 rainbow. Betar ut flop och han ställer in och visar upp 77. Turn kommer 7 och river 7. 0,1 procentarn... Något sådant hade gett mig vinterkräksjukan Citera
Rackad Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Han hade ju hela 1 out där, sånt händer ju. Men perfect/perfect är löjligt låga odds på och det har hänt mig ett par gånger. Men det är klart, att åka på 1 out i en turnering man upplever som stor är förstår värre än o åka i en sng. Citera
QuantumSatis Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Han hade ju hela 1 out där, sånt händer ju.Men perfect/perfect är löjligt låga odds på och det har hänt mig ett par gånger. Men det är klart, att åka på 1 out i en turnering man upplever som stor är förstår värre än o åka i en sng. En out? Hmm, ja du menar att efter att ha träffat tvåoutaren på turn så hade han en out för att dra ut på river... Citera
TTOIA Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 men förbannade bögbulgarer till att dra ut i varenda jävla fucking böghand HELVETE Citera
crillux Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 men förbannade bögbulgarer till att dra ut i varenda jävla fucking böghand HELVETE Trivsam vokabulär du har... Citera
Recommended Posts