Gå till innehåll

Heimdall - MTTnybörjare


heimdall87

Recommended Posts

  • Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Många turneringar ikväll? Såg att du va reggad på ipokers 250k gtd.

 

Va? Det var en liten miss av mig isåfall eftersom jag vid den tiden jobbade upp en fin fylla på nån dålig bar på malta. Har inte blivit nåt onlinespel de senaste dagarna, men malta var fint. Spelade 2 turrar, det blev inga pengar men väl så mkt fylla! Är jättenöjd!

 

ikväll blir det 2 WCCOP-event samt de vanliga turrarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Det var en liten miss av mig isåfall eftersom jag vid den tiden jobbade upp en fin fylla på nån dålig bar på malta. Har inte blivit nåt onlinespel de senaste dagarna, men malta var fint. Spelade 2 turrar, det blev inga pengar men väl så mkt fylla! Är jättenöjd!

 

ikväll blir det 2 WCCOP-event samt de vanliga turrarna!

 

Haha, fint de :) Hoppas det gick bra i turrarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

It's all over! Åkte på några salta beats idag! Trots allt cashade jag i en hel del turrar och lyckades tillochmed vinna ipokers 50k GTD efter en rafflande headsup.

 

Behöver OPR för att kolla resultatet exakt men skulle gissa på att det landade runt $11k vilket måste firas med konjak.

 

Grattis! Skönt att höra att det går så bra för dig! Ser att du lirar 1M gtd på ipoker, sitter och railar dig! Skeppa msn så vi kan snacka lite!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag dör av tilt. allvar, jag behöver en doktor

 

Nu behöver JAG en doktor och det snabbt, låg 3a första pris 8k mycket för mig..har nötstege efter floppen och så klart all in mot cl, vad händer turn 9a,river 9a och kåken klar. Funderar på att starta en ny site nontiltpoker.com

när man är all in där så slutar spelet, inga mer f..king kort, siten räknar ut vem som leder procentuellt och den får hela potten alternativt att potten delas ut procentuellt, skall även gälla cash games. Seriöst nu är det TILT, har din tilt släppt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu behöver JAG en doktor och det snabbt, låg 3a första pris 8k mycket för mig..har nötstege efter floppen och så klart all in mot cl, vad händer turn 9a,river 9a och kåken klar. Funderar på att starta en ny site nontiltpoker.com

när man är all in där så slutar spelet, inga mer f..king kort, siten räknar ut vem som leder procentuellt och den får hela potten alternativt att potten delas ut procentuellt, skall även gälla cash games. Seriöst nu är det TILT, har din tilt släppt ?

 

Ja, men först idag. Har tiltat i en vecka efter tomtat bort mig som chiptvåa i miniftops på plats 18/15500. Nu är vi tillbaka och slickar såren. Vinna main event ikväll hade ju vait trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...