gEeWhiZm8 Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Snarare, vad skulle det spela för roll ifall han nu var det? Inte tror jag att han menade nå illa eller någonting, han undra bara om jag var jude, no harm in that. Och nu undrar jag, varför skulle man kunna tro att jag är det ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 är det du som är "Mr Jag-vill-ha-fred-i-världen" eller? Nej det är jag som är "Mr-nyfiken-på-vad-han-har-emot-judar" Är du "Mr-trångsint-pajas-som-har-för-mycket-fritid? " Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Inte tror jag att han menade nå illa eller någonting, han undra bara om jag var jude, no harm in that. Och nu undrar jag, varför skulle man kunna tro att jag är det ? Men hallå, tomhylsor! Jewish mate = Geewhiz m8? Det är rätt lätt att dra kopplingen då många använder sig av liknande "felstavningar" där uttalet kan härledas till vad de egentligen menar. Det behöver således inte ligga något negativt i "Wrong Bearnaise 4 U" fråga. Rätta mig gärna Albert om jag har fel och skicka Jennez den "riktiga" såsen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Jewish mate = Geewhiz m8! Haha, fan vad blind jag är Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Men hallå, tomhylsor! Nytt favorituttryck. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Märkligt inlägg Kramer ??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Snarare, vad skulle det spela för roll ifall han nu var det? är det du som är "Mr Jag-vill-ha-fred-i-världen" eller? Märkligt inlägg Kramer ??? ...tyckte bara det kändes lite märkligt. Dels för att du tolkar hans inlägg som att det är ett uttryck för att han vill ha fred i världen, och dels för att du i så fall verkar tycka det är något negativt... Och eftersom jag antar att större delen av befolkningen vill ha fred i världen undrar jag varför just han skulle vara "Mr Jag-vill-ha-fred-i-världen"... Men jag antar att du bara ville slänga in en liten "cool" kommentar som är så vanligt här på forumet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Blir inget spel på några dagar, ska till tjejen i Piteå under helgen. Gah, haha just nu råkades jag spärra mitt SvS-konto för att jag angav fel lösenord för många gånger Jaja Plus ~8.5k kr hitills den här månaden, skönt att vända på steken efter en 16k downswing. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Ah kunde låsa upp kontot via sms. Och för att hjälpa mig se hela lets dance som tjejen förmodligen vill kolla på ikväll så har jag bettat på Svenska Spel Är 8 par med, 4 av paren har 3.5 till 5 ggr pengarna på sig, de andra 4 är ganska högoddsade så jag valde att lägga 100 kr per högoddsat par. Och det är de par som får högst poäng ikväll som vinner. Tony/Annika 20x Mi/Johan 10x KarlPetter/Jeanette 25x Matte/Carin 50x Nu håller vi tummarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Sitter hos tjejen nu, hon är på någon hårvisning med sina kompisar och tittar så ja vågade lira en session medans hon är borta, kör bara 1 bord då min skalle inte hänger fullt med i spelet. Ska snart fara och hyra film med svärmorn, höhö Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Men hallå, tomhylsor! Jewish mate = Geewhiz m8? Det är rätt lätt att dra kopplingen då många använder sig av liknande "felstavningar" där uttalet kan härledas till vad de egentligen menar. Det behöver således inte ligga något negativt i "Wrong Bearnaise 4 U" fråga. Rätta mig gärna Albert om jag har fel och skicka Jennez den "riktiga" såsen! Här behövs det inte rättas något. Jennez bortdomnade smaklökar lär inte känna någon skillnad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 lär mig pite mål någon, snälla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Sitter just nu i en datasal och gibbar lite på stars, hade tydligen sov morgon i morse som jag missade att ja hade och min gamla CAD-lärare kom nyss förbi och tyckte att jag och mina 2 polare bredvid mig skulle alla sätta sig och spela på samma bord "så vi vet när nån har bra kort" Försökte förklara för han att de är vääldigt olagligt och att folk kan märka att man fuskar då men han ville icke förstå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Dnulke har här AK i ruter, vad tar ni för linje på turn ? Sjukt nyfiken 5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - Wednesday, February 20, 2008 8:14:23 PM Eva 20 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: gEeWhIZm8 (2919.88) Plats 2: Midgarsorm (2819.03) Plats 3: jay-dog87 (1895.19) Plats 4: Dnulke (4010.60) Plats 5: pokermand (3120.98) jay-dog87 lägg LM 5.00 Dnulke lägg SM 10.00 ** Giv ** gEeWhIZm8 [4k, Kr] Midgarsorm [N/A, N/A] jay-dog87 [N/A, N/A] Dnulke [N/A, N/A] pokermand [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** pokermand Höj till 30.00 gEeWhIZm8 Lägg Midgarsorm Lägg jay-dog87 Lägg Dnulke Höj till 105.00 pokermand Syna 105.00 *** Flop(Board): *** : [6r, 10k, 7r] *** Bet Runda 2 *** Dnulke Satsa 210.00 pokermand Höj till 450.00 Dnulke Höj till 1100.00 pokermand Syna 1100.00 *** Turn(Board): *** : [6r, 10k, 7r, 10r] *** Bet Runda 3 *** Dnulke ??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Bettar halva stacken, checkar aldrig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 potten är ju på ~2.4k och pokermand har väl typ 2k kvar i stacken, så det blir väl till att sätta honom all-in. Aldrig check. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Okej okej, jag försöker bara se om nån annan är inne på linje att checka och försöka dra nån genius fold men de blir nog svårt. Andra snubben kåka iaf på turn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Sånt som händer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Fück. Jag som trodde du var tajt. Du 3-bettade ju mig sönder och samman. WP, geewhizm8 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Jag fick ju händer :roll: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Dnulke lär inte ha Ad Kd eftersom du sitter på ruterkungen.. Men om han har A-hög färg så hade jag nog betat 1/2 pot. Hade nog haft svårt för att släppa handen så jag hade nog betalat av om fi har mig slagen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Blä tappa +3k till -2k på 2.5/5, fattar inte varför. Ska sluta spela när kompisar är här, går mest bajjjjjjjs då, sist ja spela samtidigt en polare var här droppa jag 5k på 30 min Ska sluta upp me deeeeee.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Blä tappa +3k till -2k på 2.5/5, fattar inte varför. Ska sluta spela när kompisar är här, går mest bajjjjjjjs då, sist ja spela samtidigt en polare var här droppa jag 5k på 30 min Ska sluta upp me deeeeee.. Känner igen det där. Blir lätt att man ska försöka ta alla potter då, iaf för mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Vette fan vad det är, man försöker iaf sig på för mkt fancy play... Ska spela turres ikväll tror jag, börjar med $55 $25k guar på stars, säg till om ni ska spela nån nice turre oxå på svs/stars =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Grindmusik Rick Ross Feat R Kelly - Speedin' Timbaland Feat Keri Hilson & Nicole - Scream http://www.youtube.com/watch?v=1iLDIj0pDHk Duran Duran - Falling Down Simple Plan - Take My Hand http://www.youtube.com/watch?v=Mo_w8sTf9eE Ying Yang Twins feat Wyclef Jean - Dangerous http://www.youtube.com/watch?v=VJkjwQ1ijIg Kapten Röd - Trasig http://www.youtube.com/watch?v=bX5DUbaxBMo Och en jävla massa Pain Går alltid bättre för mig när jag lyssnar på rock men men, orkar inte bara lyssna på rock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts