Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

denna bilden är ju som skapt för att bli en meme. jobba nu

 

Finns en som dök upp idag som är ännu värre.... Är väl förbi tidpunkten då minnesluckorna började inträffa... Här var man INTE vacker...

Fick t o m ta bort taggen på FB fan... men får la bjuda på den här eftersom nivån är mycket lägre på pf än på fb :)

 

30857810150337761426439.th.jpg

 

 

Helvete... har gjort en jävla massa grejer som jag inte kommer ihåg som inte var bra... aja... ingen blåtira = lyckad kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, ungen e kvar ännu på festkvällen när en kille redan har däckat, kan ju inte ha varit före 9. =)

 

Vissa kan inte hantera när det är gratissprit. Killen började kvällen med att halsa en kvartsflaska vodka rent...

 

Sen låg han där och grät och trodde han skulle dö "jag vill inte dö, hjälp mig" och ropade efter sitt ex "Ensiiiiiiiiiiiiii" hahahha...

 

38226624174910254834210.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Negreaneu trycker gasen i botten i sin senaste blog.

 

So yeah: I don't like Annie Duke, I think some of the new EPT rules suck, and I think Howard Lederer and Ray Bitar are arrogant, incompetent, idiots. That about sums it up.... man that felt good!

 

När pokern var ny för mig älskade jag DN och tyckte han var en pokergud. Sen övergick jag till att ogilla honom och tycka han var fiskig o jobbig.

 

På senare tid har jag funnit mig själv att alltmer gilla honom igen.

Gillar att han har en ödmjuk inställning till internetpokern och flera gånger sagt att han försöker lära sig av de bästa på nätet för att bli en bättre spelare.

Gillar att han inte är bara massa ord utan la upp degen och mötte Isildur, inte bara en, utan två gånger, och faktiskt lyckades ta en liten vinst den andra gången, när andra liveproffs gömmer sig och snackar skit om internetgenerationen.

Gillar också att han är en kaxig jävel.

 

Gillar fortfarande inte att han i livesändningar då och då hånar köttätare och försöker köra med: you like to eat babies? That is a baby cow.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny spännande akt på seriehimlen, "Once upon a time".

 

Handlar om vad som hände efter att Snövit gifte sig och fick barn.

 

Yepp... låter ju inte så kul, men de två första avsnitten har varit lovande, och det är författarna till "Lost" som ligger bakom det hela. Låt oss bara hoppas att det här inte blir lika långdraget och att författarna har lärt sig sin läxa.

 

Serien är en blandning av nutidsthriller/deckare och saga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är grejen med att så gott som alla serier som haft premiär i höst handlar om kvinnor?

 

För övrigt den sämsta hösten sett till seriepremiärer som jag kan komma ihåg.

 

Jag kan svälja allt det där bara jag får se Claire Danes i huvudrollen på en schysst serie.

 

Dessutom så tror jag att ett gäng sköna serier är på väg in... av vad jag kommer ihåg från en sammanställning jag länkade till för nåra månader sen. Ska se om jag kan hitta posten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är inlägget med listan.

Man kan ju säga att terra nova floppade hårt.

 

Ska bli spännande med alcatraz och awake dock.

 

The ten most promising TV Shows of the 2011-2012 network season

 

http://www.pajiba.com/tv_reviews/the-ten-most-promising-tv-shows-of-the-20112012-network-season.php

 

Terra Nova ser intressant ut. Jurassic park meets stargate meets mad max meets Alien?

 

Tunga namn bakom serien i vart fall: From executive producers Steven Spielberg (“Saving Private Ryan,” “Jurassic Park”), Peter Chernin, René Echevarria (“Castle,” “The 4400”) and Brannon Braga (“24”)

 

 

Även Alcatraz verkar bli nice. En ny Lost?

 

Fast "Awake" verkar ha en riktigt unik och cool story... mannen som lever i två olika verkligheter, i den ena är hans son död, i den andra hans fru. Och han vet inte vilken som är verkligheten...

Sköter de saken rätt kan det här bli en riktigt tung serie...

 

http://www.nbc.com/awake/video/can-you-wake-up-from-reality/1327542/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny spännande akt på seriehimlen, "Once upon a time".

 

Handlar om vad som hände efter att Snövit gifte sig och fick barn.

 

Yepp... låter ju inte så kul, men de två första avsnitten har varit lovande, och det är författarna till "Lost" som ligger bakom det hela. Låt oss bara hoppas att det här inte blir lika långdraget och att författarna har lärt sig sin läxa.

 

Serien är en blandning av nutidsthriller/deckare och saga.

 

Jag gillar den också hittills. Eller, den är lovande. Känns lite low-tech men det gör mig inte så mycket. Hoppas den varar 1-2 säsonger med välplanerat slut, då kan den bli rätt bra.

 

Ska på liknande tema se första avsnittet av Grimm i kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goda nyheter för alla Ricky Gervais-fans.

 

En ny serie, "Life's too short" kommer ut snart och ska handla om en kortväxt skådis liv.

 

Finns redan en "makin of the..." ute.

 

mm har sett fram emot den ett bra tag nu :D

 

ett möte mellan karl och den kortväxta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...