MangeJao Postad 23 Maj , 2011 Rapport Postad 23 Maj , 2011 letmewatchthis.com är fett bra. alla putlocker länkar är mkt bra kvalitet
Supertequila Postad 23 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2011 alluc.org använder jag oxå är inte så förtjust i alluc... letmewatchthis.com är fett bra. alla putlocker länkar är mkt bra kvalitet ska kikas på.
devalanteriel Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Är det här officiella tråden för nya So You Think You Can Dance som börjar på fredag?
sexyterran Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 tja ST jo, jag tänkte läsa om the game. en gång fick jag tips om några andra grejer, videor o dyl., i din db så jag tänkte fråga här igen om du har några tips vad mer man kan kolla in? vet inte om de släpps mycket nytt eller om du har nån koll på det fortf... men bl.a. så var det typ ett långt seminarie neil strauss höll i? andra får gärna tipsa med obv ty
sexyterran Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Är det här officiella tråden för nya So You Think You Can Dance som börjar på fredag? hoppas de inte har de där skitdåliga systemet där de bjuder in asbra dansare som det var typ senaste säsongen.. det sög röv, och jag slutade kolla. gamla upplägget plz!!!!
devalanteriel Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Mm, det sög. I år kör de en top 20 som förut men när det är 10 kvar byter de till nya all star-formatet. Får väl se om det funkar trots allt.
Chofritz Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 tja ST jo, jag tänkte läsa om the game. en gång fick jag tips om några andra grejer, videor o dyl., i din db så jag tänkte fråga här igen om du har några tips vad mer man kan kolla in? vet inte om de släpps mycket nytt eller om du har nån koll på det fortf... men bl.a. så var det typ ett långt seminarie neil strauss höll i? andra får gärna tipsa med obv ty Blueprint av tyler durden imo. Inte sett alla 20 dvder, eller hur många det nu var, men tyckte att han hade grymt bra koll på hur människor funkar. Dessutom slipper man lära sig trolla!
talito Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 tja ST jo, jag tänkte läsa om the game. en gång fick jag tips om några andra grejer, videor o dyl., i din db så jag tänkte fråga här igen om du har några tips vad mer man kan kolla in? vet inte om de släpps mycket nytt eller om du har nån koll på det fortf... men bl.a. så var det typ ett långt seminarie neil strauss höll i? andra får gärna tipsa med obv ty "Deep inner game" med David DeAngelo var fint, rekommenderas starkt.
sexyterran Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 ty sirs tar mej inegom det såfort jag e klar i skolan!! tyyyyyyy
gEeWhiZm8 Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Jersey Shore http://www.tmz.com/2011/05/24/the-situation-ronnie-jersey-shore-fight-italy-injuries-face-bruise-knuckle-pictures-photos/ Känns som att detta är rätt DB att posta i
Supertequila Postad 24 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2011 tja ST jo, jag tänkte läsa om the game. en gång fick jag tips om några andra grejer, videor o dyl., i din db så jag tänkte fråga här igen om du har några tips vad mer man kan kolla in? vet inte om de släpps mycket nytt eller om du har nån koll på det fortf... men bl.a. så var det typ ett långt seminarie neil strauss höll i? andra får gärna tipsa med obv ty Seminariet med Strauss heter Annihilation Method och är väldigt bra. "Deep inner game" med David DeAngelo var fint, rekommenderas starkt. Ja, i princip allt med Deangelo är bra. Mina favoriter är body language och cocky comedy. Även Mystery Method är bra. Kan även reka den här bloggen http://roissy.wordpress.com/
Supertequila Postad 24 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2011 Är det här officiella tråden för nya So You Think You Can Dance som börjar på fredag? Härligt. Jag har ju bojkottat Dancing with stars pga deltagarna var för tråkiga. Hoppas nu man får se några riktiga stjärnor i SYTYCD.
Supertequila Postad 24 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2011 Jersey Shore http://www.tmz.com/2011/05/24/the-situation-ronnie-jersey-shore-fight-italy-injuries-face-bruise-knuckle-pictures-photos/ Känns som att detta är rätt DB att posta i kändes som en oundviklig fight på väg att hända även senaste säsongen. Ronnie har ju sina anabola-rage och Situation är en direkt osmidig snubbe.
schumme Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Härligt. Jag har ju bojkottat Dancing with stars pga deltagarna var för tråkiga. Hoppas nu man får se några riktiga stjärnor i SYTYCD. Bettar en hundring på att det tog dig längre tid att komma på förkortningen SYTYCD än att skriva ut hela titeln
sexyterran Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 Bettar en hundring på att det tog dig längre tid att komma på förkortningen SYTYCD än att skriva ut hela titeln sytycd e standard sen länge, maneten en av få förkortningar som faktiskt e värda
schumme Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 sytycd e standard sen länge, maneten en av få förkortningar som faktiskt e värda Då är det väl jag som kollar för lite på skiten tydligen
Supertequila Postad 24 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2011 På min skype idag: tomorrow Ongame will terminate their contract with EuroSuperPoker. Själv har man redan flyttat över till Europoker, som erbjöd mig en fin deal, och räknar kallt med att 2 månaders bananer fr ESP inte blir utbetalt.
Supertequila Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2011 Från Daniel Negreanus senaste bloginlägg: In total, I played 9 matches. At the outset, I was 1-4 then went on to win my next 4 matches going 5-4 and showing a small profit. I played the likes of David Oppenheim, Joe Cassidy, Mimi Tran, Tony Bloom, Barry Greenstien, and a guy named "Persian Sean."
Supertequila Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2011 OnGame - $1 NL (5 max) - Holdem - 4 players Hand converted by PokerTracker 3 UTG: $157.17 BTN: $96.43 SB: $110.10 Hero (BB): $243.39 SB posts SB $0.50, Hero posts BB $1.00 Pre Flop: ($1.50) Hero has Q:club: A:spade: UTG calls $1.00, fold, SB raises to $5.00, Hero calls $4.00, UTG calls $4.00 Flop: ($15.00, 3 players) 6:club: T:diamond: 5:diamond: SB checks, Hero checks, UTG checks Turn: ($15.00, 3 players) A:club: SB bets $10.00, Hero calls $10.00, UTG calls $10.00 River: ($45.00, 3 players) 7:diamond: SB checks, Hero checks, UTG bets $50.00, fold, Hero calls $50.00 Hero shows Q:club: A:spade: (One Pair, Aces) (PreFlop 73%, Flop 81%, Turn 91%) UTG shows J:club: Q:diamond: (High Card, Ace) (PreFlop 27%, Flop 19%, Turn 9%) Hero wins $143.00
Supertequila Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2011 OnGame - $1 NL (5 max) - Holdem - 4 players Hand converted by PokerTracker 3 SB: $128.88 Hero (BB): $214.75 UTG: $62.85 BTN: $217.96 SB posts SB $0.50, Hero posts BB $1.00 Pre Flop: ($1.50) Hero has A:club: Q:heart: UTG raises to $3.50, fold, fold, Hero raises to $11.00, UTG calls $7.50 Flop: ($22.50, 2 players) 4:diamond: 5:heart: 5:spade: Hero bets $14.00, UTG calls $14.00 Turn: ($50.50, 2 players) 6:heart: Hero bets $50.50, UTG calls $37.85 and is all-in Turn: ($126.20, 2 players) 6:heart: River: ($126.20, 2 players) 2:club: Hero shows A:club: Q:heart: (One Pair, Fives) (PreFlop 70%, Flop 75%, Turn 69%) UTG shows A:heart: J:heart: (One Pair, Fives) (PreFlop 30%, Flop 25%, Turn 31%) Hero wins $124.20
Glödlampan! Postad 25 Maj , 2011 Rapport Postad 25 Maj , 2011 På min skype idag: tomorrow Ongame will terminate their contract with EuroSuperPoker. Själv har man redan flyttat över till Europoker, som erbjöd mig en fin deal, och räknar kallt med att 2 månaders bananer fr ESP inte blir utbetalt. Kommer de spela på annat skin eller blir de skinlösa?
killerwolf Postad 25 Maj , 2011 Rapport Postad 25 Maj , 2011 Du menar på ett annat nätverk ? Eurosuperpoker är ett skin och ongame är nätverket.
Supertequila Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2011 Ja, det ska bli spännande o se hur det går med ESP.
Supertequila Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2011 Tillbaks från korpenmatchen. Vi vann med 9-2. Bad beat att det inte blev tvåsiffrigt. Lagmaskinen FC Aria körde över motståndarna med positionell disciplin, fint innehav och giftiga avslut. Jag skadade mig i mitten av andra halvlek när jag i en-mot-en läge i högerkanten glidtacklade motståndaren rakt ner i backen. Dels gjorde det jävligt ont i knät (konstgräs) och vänster knä blev skinnflådd, men framför allt fick jag enorma känningar i baklårsmuskeln så jag kunde i princip inte springa mer. Vi ska vara med i korpiaden fredag-söndag med 3 matcher på fredag. Tilt om inte benet blir bra tills dess.
Kidder Postad 25 Maj , 2011 Rapport Postad 25 Maj , 2011 Tillbaks från korpenmatchen. Vi vann med 9-2. Bad beat att det inte blev tvåsiffrigt. Lagmaskinen FC Aria körde över motståndarna med positionell disciplin, fint innehav och giftiga avslut. Jag skadade mig i mitten av andra halvlek när jag i en-mot-en läge i högerkanten glidtacklade motståndaren rakt ner i backen. Dels gjorde det jävligt ont i knät (konstgräs) och vänster knä blev skinnflådd, men framför allt fick jag enorma känningar i baklårsmuskeln så jag kunde i princip inte springa mer. Vi ska vara med i korpiaden fredag-söndag med 3 matcher på fredag. Tilt om inte benet blir bra tills dess. Fixar du med vila och lite rehab, kör hårt..
Recommended Posts