MrFroggyX Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Rätt sick utveckling. Man undrar vad motiven kan ha varit när de är nygifta o allt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8257081.ab Det enda jag vill säga är att man inte ska tro på det aftonhoran och dess engelska motsvarigheter skriver. Så sjukt mycket rent ljug.
smooger Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Rätt sick utveckling. Man undrar vad motiven kan ha varit när de är nygifta o allt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8257081.ab Läste nåt om att hans företag hade skulder på 40mil o att han precis tecknat en livsförsäkring på henne, men tror inte det var bekräftat.
kossan Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Att det finns en kraftig försäkring är nog ingen vild gissning. Har nog gått upp för snubben att det är en guldgräverska och således tecknat en försäkring. Lite väl genomskinligt,behöver ju inte var Sherlock där :mrgreen:
Supertequila Postad 10 December , 2010 Författare Rapport Postad 10 December , 2010 Är det nån mer här som brukar tilt-sova? Varje gång jag springer as o tiltar så brukar jag fan bli så sömnig...
okocha Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Är det nån mer här som brukar tilt-sova? Varje gång jag springer as o tiltar så brukar jag fan bli så sömnig... återigen är jag motsatsen till dig st. man sitter givetvis uppe hela natten och backjagar.
Emilio Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 Polaren har suttit inne. Jag har inte gjort det därav inte förtjänat rätten till dem. Vet inte hur det är med tofflorna, om de får behålla dem eller han tagit med sig utan lov. I vart fall så pryder dem mina fötter nu, så passa er där ute. räcker med att man blir kastad i arresten så får man sådana där tofflor. eller iaf om de måste konfiskera ens vanliga skor. (obv) exakt samma tofflor iaf.
papiPope Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 räcker med att man blir kastad i arresten så får man sådana där tofflor. eller iaf om de måste konfiskera ens vanliga skor. (obv) exakt samma tofflor iaf. är du din bild eller? fan byt...
Staash Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 återigen är jag motsatsen till dig st. man sitter givetvis uppe hela natten och backjagar. håller med flugan här, dock är jag nyfiken på hur ni funkar när ni väl lyckats hämta upp backet? instastänger ni då eller kör ni vidare?
okocha Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 håller med flugan här, dock är jag nyfiken på hur ni funkar när ni väl lyckats hämta upp backet? instastänger ni då eller kör ni vidare? kryssar ur blindspostandet på alla bord för att sen kryssa i blindsen igen när man förlorat en stor pott under stängningen, sen rasar det fullständigt och man ger upp när man återigen är stuck 7-8 inköp
Staash Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 kryssar ur blindspostandet på alla bord för att sen kryssa i blindsen igen när man förlorat en stor pott under stängningen, sen rasar det fullständigt och man ger upp när man återigen är stuck 7-8 inköp haha, känner igen det där.. "AA UTG, ajaa, den måste jag ju spela, höjer 6 gånger BB för jag nöjer mig med blindsen. nehe, syn? jaja, c-bet då.. ojdå, nu har man syltat in sig. ah vafan? set?! hur jävla rimligt är det? suck.." *kryssar i blindsen igen*
Emilio Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 är du din bild eller? fan byt... haha. håna inte apan på bilden. han vill nog helst inte på något sätt bli förknippad av dig din dregelmupp.
Yxel Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 kryssar ur blindspostandet på alla bord för att sen kryssa i blindsen igen när man förlorat en stor pott under stängningen, sen rasar det fullständigt och man ger upp när man återigen är stuck 7-8 inköp Instastänger o foldar allt utan AA som jag stoppar pre med
JoeFalk Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Jag sover dock som goast när jag stänger ned borden med ett tokback. Mår skit dagen efter. Tokback+1 dag är allt som vanligt igen. Tog ett tag innan jag vande mig vid det och nu har jag bara accepterat att det är så jag fungerar.
Emilio Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 när jag en gång i tiden spelade poker var det samma för mig. även om jag hade varit uppe 24 timmar var jag tvungen att vara uppe en massa timmar till för att lugna ner mig om jag stängde ned med storback. irritation, adrenalin o.s.v.. är ju helt omöjligt att sova då. måste ju vara sociopat om man kan sova direkt efter ett monsterback
Kissekatt Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Tiltsömnen är klassisk; har alltid kunnat somna oavsett tid på dygnet efter ett dyngback.
Elitloppet Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Det enda jag vill göra efter ett megaback är att sova. Sover alltid minst 1h längre dagen efter ett megaback än normalt.
Staahla Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Tror inte jag någonsin i hela mitt liv lyckats somna upprörd. Jag tror ni ljuger.
SunTzu Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 +1, jag somnar också direkt efter oftast. När man väl gett upp för kvällen väger det mellan självmord och att däcka.
Supertequila Postad 11 December , 2010 Författare Rapport Postad 11 December , 2010 ja klart man jagar backen, men vid något tillfälle ger man ju upp, och då brukar jag hamna i koma i typ 10 timmar.... o det här är från nån som vanligen sover 3-4 timmar per dygn.
Starfitter Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 värsta är ändå vakna upp lite småtrött, känna att något är lite fel... sen kommer man ihåg vad som hände, som att bli slagen en andra gång fejkedit; går applicera på mer än poker
JoeFalk Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Det enda jag vill göra efter ett megaback är att sova. Sover alltid minst 1h längre dagen efter ett megaback än normalt. värsta är ändå vakna upp lite småtrött, känna att något är lite fel... sen kommer man ihåg vad som hände, som att bli slagen en andra gång fejkedit; går applicera på mer än poker +1
Joey Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 värsta är ändå vakna upp lite småtrött, känna att något är lite fel... sen kommer man ihåg vad som hände, som att bli slagen en andra gång fejkedit; går applicera på mer än poker This, som fan. Särskilt +1 på att det gäller även annat än poker. (=
jello Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 En polare gav mig dessa tofflor som souvenir, och jag går omkring i dem och känner mig riktigt macho. Frågan är då, vad är det som är så speciell med dessa tofflor, och om nån vet, hur vet ni det? Gissa på... och googla inte. *runk runk runk*
Supertequila Postad 12 December , 2010 Författare Rapport Postad 12 December , 2010 Underbara 2 veckor grind online där jag backat rakt ut o tappat typ alla showdowns... tänkte köra lite CC för att vända trenden... Nej du.. fisk pushar pre med A8o, jag synar med ATo o han floppar en åtta och sen var det utför varje showdown... Poker är kul.
Starfitter Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 satsa på en karriär som partyplaner imo.. ed8t inge illa, jag suger på poker... funderar på bliknarkklangare
Recommended Posts