Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Vart har du fått det ifrån? Här? http://pokerforum.nu/forum/1464413-post16.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 lol Saint_Bjorn postade redan på sidan två i den här dagboken. han var nog faktiskt inte mod då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 och nu fick jag mitt inlägg borttaget som inte innehöll nån rasism öht. varför skriver moderatorer i sandlådan om ni inte tål påhopp? nå saint_bög, vad har du att säga till ditt försvar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 lol Saint_Bjorn postade redan på sidan två i den här dagboken. lol Saint_Bjorn var inte moderator då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 lol Saint_Bjorn var inte moderator då. bra med tydliga regler. edit: lol superrasseinlägget skrev han också: Tycker samtidigt att det finns nån slags charm - ja, sjukt ord i sammanhanget - att en svart är lika sjuk i skallen som vita. Varför ska liksom just de visa sig som bättre människor, när det genom deras historia varit = underdånighet? Nu när de har en apa till president o allt? Han är ju inte sjukare än aset som blev slaktat. Men otaktiskt, ja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 lol Saint_Bjorn var inte moderator då. lol, var Juggler det? http://pokerforum.nu/forum/1464385-post9.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 bra med tydliga regler. Snyggt, du hann editera innan du fick käka upp att du kallade mig rasist. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 folk måste fan vara efterblivna inlägget från jello går ju inte att jämföra med det LinYuChun skrev. i jellos inlägg visar mod lite känsla för ett skämt (säger inte att det är bra), hade dom inte särbehandlat jello så hade ni skrikit, nu när dom inte särbehandlar någon jävla åsna så skriker ni för att jellos inlägg blev särbehandlat. !"#IASHDPÖASIDPI!"¤!"¤JPÖ!"JÖÖ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Här? http://pokerforum.nu/forum/1464413-post16.html Jag svarade iofs på Lins inlägg som sen blev bortediterat, men på vilket sätt var inlägget du länkar till rasistiskt? Det är ju exakt tvärtom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 folk måste fan vara efterblivna inlägget från jello går ju inte att jämföra med det LinYuChun skrev. i jellos inlägg visar mod lite känsla för ett skämt (säger inte att det är bra), hade dom inte särbehandlat jello så hade ni skrikit, nu när dom inte särbehandlar någon jävla åsna så skrikir ni för att jellos inlägg blev särbehandlat. !"#IASHDPÖASIDPI!"¤!"¤JPÖ!"JÖÖ personligen tycker jag inget av inläggen ska rendera varning i sandlådan, men det är inte jag som skriver reglerna så whatever. däremot tycker jag modsen ska vara så konsekventa som möjligt, något dom tydligen inte är här, men inkonsekvensen har iaf dev friskrivit sig från. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 bra med tydliga regler. edit: lol superrasseinlägget skrev han också: Ok, missade att du bara flyttade rasistanklagelsen till ett annat inlägg. Visa mig exakt vad i det inlägget som är rasistiskt. (Jag utgår från att du vet vilket inlägg jag kommenterade.) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Ok, missade att du bara flyttade rasistanklagelsen till ett annat inlägg. Visa mig exakt vad i det inlägget som är rasistiskt. (Jag utgår från att du vet vilket inlägg jag kommenterade.) jag tror att om du läser citatet lite noggrannare så kommer även du på det edit: kan du svara på varför du TOG BORT ett av mina inlägg som inte innehöll nåt grovt eller rasistiskt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 jag tror att om du läser citatet lite noggrannare så kommer även du på det edit: kan du svara på varför du TOG BORT ett av mina inlägg som inte innehöll nåt grovt eller rasistiskt? Tycker det skulle vara ännu intressantare att få veta vem du var innan du blev LinChohejsan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 jag tror att om du läser citatet lite noggrannare så kommer även du på det Ok, du har alltså inte en jävla aning. Du har bara stört dig på att jag skriver "svarta" och "vita". Du vet inte ens sammanhanget. Pajas. edit: kan du svara på varför du TOG BORT ett av mina inlägg som inte innehöll nåt grovt eller rasistiskt? Jag har inte tagit bort något av dina inlägg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Jag har inte tagit bort något av dina inlägg. ok då var det väl devalanteriel då. eller det kanske bara flög iväg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Vill ni fortsätta diskutera moddningen, ta det i moddagboken http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/62098-modbrunnen-aka-alla-moderatorer-suger-pa-poker.html så får ST ha sin dagbok för sina diskussioner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 eller så tar vi det i tråden om saint_bjorns moderering: http://pokerforum.nu/forum/sandladan/62388-saint_bjorn.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Hahaha,, Et tu, Brute? vågade inte ens registrera mig på lunar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 En dålig dag för Jello är en god dag för mänskligheten imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Men vadå, är ST arab?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Men vadå, är ST arab?! tvätta munnen med tvål. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 tvätta munnen med tvål. moahAhahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 Men vadå, är ST arab?! du trodde han va gul? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 du trodde han va gul? Jo, jag hade tänkt mig en setup med "nej, jag är perser förhelvete" varpå jag replikerar något sånt men nu har du sabbat allt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2010 hahaha gulddiskussion:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts