Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Vaknade precis.

 

Någon som berömde mig över msn. Vad står på?, frågade jag.

Jo tydligen så ska jag mer eller mindre ha kallat Luap för mongoloid.

 

Jag går direkt in och läser och blir jäkligt förvånad.

 

Mitt konto blev kapat nu under dagen och jag har varit totalt ovetandes.

 

Nu tycker jag i och för sig att Luap verkar ha en kromosom för mycket men det hör inte hit. Man går inte omkring och kallar folk för mongoloider bara så där.

 

Jag har en stark misstanke om vem det kan vara som hackat mitt konto men jag låter det passera den här gången.

 

Tack för mig!

 

Jävlar vad det snurrar nu :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så dålig trafik på boss nu att jag satte mig på ett fullringsbord med en spelare o började köra hu.

 

Till min förvåning så ger han action.. han är riktigt riktigt kass... och 2outar mig 2 ggr på river på 5 minuter...

 

Kul att se att Boss media konstant hittar på nya sätt att tacka mig för de 50k euro rake jag gav dem förra året.

 

I vart fall dyker 2 andra spelare upp (nl100) och jag lägger märke till en sak; Hur jävla dåliga fullringspelarna är jfr med motsv short handed-spelare.

 

Ska försöka exploatera det lite framöver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vill rygga någon i en prop bet, vem i pokervärlden undviker man då?

Svar: Mike Matusow

 

Om man vill köra en prop bet mot en person, vilka 2 i pokervärlden satsar man inte mot, eftersom de rent historiskt är kända för att klara av till synes omöjliga bet?

Svar: Ted Forrest och Huck Seed.

 

Bakgrund:

 

Matusow slog vad om 2 miljoner dollar med Ted Forrest att den senare inte kunde gå ner i vikt från 85 till 63 kg fram till 15 juli (han hade bara ett par månader på sig). Forrest är ca 1,80 lång och 46 år gammal.

 

Om Forrest inte klarade av det så kunde han ändå vinna 1 miljon dollar om han klarade av målet per 24 september.

 

Om han ändå inte klarade av det, så vinner Matusow futtiga 150k USD.

 

Matusow var segervissen och klarade visst få en del andra att köpa in sig i vadslagningen:

- “He has no chance,” said Matusow, in between hands at the Rio. “I think he might die. I had him sign a death certificate to be paid if he dies.”

 

(källa http://www.cardplayer.com/poker-news/9249-ted-forrest-and-mike-matusow-weigh-in-on-world-series-of-poker-prop-bet)

 

Resultat? Ja, om ni inte kan gissa själva så följ länken nedan.

 

http://www.pokershark.com/blog/ted-forrest-wins-two-million-dollars-mike-matusow-after-losing-50-pounds-two-months

 

- “We gotta wake Matusow the hell up so I can finally get a drink of water.”

 

Vilken kung.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite intriger i lyan.

 

Jag delar ju numera lgh med fransmannen Sebastien och amerikanen Allan.

 

Sebastien har ju en KK som heter Julia (postade en bild på henne i tidigare inlägg). Han har tröttnat på henne nu o vill ha nytt kött.

 

Allan var i snabbköpet för två veckor sedan och blir där bekant med en tyska. De bestämmer att de ska ut o käka middag under veckan.

 

Allan tar henne till Camps bay på date och allt verkar ticka på bra.

 

Några dagar senare bestämmer sig Seb o Allan för att käka sushi o ta en drink ute. Tyskan hänger på. Jag var mitt i storgrinden så jag avböjde. Dessutom äter jag inte rå fisk. Civiliserade människor tillagar sin mat.

 

Trion drar ut på drinkar och Allan går hem själv runt 2 av nån anledning (han är extremt rigid med sina tider, på gränsen till psykotisk) o lämnar seb o tyskan ute.

 

I vart fall så hookar Seb upp med bruden o drar till hennes lya o kommer hem först vid 6-tiden på morgonen.

 

Han hade lite dåligt samvete, men sa att det var hon som tog initiativet och sagt att hon bara gillar Allan som en kompis.

 

Så Seb vet inte riktigt hur han ska berätta det för Allan.

 

4-5 dagar senare så tar Allan en lunch med bruden som berättar hur det ligger till. Allan säger typ gg, wp till Seb o tar det hela med ro.

 

För några dagar sen var Julia på besök här o sov över. Allan tyckte Julia var fräsch.

 

Seb berättade för mig igår att Allan sökt upp Julia på Facebook o skickat ett pm till henne o i princip frågat om de kan gå ut på middag ihop!

Julia har vänligt avböjt.

 

Sedan har han dessutom SMSat tyskan o typ skrivit: "Min säng är tom utan dig" o sånt!

 

Förutom att det är dålig stil, så känns det lite pyscho-varning på det hela. Jag menar tyskan har ju klargjort hur landet ligger o det är ju inte så att de hade den typen av relation där han kan skicka såna sms.

 

Att han konstant är pårökt kan vara en orsak till detta beteende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jag skulle ärligt talat bli besviken om jag betalade för en skiva eller konsert med honom eftersom han inte är tillräckligt duktig.

 

Du är bara en bitter och avundsjuk svenson som önskar att du själv hade något att tillföra världen. Men icke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Sean...

 

Du bor med en psykotisk hämndlysten knarkare, du bumhuntar NL50, din flickvän har dumpat dig och gulen har länge gått vid din sida.

 

Är det inte dags att bita i det sura äpplet och komma hem till Göteborg nu? Vi kan hålla handen, gå på universeum, kyssas i regnet? Jag kan lära dig spela poker? Kram?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Sean...

 

Du bor med en psykotisk hämndlysten knarkare, du bumhuntar NL50, din flickvän har dumpat dig och gulen har länge gått vid din sida.

 

Är det inte dags att bita i det sura äpplet och komma hem till Göteborg nu? Vi kan hålla handen, gå på universeum, kyssas i regnet? Jag kan lära dig spela poker? Kram?

 

hahaha true that.

 

Måste dock nå absoluta botten innan jag kan rehabiliteras :)

 

Sen är ju sommaren på väg nu. Ingen mening o åka till Gbg nu liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...