Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

lol Saint_Bjorn var inte moderator då.

 

bra med tydliga regler.

 

edit: lol superrasseinlägget skrev han också:

 

Tycker samtidigt att det finns nån slags charm - ja, sjukt ord i sammanhanget - att en svart är lika sjuk i skallen som vita. Varför ska liksom just de visa sig som bättre människor, när det genom deras historia varit = underdånighet? Nu när de har en apa till president o allt? Han är ju inte sjukare än aset som blev slaktat. Men otaktiskt, ja.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk måste fan vara efterblivna

 

inlägget från jello går ju inte att jämföra med det LinYuChun skrev. i jellos inlägg visar mod lite känsla för ett skämt (säger inte att det är bra), hade dom inte särbehandlat jello så hade ni skrikit, nu när dom inte särbehandlar någon jävla åsna så skriker ni för att jellos inlägg blev särbehandlat.

 

 

!"#IASHDPÖASIDPI!"¤!"¤JPÖ!"JÖÖ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk måste fan vara efterblivna

 

inlägget från jello går ju inte att jämföra med det LinYuChun skrev. i jellos inlägg visar mod lite känsla för ett skämt (säger inte att det är bra), hade dom inte särbehandlat jello så hade ni skrikit, nu när dom inte särbehandlar någon jävla åsna så skrikir ni för att jellos inlägg blev särbehandlat.

 

 

!"#IASHDPÖASIDPI!"¤!"¤JPÖ!"JÖÖ

personligen tycker jag inget av inläggen ska rendera varning i sandlådan, men det är inte jag som skriver reglerna så whatever. däremot tycker jag modsen ska vara så konsekventa som möjligt, något dom tydligen inte är här, men inkonsekvensen har iaf dev friskrivit sig från.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, missade att du bara flyttade rasistanklagelsen till ett annat inlägg.

 

Visa mig exakt vad i det inlägget som är rasistiskt. (Jag utgår från att du vet vilket inlägg jag kommenterade.)

 

jag tror att om du läser citatet lite noggrannare så kommer även du på det

 

edit: kan du svara på varför du TOG BORT ett av mina inlägg som inte innehöll nåt grovt eller rasistiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror att om du läser citatet lite noggrannare så kommer även du på det

 

edit: kan du svara på varför du TOG BORT ett av mina inlägg som inte innehöll nåt grovt eller rasistiskt?

 

Tycker det skulle vara ännu intressantare att få veta vem du var innan du blev LinChohejsan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror att om du läser citatet lite noggrannare så kommer även du på det

Ok, du har alltså inte en jävla aning. Du har bara stört dig på att jag skriver "svarta" och "vita". Du vet inte ens sammanhanget.

Pajas.

 

edit: kan du svara på varför du TOG BORT ett av mina inlägg som inte innehöll nåt grovt eller rasistiskt?

Jag har inte tagit bort något av dina inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...