Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Får jag döpa om dig till Zarathustra? Vem Super Tequila om jag blir Zarathustra?
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Korrekt bedömning av nödvändig arméstorlek för att uppnå seger (Underrubrik "Beyond 300") - av Sparta
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag trodde att det var Supertequila som i Superman, inte som i Alkistequila. Inte för att det spelar någon roll. Tequila smakar blah. Sparta, WW2
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag trodde att det var Supertequila som i Superman, inte som i Alkistequila. Inte för att det spelar någon roll. Tequila smakar blah. Sparta, WW2 Det är i båda betydelserna.
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Tycker fortfarande du borde heta något mer persiskt än tequila. Arash?
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Tycker fortfarande du borde heta något mer persiskt än tequila. Arash? hahaha knappast... i så fall väljer jag nog mitt IRL-mellannamn, Shahryar (betyder kejsare). Nah, ST är så inarbetat nu så det är synd o byta. Dessutom är det mitt gamla Lunarstorm-användarnamn från 90-talet... sånt kan man ju inte bara byta bort...
Kidder Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 hahaha knappast... i så fall väljer jag nog mitt IRL-mellannamn, Shahryar (betyder kejsare). Nah, ST är så inarbetat nu så det är synd o byta. Dessutom är det mitt gamla Lunarstorm-användarnamn från 90-talet... sånt kan man ju inte bara byta bort... Daryoush tycker jag du ska heta.............
ulaf Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 fan vilken kung du måste varit på lunarstorm
KungKroon Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 fan vilken kung du måste varit på lunarstorm ++ Går nog inte ens att föreställa sig
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 SuperTequila: Shahryar betyder f.ö. kung, inte kejsare.
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 mm modiga men dumdistriga rackare... det var den här enfaldiga inställningen som gjorde att vi i princip utplånade hela rasen. hahah "vi". du vet att det av persien på den tiden finns ingenting kvar efter mussarna erövrade dom. dina ättlingar är inte
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 fan vilken kung du måste varit på lunarstorm Hahaha,, Et tu, Brute? Shahryar betyder f.ö. kung, inte kejsare. Nah, Shah betyder kung. Shahryar betyder kungarnas kung, eller kejsare. hahah "vi". du vet att det av persien på den tiden finns ingenting kvar efter mussarna erövrade dom. .... låt oss drömma....
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Nej, du har fel. Shahanshah betyder kungarnas kung. Shahryar-i var en vanlig kungatitel. Kan du inte din antika persiska?
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Nej, du har fel. Shahanshah betyder kungarnas kung. Shahryar-i var en vanlig kungatitel. Kan du inte din antika persiska? kan du vara mer tönt?
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Nej, du har fel. Shahanshah betyder kungarnas kung. Shahryar-i var en vanlig kungatitel. Kan du inte din antika persiska? Shahanshah och Shahryar är likvärdiga imo. burk-bild osv... btw, så är iran inte direkt burkalandet trots islamic republic. Kollade snabbt igenom lite facebook-bilder fr dagens iran o det ser mer ut typ som det här (det här är en arbetsplats, hemma kör folk utan slöja o sånt):
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Shahanshah och Shahryar är likvärdiga imo. btw, så är iran inte direkt burkalandet trots islamic republic. Kollade snabbt igenom lite facebook-bilder fr dagens iran o det ser mer ut typ som det här (det här är en arbetsplats, hemma kör folk utan slöja o sånt): aja fortfarande sandniggers
Amutu Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 hon med glasögon helt klart fuckable. Vildare tjejer i sängen än iran brudar får man leta efter imo.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Varför fick LinYuChun en varning när vi är i sandlådan?
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Varför fick LinYuChun en varning när vi är i sandlådan? Ni får hoppa på varandra rätt ordentligt i sandlådan, men i övrigt finns det fortfarande gränser.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Ni får hoppa på varandra rätt ordentligt i sandlådan, men i övrigt finns det fortfarande gränser. Okej, då tycker jag det är mycket konstigt att det här inlägget är ok http://pokerforum.nu/forum/1464338-post2.html
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Känner inte ST och jello, men jag tror att de älskar varann.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Okej, bra motivering där fittniggerbögarab!
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag har redan bett om ursäkt för att jag helt missade det inlägget i Sandlådan. När jag insåg det hade det gått ett par månader och då kändes det lite sent att dela ut en varning.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag har redan bett om ursäkt för att jag helt missade det inlägget i Sandlådan. När jag insåg det hade det gått ett par månader och då kändes det lite sent att dela ut en varning. lol Saint_Bjorn postade redan på sidan två i den här dagboken.
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 och nu fick jag mitt inlägg borttaget som inte innehöll nån rasism öht. varför skriver moderatorer i sandlådan om ni inte tål påhopp?
Recommended Posts