Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

tyvärr befattar jag mig inte med luder

 

Inte jag heller. Men du föddes av ett så i ditt fall stämmer det inte riktigt.

 

Kan inte komma på någon PFare som verkat vara mer patetisk än dig. Sjukt så pinsam du är, jag tycker faktiskt synd om dig. Bara riktigt tragiska nollor som snackar om folks flickvänner utan anledning.

 

Men mest av allt är du en feg liten fitta som sitter och gömmer dig bakom din datorskärm och tror du är häftig. Som sagt, säg sådär till mig personligen istället så kan vi se på hur mycket allvar du tar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ger mig inte på henne eller hennes business egentligen men jag tycker det är sorgligt att meta utger sig för att vara något än en vanlig simpel torsk.

 

Alltså jag förstår hur det kan vara och att det är lite känsligt det där men personligen hade jag aldrig någonsin blivit ihop med någon som SÄLJER sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emilio,

 

Tragisk du är. Kan du sluta förstöra bästa dagboken på pf? Brukar inte läsa så mycket här pga av idioter som dig själv som bara är negativa och dryga. Men ST dagbok är grym. Den vill jag följa, utan negativa människor som dig själv som förstör mitt humör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var ju otippat att bästa horköparkompisen till meta smyger förbi och tar hans parti.

 

Ja jag måste ändå säga något positivt i allt det här och det är att det råder i alla fall ingen brist på lojalitet i era kretsar.

 

"Ort: Thailand"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lojalitet

 

Det tar jag som en komplimang. Nu har jag aldrig träffat eller pratat med Meta men han verkar vara en fin kille. Själv har jag bott i Thailand över fyra år. Varit yrkesspelare mer än sex år. Tror jag vet mer om båda sakerna än dig. Så sluta spela tuff kille. Och sluta använd pf som din toalett när du springer dåligt. Speciellt ST dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folket är ju för roliga här i Afrika.

 

Ni vet hur man snackar med nån och säger: Ja, vi borde verkligen träffas. Vi får se hur det blir... kanske nästa vecka på torsdag eller nåt... Vi får kolla på det.

 

Det betyder ju i princip löst snack. Om man återkommer mer seriöst om tid och datum, först då är det ju bestämt.

 

Här nere binder man sig så fort man ens antyder något datum. Det har hänt mig 2 gånger nu.

 

För nån månad sen pratade jag med Fatimas polare, Terri (trogna läsare känner igen henne som chunky-terri, Talitos första score här nere) i Facebook-chatten.

 

Hon klagade över att vi inte hade träffats sen Talito åkt hem och jag sa: Ja du får komma över nån kväll så vi kan dricka vin och äta nåt gott. Jag ska höra med Fatima när hon kan, men hon brukar va ledig på torsdagar så det blir förmodligen en torsdag.

 

Tro fan att hon sa till Fatima att det är bokat att hon ska komma över på torsdag!

 

Jag tänkte, aja,,, det är väl hon som är skadad då...jag menar hon göka ju med Talito o det säger mkt ;)... men...

 

Fatimas morsa ringde mig för några dagar sen och pratade om att hon saknar mig, älskar mig och även om det är slut med Fatima vill hon att vi ska träffas ibland osv... Artig som jag är så höll jag med och sa att jag får kolla med Fatima när hon är ledig så får vi ta och träffas.

 

Imorse såg jag att Fatimas syrra hade ringt mig och jag hade missat samtalet. Jag glömde sedan att ringa upp henne.

 

Vid midnatt ringer Fatima o undrar om det är ok att hon slaggar hos mig... Sure.

 

När hon dyker upp så frågar hon vad jag ska laga imorgon och jag ska inte göra som sist och beställa pizza till alla.

Jag bara: Eh what? Vilken alla?

Hon sa att hennes syster hade ringt henne och sagt att jag bjudit dem till mig imorgon!!!

 

Jag ringde upp hennes syrra och frågade vad som pågår. Hon sa: Men du pratade ju med mamma om att vi skulle komma över...

Jag: gjorde jag?

Hon: Yes niggah.. Everybodys been talking all day about coming to your place tomorrow..

Jag: mm everybody but me.

 

Jag bara.. aja whatever.. det går bra. De är ju sköna o hänga med så det blir skoj.

 

Vilken tur att Fatima kom över o sa det. Annars hade jag suttit i bara underkläder framför laptopen, kanske även satt o rökte på en fin joint med amerikanen när tjocka släkten knackar på.

 

Jag sa till Fatima: Allvarligt talat... Är alla så här i Sydafrika? För då får jag verkligen välja mina ord noggrant framöver... verkar som att folk tar en på orden direkt.

 

Hon: ja ja... nämner du nån dag så tar folk det på allvar direkt.

 

Så framöver tänker jag fan inte nämna nån dag, tid, plats lr whatever..

 

Får nog masa mig till SPAR imorn o laga lite bolognese åt hela gänget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lojalitet

 

Det tar jag som en komplimang. Nu har jag aldrig träffat eller pratat med Meta men han verkar vara en fin kille. Själv har jag bott i Thailand över fyra år. Varit yrkesspelare mer än sex år. Tror jag vet mer om båda sakerna än dig. Så sluta spela tuff kille. Och sluta använd pf som din toalett när du springer dåligt. Speciellt ST dagbok.

 

Jag förstår att du tycker att han är fin kille. Ni nanatorskar gör ju allt för att hjälpa varandra med era självbedrägerier så ni ska slippa se SANNINGEN.

 

Jag vet för övrigt inte hur svårt det är att vara yrkesspelare när brudarna går på 20 bath men i alla fall.

 

Det är kul att du skryter och försöker spela tuff genom att påtala att du har 6 års yrkesspelande och 4 års horknullande under bältet för att i nästa andetag säga till mig att jag inte ska spela tuff. Makes sense!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, fräscht med köpebrudar. Sådant populära och snygga killar brukar syssla med.

emilio står ju iaf för sina åsikter, medan du gömmer dig bakom reservnicket. ska vi ha en forumdel för personangrepp får man väl för i helvete anstränga sig lite mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

emilio står ju iaf för sina åsikter, medan du gömmer dig bakom reservnicket. ska vi ha en forumdel för personangrepp får man väl för i helvete anstränga sig lite mer.

 

 

Haha. Nu tror jag iof loffe hånade meta för att han gillar köpebrudar, men ändå. :D jag sätter upp en skyddssköld om du har relevlat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Nu tror jag iof loffe hånade meta för att han gillar köpebrudar, men ändå. :D jag sätter upp en skyddssköld om du har relevlat.

ja, jag vet att båda ni hånar meta (även om jag inte förstår poängen med det), men du står iaf för det med ditt riktiga nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...