talito Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Lite annorlunda linje med 55 här... Blev förvånad när fi synar o potten går till mig... Vad skall du ha lixom? Gillar riverbetet för 8an får svårt att syna om det var tanken. I övrigt känns som ett typiskt stål/luft läge. Sjukt fin merge Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Varför beta river? Är inte säker på att mitt showdownvärde räcker där, och ganska så säker på att han sitter på en marginell hand som får svårt o syna. Sen att han förmodligen synar ner med typ A-hög var ju bonus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Är inte säker på att mitt showdownvärde räcker där, och ganska så säker på att han sitter på en marginell hand som får svårt o syna. Sen att han förmodligen synar ner med typ A-hög var ju bonus. does not compute ... Tack för en trevlig läsning annars ST! Är det bara jag eller är Mr Trejo den ultimata (skådis?)våldtäktsmannen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 does not compute ... Tack för en trevlig läsning annars ST! Är det bara jag eller är Mr Trejo den ultimata (skådis?)våldtäktsmannen? Alltså jag räknade med att han skulle vika typ en 8a där en del av tiden, men så råkade han syna ner ess-hög... så jag hade fel uppfattning om hans synvillighet. Skulle vilja se honom i en p-rulle... tror det skulle bli nöten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 för övrigt, apropå det, bästa rape-scenen på film nånsin med världens nästvackraste kvinna: http://www.videosift.com/video/Irreversible-Rape-scene-disturbing Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Så löjligt bra film är det iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Filmen innehåller även den brutalaste misshandelsscenen jag sett på film Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Så löjligt bra film är det iaf +1 Filmen innehåller även den brutalaste misshandelsscenen jag sett på film Tycker den innehåller ett par sköna misshandelsscener, dels den i början i klubben och dels den i tunneln. Måste ses i vart fall om man råkat missa den. Irreversible. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Är du inne o lirar på nån SApokersite? Tror du nämnde att det fanns förut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Är du inne o lirar på nån SApokersite? Tror du nämnde att det fanns förut. Inte än, förmodligen vid månadsskiftet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 BossMedia Game #2068880613: Table Table TH 7414 - £1.00/£2.00 - No Limit Hold'em - 19:18:01 - 2010/03/08 Seat 4: Leo-Drake (£189.87) Seat 5: Tohtori9 (£167.75) Seat 1: adviser82 (£44.55) Seat 2: bluecheek (£227.79) Seat 3: UPayMyShip (£38.00) Tohtori9 posts the big blind of £2.00 Leo-Drake posts the small blind of £1.00 UPayMyShip is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Leo-Drake adviser82 folds bluecheek folds UPayMyShip folds Leo-Drake raises £6.00 Tohtori9 calls £6.00 *** FLOP *** Leo-Drake bets £6.00 Tohtori9 calls £6.00 *** TURN *** Leo-Drake checks Tohtori9 checks *** RIVER *** Leo-Drake checks Tohtori9 bets £14.00 Leo-Drake raises £64.00 Tohtori9 folds *** SUMMARY *** Total pot £49.40 | Rake £2.60 Board: adviser82 won (£0.00), mucks bluecheek won (£0.00), mucks UPayMyShip won (£0.00), mucks Leo-Drake won (£49.40), mucks Tohtori9 won (£0.00), mucks Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 BossMedia Game #2068880613: Table Table TH 7414 - £1.00/£2.00 - No Limit Hold'em - 19:18:01 - 2010/03/08Seat 4: Leo-Drake (£189.87) Seat 5: Tohtori9 (£167.75) Seat 1: adviser82 (£44.55) Seat 2: bluecheek (£227.79) Seat 3: UPayMyShip (£38.00) Tohtori9 posts the big blind of £2.00 Leo-Drake posts the small blind of £1.00 UPayMyShip is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Leo-Drake adviser82 folds bluecheek folds UPayMyShip folds Leo-Drake raises £6.00 Tohtori9 calls £6.00 *** FLOP *** Leo-Drake bets £6.00 Tohtori9 calls £6.00 *** TURN *** Leo-Drake checks Tohtori9 checks *** RIVER *** Leo-Drake checks Tohtori9 bets £14.00 Leo-Drake raises £64.00 Tohtori9 folds *** SUMMARY *** Total pot £49.40 | Rake £2.60 Board: adviser82 won (£0.00), mucks bluecheek won (£0.00), mucks UPayMyShip won (£0.00), mucks Leo-Drake won (£49.40), mucks Tohtori9 won (£0.00), mucks Wow så häftig du är Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 i'll play it the same fast det säger inte så mkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 +1 Tycker den innehåller ett par sköna misshandelsscener, dels den i början i klubben och dels den i tunneln. Måste ses i vart fall om man råkat missa den. Irreversible. Grymmmm film. Hypade upp den för en polare för ett tag sen, till slut kolla vi på den och efter våldäktscenen gick han ut i balkongen för att ta lite luft... 10 sekunder senare hörde man hur det small där ute... han hade svimmat av... Vince Cassel är en av mina favorit skådisar efter denna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Grymmmm film. Hypade upp den för en polare för ett tag sen, till slut kolla vi på den och efter våldäktscenen gick han ut i balkongen för att ta lite luft... 10 sekunder senare hörde man hur det small där ute... han hade svimmat av... Vince Cassel är en av mina favorit skådisar efter denna... Vet en polare som brukar runka till den scenen... Vi har väl olika känsliga vänner sas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
talito Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Vi har ju alla fått intrycket av ST som en stenhård kille, jag vette fan alltså... Jag passade på att ladda upp ett klipp som visar hur Han låter om han skulle få nåt i baken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Hahahahha... Ser riktigt brutalt ut. Tur att man har svennegenerna, med lite hårväxt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 wtf... hur dök den här filmen upp på min youtube-kanal? hahahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Vet en polare som brukar runka till den scenen... Den där "jag har en vän" har man ju kört ett par ggr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Underhållning på camps bay idag precis innan vi ska sticka hem Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Den där "jag har en vän" har man ju kört ett par ggr oh snap Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Du skulle frågat Trejo när Machete kommer ut, epic lineup och trailern är inte sämre den 16e april som imdb föreslår? trodde fö. det va en fejk-trailer som gjordes i samband med de där grindhouse filmerna tarantino gjorde tillsammans med den där mexarn. tydligen inte FET cast Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Underhållning på camps bay idag precis innan vi ska sticka hem beach 2010, t-shirten kommer starkt i år Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 beach 2010, t-shirten kommer starkt i år hahaha... vi var precis på väg o packa ihop o dra hem, asshole. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts