Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Måste bara posta det här hahaha...

Vi var ute för nåra helger sen och brorsan var med. Som vanligt ska han jävlas med Kris.

 

Här säger han till Kris att han överhört civilsnutar på klubben att de var ute efter kris, som vid tillfället hade ett par gram på sig, samtidigt som han knäpper av en bild.... Bilden säger allt :)

 

13034217787172760714037.th.jpg

 

Hahaha.. Hoppas inte Kris surfar in på min dagbok o ser det här, och därefter väljer att inte mörda mig :)

 

 

Haha skaplig fin bild, snacka om noja..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha.. tack gubbar.

 

Kris är en evig källa av glädje i mitt liv.

Min kusin stannade över natten, så vi drog till min brorsa på middag. Han drog fram ett sällskapsspel som heter "Med andra ord". Spelet går ut på att man jobbar i par, den ena får ett ord som han ska beskriva för den andre, utan att använda det faktiska ordet eller delar av det.

 

Kris och jag var i samma lag. Han säger: tjejer, och pekar mot skrevet.

Jag: Ehm... muff? trosor? underliv? äh va fan... FITTA?

Han: nej... tänk tjejer... o så pekar han mellan benen hela tiden.

 

Tiden går ut. Ordet var Venus. Jag bara WTF? Han: aaa Venusberget du vet. !!!

 

Jag får Ullevi, världens lättaste ord för en göteborgare.

Jag: Idrottsarena i göteborg där allsvenska fotbollsmatcher spelas.

Kris: Nya Ullevi.

Jag: tänk det ordet fast utan "nya"

Kris: AHA... Gamla Ullevi.

 

Kris: Sveriges mest kända skidåkare.

Jag: gissar en del kända namn... tiden går ut. Rätt ord: Börje Salming.

 

Kris: Bakverk... tänk tjejer och så börjar han peka mellan benen igen.

Jag gav i princip upp direkt. Rätt ord: Muffins.

 

Kris: Film. Bakverk. Man kan stoppa snoppen i det.

Jag ger upp. Rätt ord: American Pie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha.. tack gubbar.

 

Kris är en evig källa av glädje i mitt liv.

Min kusin stannade över natten, så vi drog till min brorsa på middag. Han drog fram ett sällskapsspel som heter "Med andra ord". Spelet går ut på att man jobbar i par, den ena får ett ord som han ska beskriva för den andre, utan att använda det faktiska ordet eller delar av det.

 

Kris och jag var i samma lag. Han säger: tjejer, och pekar mot skrevet.

Jag: Ehm... muff? trosor? underliv? äh va fan... FITTA?

Han: nej... tänk tjejer... o så pekar han mellan benen hela tiden.

 

Tiden går ut. Ordet var Venus. Jag bara WTF? Han: aaa Venusberget du vet. !!!

 

Jag får Ullevi, världens lättaste ord för en göteborgare.

Jag: Idrottsarena i göteborg där allsvenska fotbollsmatcher spelas.

Kris: Nya Ullevi.

Jag: tänk det ordet fast utan "nya"

Kris: AHA... Gamla Ullevi.

 

Kris: Sveriges mest kända skidåkare.

Jag: gissar en del kända namn... tiden går ut. Rätt ord: Börje Salming.

 

Kris: Bakverk... tänk tjejer och så börjar han peka mellan benen igen.

Jag gav i princip upp direkt. Rätt ord: Muffins.

 

Kris: Film. Bakverk. Man kan stoppa snoppen i det.

Jag ger upp. Rätt ord: American Pie.

 

Haha Kris verkar ju vara galet skön :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roligaste/bästa jag någonsin läst. endast - på att du blandar in heltok i en sådan jävla super fucking amazing historia. fyfaaaaaaaaan finner inga ord! :lol::heart:

 

 

Min lilla kusin är 10 år gammal och väldigt fäst vid mig, kanske aningen extra med anledning av att hans föräldrar är frånskilda.

 

Han har inte varit så glad över att jag flyttar till SA och har visst gråtit en del. Tänkte han skulle få umgås hela dan med mig idag och få köpa julklappar, gå på Avatar 3D, käka gott o få ett fint avsked.

 

Så jag skulle lägga mig tidigt igår så jag kunde hämta honom från Alingsås kl 9 på morgonen.

 

Sagt o gjort hamnade jag hos brorsan på pokerkväll med blindsen 1-2 SEK med andra hobbyspelande polare. Köpte in för 500 och slasken började.

Brorsans flickväns lillsyrra, 15 år och så där söt som de mörka alverna var i sagan om ringen, sitter och hejar på mig trots att brorsan och hennes kusiner spelar. Hon tycker jag är så där crazy hahaha...

 

Så jag lovar henne att om jag plussar så blir det en fin julklapp till henne. Hon hejar på typ till 1 men går o lägger sig sen.

 

3betar brorsan med T3s, han ställer KK, jag är comitted för han hade köpt in för typ 120 bara, synar, floppar en tia och rivrar en 3a... fiiiin start med att tilta honom :)

 

Några händer senare ställer jag 75s på KJ3 bräda med färgdraget när en polare betat flopp o en synat bakom. Första steker och synar med A4s... ooops... andra illen viker en J. Jag träffar förstås offsuit 5an för vinst på river. Mycket bra.

 

Sen träffar jag 4tal med Q6 mot QQ och sprang överhuvudtaget overkligt bra. Slutade natten 3.5 k plus... tänk om man plussade lika många inköp på nätet.

 

Lämnar 1000 kr till brorsan att lämna till lillflickan enligt löftet och drar hem.

 

Kommer hem kl 4 och har bara 4 timmar o sova. Ser att Kris o S är hos mig med en tjock juggebrud fr Trollhättan som S uppenbarligen raggat upp på facebook. Alla 3 är aspackade och festar hos mig.

 

Jag var förstås totalt omedveten om det här, så det var ju en överraskning, men det var lugnt. Jag tar en titt på tjejen, som inom 1 minut hinner berätta för mig att hon haft jättemånga 3kanter i sitt liv, och bedömer att hon är waaaaay under mina krav för sex. Gött, då slipper jag göra ett svårt val.

 

Jag säger till folket att de gärna får fortsätta festa hos mig, men att jag måste gå o lägga mig. Kris drar hem också. Jag somnar så småningom till ljudet av en stönande tjej i vardagsrummet medan hon blir påsatt av S.

 

Vaknar 9... shit. Snabbdusch och kommer ut i vardagsrummet. Där sover S o tjejen på extrasängen. Lägenheten ser ut som Beirut och jag har visning på kvällen. Snabbt SMS till Katarina städerskan och hon lovar o komma kl 10.30. Jag säger till S att han måste sticka före 10.30 o lämnar lägenheten.

 

Hämtar kusinen 1 timme sent. Drar till Toys R Us. Katarina ringer och jag ber kris släppa in henne i lägenheten.

 

Kusinen undrar vilken prisklass han kan kolla på. Han är väluppfostrad och vet att folk rör sig med budget. Jag säger: vilken prisklass som helst och hur många presenter som helst.

Han tittar på mig med stora ögon som om självaste jultomten uppenbarat sig och säger: Fast egentligen behöver jag ett par skor mest.

Jag: Vi tar det när vi är klara här.

Han: Får jag vad som helst här inne? För mamma säger...

Jag: Jag är inte din mamma. Min plånbok har inga hål.

 

Just den frasen gillade han uppenbarligen för han citerade den för sin morsa i telefon ett par timmar senare. Hon tog det på rätt sätt tror jag.

 

Så resultatet blev nån legohistoria där man bygger rymdskepp fr Starwars för 1300 kr (vilket jävla rip-off lego är alltså), nån leksaksbil som var riktigt nice o fet, typ collectors item lr nåt för 500 kr, sen ska vi köpa skor.

 

Man får mkt fina influenser fr barnen när det gäller nya trender osv. Han säger att skorna måste vara DC. Jag bara WAT? Fred Perry?

Nej. DC. Han har ett par vita på sig och visar... typ nån sorts sneakers då, ok.

 

Frågar runt och det visar sig att det är skejtarskor och jag får tipset att åka till Concrete vid femman. Vi åker dit och inhandlar ett par röda DC-sneakers för typ 1000 kr och han köper också en ramp för sin "finger-skateboard" (Va i helvete är det för saker ungar leker med nuförtiden?) för typ 800 kr.

 

Sneakersen var så snygga så jag köpte ett par själv också.

 

rdadc.th.jpg

 

Det blev mkt julklappar på en gång, men jag tycker det är helt ok. Dels så har väl inte familjen samma ekonomiska möjligheter att ge honom dyrare saker, dels kommer jag nog inte att träffa honom på minst 6 månader, i värsta fall 2 år. Sen är han den enda jag köper julklappar till eftersom vi inte har några fler barn i familjen och jag är singel by choice :)

 

Därefter var det sen lunch på Shiraz, hans favoritrestaurang, tillika min, och sen Avatar 3D.

 

Hur ofta applåderar hela publiken när filmen är slut? Inte ofta. Detta hände idag. Avatar kommer att slå alla rekord i intäkter. Den långa smurfbruden var rykande het o sexig och man kände hur man ville ha henne... rätt sick.

 

När filmen var slut såg jag Heltok i publiken med röda ögon. Tror han hade fällt ett par tårar. Han stammade fram hur han älskade filmen.

 

Nu är kussen hos Kris och spelar Halo med Kris unge och jag väntar på de som ska se lägenheten. Därefter kör jag honom till brorsan en sväng och sen hem till Alingsås.

 

När jag lämnar honom kommer det vara sista gången jag ser honom för en obestämd framtid.

 

Jag ser fram emot min flytt till SA. Det ska bli så spännande med en helt ny värld att utforska, nya människor att träffa, nya utmaningar att bemästra. Jag är inte typen som hänger mig kvar vid det gamla och har lätt för att skaka av mig saker och ting.

 

Det finns dock ett par saker som tynger mitt hjärta när jag lämnar mitt hem och att lämna min lilla kusin här och inte se honom på en lång tid är det överlägset tyngsta... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lider med grabben, så jävla jobbigt när man är liten och ser upp till en vuxen så mycket som sen alltid har någon vuxengrej som kommer ivägen.

 

mmm sant. Hade varit mitt eget barn hade läget sett annorlunda ut. Men man kan liksom inte ta ansvar för hela släkten och leva sitt liv för dem.

 

Men jag ska försöka få ner honom under sommarlovet, om vi är kvar, så blir han nog glad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm sant. Hade varit mitt eget barn hade läget sett annorlunda ut. Men man kan liksom inte ta ansvar för hela släkten och leva sitt liv för dem.

 

Men jag ska försöka få ner honom under sommarlovet, om vi är kvar, så blir han nog glad.

 

Trevligt. Det var inget finger åt dig, kommer ihåg känslan bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...