Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Svängde förbi NK igår för o köpa lite nya kläder inför julafton, juldagen och nyårsafton.

 

Ett litet problem är att alla märken har sina vinterkollektioner ute, men jag måste köpa kläder som går att använda nere i SA också.

 

Burberry gjorde mig besviken då kollektionen bestod av bara fula kläder. Tyckte i princip bara om en svart skjorta med typiska rutmönstret på insidan av ena kragen, men brorsan har redan den skjortan och kan dyka upp med den på nyårsafton, så det blev en no-no.

 

Tack o lov räddade, som vanligt, Tiger dagen. Kommer o sakna det märket nere i SA. Riktigt fina och vackra kläder Tiger of Sweden pumpar ut gång efter gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha.. Talitos julhälsning var den mest kreativa

 

"Sean banan med sin underbara stil är,

IRL-player som den stolta pokerfanan bär.

Gått o blivit en turredonk på senare dagar,

då hans GTO-game fortsatt badbeat haglar.

Vad ska man göra då göra åt riggen?

Jo, rb-plussa nere i sydafrika o gotta sig me liggen :)

Forsätt lev ditt liv och plöj me yxan,

du har en passion och t...ankeverksamhet som får mig o bli blöt i byxan.

Bad-boyGamet me glimten i ögat är fantastiskt ja svär,

Sean banan ty vilken hemskt underbar förbild för mig du är!

 

Ha en great jul mannen o gott nytt år !"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wiiiiiiiiiiii.... här festas det hos mig...

 

Ett skönt gäng super... Vissa kör partyplus.... jag är uppe på molnen... Juggejävlarna kör fucking jävla fitt-juggemusik och har totalt dominerat mig o låter mig inte köra min musik.... Jag sa till juggejäveln kris att det ska fan bli skönt o åka till enda kontinenten i världen där jag slipper juggejävlar som honom, förutom en då... men det får duga :)

 

Kris skriver nu:

Det ska bli lika skönt att slippa alla jävla iranier som bara pratar massa jävla persiska som man fattar bara lite av. Å för att inte prata om all jävla irani mat som supertequila tvingar mig att äta hela tiden. Jag lovar er, jag har kobide som kommer ut ur mina öron så mycket jag ätit av den maten. Så nu ska vi njuta av lite kulturmat och så ska supertequila lära sig mat kultur och inte bara det jävla riset. Man kan fan tro att han kommer från Kina så mycket ris dom äter. Men frågar man supertequila så hade han svarat att ris är ursprungligen från Iran och det var dom som kom på riset. Jajajajaja det går in i ena örat och ur det andra örat när ST pratar :P

 

Skål alla sköna människor :)

 

Sean:

Kris är som bekant för alla som läst min DB en stor jugge-fitta.

 

End of story. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde inte Kris något fylleförsök till att bli pokerpro med tankesättet "100€ om dagen funkar för mig"? Träna upp honom och få honom att börja posta på pf imo!

 

Kris:

Jo mannen, jag är på god väg, det funkar ibland och ibland inte. Jag måste bara förstå det här med variansen och vad det är för något. Det lät så himla bra i början att tjäna 100 euro per dag, superenkelt men det var visst inte det. Men men det löser sig så småningom hoppas jag.

 

ST kallar mig för jävla juggefitta men jag säger bara jävlas inte med juggar, det är som att pissa i motvind. Men jag måste ju få terra ST lite med juggemusik för han har terrat mig i 3 år med irani musik så lite får han allt tåla.

 

Fake-edit: Sean: Som bekant, för alla som har läst DBn, är Kris en stor juggefitta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok hoes... nu är det officiellt 8 fucking dagar kvar i kylan.

 

Det börjar bli verklighet nu, men ändå känns det overkligt. Det känns skrämmande. Det känns som att jag är dum i huvet. Det känns som att jag är den jag vill vara, äventyrlig och orädd.

 

SA om 8 dagar.

 

Ska bli så jävla roligt o dela den här upplevelsen med min personliga juggehora som nu står bredvid mig o hånglar med en 20-årig tös... peddo-jävel :)

 

Vi ska knäcka, vi ska knulla, vi ska festa, vi ska supa, vi ska snorta, vi ska bränna CASH, vi ska spela poker, vi ska resa runt, vi ska slicka mulatter....

 

VI SKA....

 

God jul PF... Jag mår bra. :D

 

edit: Kris vill meddela att han är Capson på forumet. De händer han har postat i sin misslyckade DB har jag inte varit delaktig i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Memento Mori - Kom ihåg din dödlighet.

Carpe Diem - Fånga dagen

Alea Iacta Est - Tärningen är kastad.

 

Klockan kryper mot 4. Folk börjar däcka lite överallt. Planen var att ta det lugnt idag och festa hårt imorn. Det gick ju enligt planerna :)...

 

Hoppas vi pallar köra hårt imorn med... Klar vi gör. Hoppas jag.

 

Jag är på min tionde-femtonde Whiskey-Cola, whatever, vem bryr sig. Jag är i skymningszonen där man mår bra och bara glider med stunden.

 

Tänkte tala lite visdomsord.

 

Jag är 33. Jag har levt ett hårt liv med många besvikelser, men också med jättemånga lyckliga stunder. Är det nåt jag har med mig i behåll genom livet är att man alltid ska följa sina instinkter och känslor.

 

Ibland hamnar man i konflikt mellan hjärnan och hjärtat. Följ hjärtat. Känn. Ibland kraschar vi, men före det upplevde vi stunder av lycka. Känn lycka.

 

Gambla i livet. Sätt allt på ett kort. Upplev.

 

Kom ihåg din dödlighet. Kom ihåg att ingen kommer ihåg oss om 100 år ändå. Vem bryr sig ändå vad vi har gjort när vi är stoft?

 

Dina handlingar, och det ensamt, definierar dig. Var ingen mes. Handla.

 

Och var snäll. Det är lika lätt o va elak, men är du snäll skaffar du vänner. Vänner behövs ibland. Snäll betyder inte samma sak som mes, eller bli överkörd. Snäll betyder att man bryr sig. Välj ett fåtal som står dig nära och var lojal vad som än händer.

 

Vi är varelser som lever en bråkdel av evigheten. Evigheten skiter i oss. Vi skiter i evigheten. Vi lever vårt liv och vi lever det liv vi vill leva, inte det liv våra föräldrar, vänner, eller samhället vill.

 

Nu däckar Supertequila. Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Memento Mori - Kom ihåg din dödlighet.

Carpe Diem - Fånga dagen

Alea Iacta Est - Tärningen är kastad.

 

Klockan kryper mot 4. Folk börjar däcka lite överallt. Planen var att ta det lugnt idag och festa hårt imorn. Det gick ju enligt planerna :)...

 

Hoppas vi pallar köra hårt imorn med... Klar vi gör. Hoppas jag.

 

Jag är på min tionde-femtonde Whiskey-Cola, whatever, vem bryr sig. Jag är i skymningszonen där man mår bra och bara glider med stunden.

 

Tänkte tala lite visdomsord.

 

Jag är 33. Jag har levt ett hårt liv med många besvikelser, men också med jättemånga lyckliga stunder. Är det nåt jag har med mig i behåll genom livet är att man alltid ska följa sina instinkter och känslor.

 

Ibland hamnar man i konflikt mellan hjärnan och hjärtat. Följ hjärtat. Känn. Ibland kraschar vi, men före det upplevde vi stunder av lycka. Känn lycka.

 

Gambla i livet. Sätt allt på ett kort. Upplev.

 

Kom ihåg din dödlighet. Kom ihåg att ingen kommer ihåg oss om 100 år ändå. Vem bryr sig ändå vad vi har gjort när vi är stoft?

 

Dina handlingar, och det ensamt, definierar dig. Var ingen mes. Handla.

 

Och var snäll. Det är lika lätt o va elak, men är du snäll skaffar du vänner. Vänner behövs ibland. Snäll betyder inte samma sak som mes, eller bli överkörd. Snäll betyder att man bryr sig. Välj ett fåtal som står dig nära och var lojal vad som än händer.

 

Vi är varelser som lever en bråkdel av evigheten. Evigheten skiter i oss. Vi skiter i evigheten. Vi lever vårt liv och vi lever det liv vi vill leva, inte det liv våra föräldrar, vänner, eller samhället vill.

 

Nu däckar Supertequila. Over and out.

 

1. jag är full

2. kärleksfullt inlägg. Känns så varmt. Känns som om du bara vill krama om alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma fr krogen... Full o glad :)

 

Träffade mina söta kompisar G och S. Har inte pratat med dem sen i somras. De ville ses o säga hejdå. Vi drog till Parken pga tjejerna som var med oss var 20. Jag knullade baren :)

 

Jag går ner till herrtoan. En vakt står i en bås och grejar. Så går han ut o säger: Nu funkar toalletten. Ska nån av er knarka?

Alla är helt tysta.

Jag säger: Jag ska knarka, är det ok?

Vakten: Ja, så länge jag inte kommer på dig.

Jag: Bara o vända ryggen till varje gång du ser mig så har vi inga problem.

Vakten går ut. Jag går in, drar ett par linor och bara skrattar åt livet.

 

Nån timme senare drar jag ut o röker. Två snubbar står där och jag pratar med S och G. Plötsligt vänder jag mig om och en kille ligger däckat på marken. Ambulansen kommer senare och hämtar honom. Under tiden går vakterna fram till killarna och frågar vad som hände. En av killarna säger: Han kaxade sig och han fick va han förtjänade. Den andra säger till den däckade killen: Är det gott o sova?

Vakterna gör ingenting.

Tyvär var förövarna blattar. Jag blev så äcklad. Fucking fittor som ska förstöra vårt rykte. Fittor. Jag går in äcklad.

 

Nu blir det efterfest :)

 

Note to self: Skriv ett inlägg om brudars falskhet och hur man inte låter sig playas och playar, när du sitter själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...