Gå till innehåll

The Well - Sturedenstore


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ålder?

Utbildning?

Civilstånd?

Hur bra ser du ut på en skala mellan 1-10 där 10 är i princip helt perfekt och 1är hur ful som helst?

Har du lätt för att skaffa tjejer (eller killar om du är bög)?

Vad spelar du, cashgame, mtt, sit and go.Vilka nivåer?

 

18 år

Går sista året på samhällsprogrammet med ekonomisk inriktning.

Singular

5 kanske

Inte direkt den typen som raggar upp en tjej på krogen, jag behöver lite mer tid på mig.

Se ovan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cg eller sng?

kosovo eller bratislava?

dart eller biljard?

tallin eller thailand?

grind eller fest en lördagskväll?

stygg eller snäll?

madde mettenish eller estelle?

keepball i regn eller ett härligt titfuck med elin?

kebab eller pizza?

 

Ranka dig jämfört med: jocke, omar, einar, mig, robin, cricke och ahmed.

Anser du dig vara bland de coolare här på forumet?

hur djup är åsa? (borde jag iofs veta men det var så länge sen sist)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coolt jag är också 18 , går ut nu i sommar. Vad har du tänkt att göra efter studenten ?

 

Efter studenten har jag tänkt ta det väldigt lugnt ett tag, inte plugga på en gång. Kanske ta något ströjobb för att få känna på hur det är också. Sen har jag planerat en resa till grindparadiset thailand ett par månader i slutet utav året.

 

Varför är just du en vinnande spelare?

Varför behöver du mer tid än krogen för att få en tjej i säng?

 

Tror att jag är vinnande mest för att jag har spelat ganska så länge nu. Spelat så många händer nu att jag börjar känna mig bekväm i de flesta situationer man hamnar i. Tiltar väldigt sällan, stänger hellre av pokern än spelar mera om det går dåligt. Har ett bra money management, spelar inte för mer än rullen tillåter.

 

Är ganska "orutinerad" singel om man säger så. Har väl bara haft en riktig flickvän och vi var tillsammans väldigt länge, från vi var 15 till 18 typ, så jag har inte haft så mycket singelliv. Har aldrig gått in för att ragga upp någon när jag varit ute på krogen än heller, tror bara rent spontant att jag är den typen av person.

 

då jag e lika uutrråkad själv ställer jag nån fråga.. vilka anser du e de vassaste lirarna på 5/10kr, och varför?

 

Tycker det finns en del jobbiga lirare, här är de första jag tänker på:

 

Jerico - Vet med mig från hans postande på forumet att han verkligen har bra koll. Har också mycket erfarenhet och har spelat länge, han känner till de flesta tricken i boken så att säga.

 

BRingholm - Väldigt aggressiv de gånger vi har mötts, dock inte vårdslös. Han läser spelet jävligt bra och har oftast bäst hand när det kommer till kritan. Gillar verkligen att floata och jävlas om man sitter ur poss på han.

 

3lendil - Alltid stabil. Svårt att få betalt med bra händer och spelar mycket bra i poss.

 

Mattzon - Se Jerico

 

Scania123 - De gånger jag lirat med han har han varit mycket bra och aggro.

 

geller - Stabil lirare, svårt att få betalt.

 

Har säkert missat någon/några, har inte pokertracker tillängligt för tillfället, fyller på listan när jag har det.

 

är du släkt med CarlDenStore?

 

Nix, han har bara snott mitt nick :evil:

 

Heter du Sture på riktigt?

 

Nope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cg eller sng? - cg

kosovo eller bratislava? - Var det ens en fråga? - Bratislava såklart!

dart eller biljard? - Snooker ftw!

tallin eller thailand? - thai

grind eller fest en lördagskväll? - Några månader sedan:Fest - Nu: Grind

stygg eller snäll? - stygg

madde mettenish eller estelle? - Helene

keepball i regn eller ett härligt titfuck med elin? - Keepball alla dagar!

kebab eller pizza? - Keeebab

 

Ranka dig jämfört med: jocke, omar, einar, mig, robin, cricke och ahmed.

 

Jocke

Omar - du - jag

Einar

Ahmed - Robin

Cricke

 

Anser du dig vara bland de coolare här på forumet? - Inte ännu, working on it

 

hur djup är åsa? (borde jag iofs veta men det var så länge sen sist) - Hälften av Gunillas djup

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Vad har du för mål med pokern?

*Hur länge har du spelat?

*Vilket yrke skulle du helst vilja jobba med?

*Styrketräning eller konditionsträning?

*Om du skulle få rösta, vilket parti röstar du på?

*Favoritresemål?

 

Återkommer med fler frågor.. ;)

 

*Att tjäna en bra slant och kunna göra saker man tycker om för, nivåmässigt vill jag upp på 50/100 på svs någon dag och bli reg på $5/10.

*Cirka 2 år, seriöst 6 månader

*I dagsläget är jag lite inne på Journalistik, det går dock i vågor, är väldigt osäker.

*För tillfället konditionsträning

*Dåligt insatt, mer moderat än sosse iaf. Röstar blankt.

*Drömresemålet är Thailand (har dock inte varit där ännu), bästa platsen jag har besökt hittills måste vara Monte Carlo.

 

Gör så :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är en aktiv medlem det vet jag, men vem är du? ;)

 

Hehe, ja vem är jag egentligen?

 

Är nog en ganska normal 18 åring som gillar att festa, film, vara med polarna. Är också jävligt skoltrött som alla andra och har ingen lust att komma ut i arbetslivet heller :-P Är också på tok för lat av mig, ska dock bli ändring på det nu när det är nytt år och allt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket skulle du behöva tjäna på pokern för att lägga ner?

Om du fick $1 miljon, vad är det första du skulle göra?

Nämn 3 online spelare, vars spel du beundrar och motivera gärna :-)

Vad gillar du för typ av musik?

Högsta nivån du lirat? (skottning?)

 

*Hmm, mycket svår fråga, särskillt eftersom man inte vet hur långlivad pokern kommer att vara. En miljon sek kanske.

 

*Köpa den här bilen: http://techepics.com/files/fordshelbygt500_roadtest.jpg

 

*Brian Townsend - Verkar vara en smart kille som vet hur man överlever i de högsta gamesen. Han verkar inte heller vara helt insnöad i poker vilket jag beundrar och ser upp till. Terken89, 18 år och spelade in mest pengar på hela prima under 2007, behöver jag säga mera? :-PEn polare till mig som tjänade över 200k kr under sitt första år på nätet som 16 åring. Måste vara den stabilaste pokerspelaren jag känner till, han spelar dock inte så mycket längre.

 

*Vad gäller musik så är jag verkligen en "allätare" lyssnar på allt från System of a down till Bonnie Taylor och Bach. Favoritlåten just nu är Takida - Curly Sue.

25/50 på svs, vid två tillfällen. Har ett svagt minne av att jag skottat $4/8 nån gång för länge sedan också. Även spelat en del 10/20 sek live, och 600 kr rebuy, ser dock inte det som skott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ja vem är jag egentligen?

 

Är nog en ganska normal 18 åring som gillar att festa, film, vara med polarna. Är också jävligt skoltrött som alla andra och har ingen lust att komma ut i arbetslivet heller :-PÄr också på tok för lat av mig, ska dock bli ändring på det nu när det är nytt år och allt!

 

Har du som jag sagt det där till en själv x antal gånger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du som jag sagt det där till en själv x antal gånger?

 

Yes, men den här gången är det ett litet vad inblandat, då kan jag inte misslyckas! :twisted:

 

Hur mkt har du tagit ut från pokersajter? Och vad har du lagt pengarna på ?

 

Har de mesta av mina vinster kvar på siter.

 

Var på en resa till bulgarien i sommras som gick på totalt 16k sek. Sen har det väl blivit lite nöjen på hemmaplan som kryssningar, presenter, julklappar, alkohol osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...