Gå till innehåll

The Well - Sturedenstore


sturedenstore

Recommended Posts

Hur lyckades du bränna 16k på en bulgarienresa? Jag var där 2 ggr och slaskade, och ändå blev det inte dyrare än tot drygt 20k inkl allt.

 

När var du där?

 

Hur kommer det sig att du kom in på poker, och tilläts du av dina föräldrar eftersom du måste reggat i någon av deras namn?

 

/Rooney på mowmows konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hur lyckades du bränna 16k på en bulgarienresa? Jag var där 2 ggr och slaskade, och ändå blev det inte dyrare än tot drygt 20k inkl allt.

 

När var du där?

 

Hur kommer det sig att du kom in på poker, och tilläts du av dina föräldrar eftersom du måste reggat i någon av deras namn?

 

/Rooney på mowmows konto

 

Hehe det var inte direkt enligt planerna :-P Resan med hotell och flyg för två veckor gick väl på ca 6.5k tror jag. Så på de två veckorna lyckades jag bränna typ 10k på sprit, chips, vatten. Sen fick jag betala nån läkare för att titta på min arm som jag skurit upp när jag i fylleaggressioner använde den till att krossa en ruta på hotellet. Fylleköpte också massa fakekläder (de fulaste jag nånsin sett, tar livet av mig innan jag visar mig i dem).

 

Jag var där mellan den 26 juni till 10 juli typ. Bodde i Sunny Beach såklart :-)

 

Kom ju in på poker som alla andra genom att kolla på wpt. Började lira lite med kompisar om småpengar. Sen var det några polare som började vinna mkt pengar på nätet genom att lira freerolls och bygga därifrån, så jag övertalade morsan och lovade att bara spela för gratispengar och freerolls. Det gjorde jag under mitt första pokerår som slutade med att jag gulade de $600 jag hade slitit ihop på en 15 minuters tiltsession. Några månader senare tjatade jag på morsan och fick sätta in $50 i hennes namn på prima, sen dess har jag aldrig gulat. Mina föräldrar kan väl tycka att jag spelar lite väl mycket ibland, men de tycker det är roligt att det går bra för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa/sämsta månadsresultat (kr)?

 

Bästa månadsresultatet var nog i november 07 då jag på månadens sista dag klonkade sverigerankingen på svs för 12k kr. Månaden slutade då på ca 26k upp tror jag. Hade det slaget efter 10 dagar i december men hade en riktig dipp de sista veckorna och slutade på 17k upp. Nu ser Januari ut att kunna bli rekordmånad så hoppas på det.

 

Inte haft en backmånad sen jag började spela seriöst i Maj 07. Kan ha haft det innan, men det tror jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt lite småtufft :-) , snabb fråga bara, varför åkte du i två omgångar?

 

Den ena var en impulsresa. Tog slut med tjejen så jag bokade o drog. Bodde inte ens på samma hotell som de andra polarna.

 

Andra resan var planerad med mitt "main" gäng eller vad man säger :) Sjukt festställe iaf. Fattar inte dem som säger en gång men aldrig igen. Åker mer än gärna tillbaka alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ena var en impulsresa. Tog slut med tjejen så jag bokade o drog. Bodde inte ens på samma hotell som de andra polarna.

 

Andra resan var planerad med mitt "main" gäng eller vad man säger :) Sjukt festställe iaf. Fattar inte dem som säger en gång men aldrig igen. Åker mer än gärna tillbaka alltså

 

Då förstår jag, det är väl det sköna med att vinna en slant på poker då och då, man har råd med dessa små impulsgrejer liksom :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite bulgarien frågor då ;D

 

las palmas / fenix ?

 

Poolen / Havet ?

 

Bulgarien pizzaslice med eller utan majonäs?

 

Svensk polis / Bulgarisk polis ?

 

Absint / Tequila ?

 

Red Rose strippklubb eller Crazy Diamonds Strippklubb?

 

Vad har du för åsikt om Sunny Beach annars ?:-P

 

Las Palmas!

 

Blev lite mycket pool tyvärr :-P

 

Utan, hittade inte mycket såser/majonäs som var ätbart där nere :shock:

 

Haha, Svensk polis tack.

 

Blev gaaaalet mycket tequila över hela resan, men absinten är ju roligare :-P

 

Hmm, gillade Red Rose, osäker på om jag var på Crazy Diamonds dock.

 

Helt klart ett bra ställe för ett gäng småkillar att åka på suparresa, ganska billigt, mycket folk på sommaren. Inget jag rekommenderar för barnfamiljer dock :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, Svensk polis tack.

 

Under en av mina resor till Sunny Beach hade vi nedervåning med "balkong/miniterass" (saknar ord) som landade på en stor gräsmatta med blandad grönska.

Efter ett tag hittade hotellets egna "säkerhetsvakt" en zigenare som låg på gräsmattan och spanade på om vi hade några värdesaker kring vår balkong.

Det blev en kvarts misshandel där han och receptionisten (!!) turades om att sparka på en liggande 14åring och svingade vilt med en gammal träpåk över de flesta kroppsdelar på stackarn.

 

När sedan polisen kommer stannar de på en rök och passar på att få in några sparkar innan de slänger in zigenaren i backluckan på sin sedan och gled vidare.

 

Vad tror du hände med zigenaren?

 

Var du med om några liknande händelser gällande poliser eller zigenare?

Hört att det tunnats ut med åren, detta skedde för ca 5 år sen.

 

Träffar man fortfarande på några "pissvakter" där nere?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en kvarts misshandel där han och receptionisten (!!) turades om att sparka på en liggande 14åring och svingade vilt med en gammal träpåk över de flesta kroppsdelar på stackarn.

 

När sedan polisen kommer stannar de på en rök och passar på att få in några sparkar innan de slänger in zigenaren i backluckan på sin sedan och gled vidare.

 

Vad tror du hände med zigenaren?

 

Var du med om några liknande händelser gällande poliser eller zigenare?

Hört att det tunnats ut med åren, detta skedde för ca 5 år sen.

 

Träffar man fortfarande på några "pissvakter" där nere?

 

Jag tror att zigenaren inte såg solen på ett par dagar, fick förmodligen ett antal fler sparkar under tiden, kanske förlorade bögoskulden och fick förmodligen inget käk heller. Om han nånsin kom därifrån vet jag inte men dom kan väl inte göra riktigt vad som helst antar jag.

 

Vi råkade inte ut för något liknande.. Såg ett par smällar delas ut men ingen misshandel på det sättet.. Jag höll mig iaf väldigt lugn när det var vakter och polis i närheten, man hade ju hört en del innan resan :-P

 

Pisspoliser fanns det sjuuukt mycket av! Brände säkert 2-300 bara på dom jävla vakterna asså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du nå hemligheter från resan till sunny beach som du vill dela med dig av?

 

Hemligheter och hemligheter.. Jag har knappt något minne från de 6 första dagarna av resan, när mina kompisar sa att vi varit där i 6 dagar fick jag panik eftersom jag med handen på hjärtat kunde svurit på att vi anlände dagen innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma som till Emilio15:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...